Το DPi-V.R. φτιάχτηκε από την Cadillac με βάση τα πρότυπα Daytona Prototype, με την εταιρεία να επιστρέφει στους αγώνες αντοχής μετά από 14 χρόνια.
Αγωνιστική Cadillac
3.408 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2016)
Δεκατέσσερα χρόνια λείπει η Cadillac από τους αγώνες αντοχής, αλλά αυτό πρόκειται σύντομα να αλλάξει, καθώς στη νέα σεζόν η αμερικάνικη εταιρεία θα δώσει το παρόν με το DPi-V.R.
Πάνε 14 ολόκληρα χρόνια που η Cadillac δεν έχει παρουσιάσει ένα πρωτότυπο όχημα για τους αγώνες αντοχής, αλλά αυτό πρόκειται σύντομα να αλλάξει. Σήμερα παίρνουμε μια πρώτη γεύση για το τι ετοιμάζει η premium αμερικάνικη εταιρεία.
Στηρίζεται στο σασί LMP2 της Dallara, ενώ το αμάξωμά του έχει σχεδιαστεί από την Cadillac. Διαθέτει τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων, που συναντάμε στις Escalade και CTS-V. Βάσει κανονισμών αποδίδει 600 ίππους.
Το όνομα αυτού κάπως περίεργο, αφού λέγεται DPi-V.R. και φτιάχτηκε από την Cadillac με βάση τα πρότυπα Daytona Prototype. Θα συμμετάσχει του χρόνου στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship στην κατηγορία Prototype.
Στηρίζεται στο σασί LMP2 της Dallara, ενώ το αμάξωμά του έχει σχεδιαστεί από την Cadillac. Διαθέτει τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων, που συναντάμε στις Escalade και CTS-V. Βάσει κανονισμών αποδίδει 600 ίππους και ανεβάζει στροφές έως τις 7.600 σ.α.λ. Συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο της XTRAC με paddles στο τιμόνι, το οποίο στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα, εκεί όπου υπάρχει ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Τα φρένα της Brembo αναλαμβάνουν το δύσκολο ρόλο να ακινητοποιήσουν το βάρους 930 κιλών DPi-V.R.
Οι πρώτες δοκιμές του του DPi-V.R θα γίνουν σε 1-2 εβδομάδες στην Daytona, ενώ τον Ιανουάριο τρία οχήματα θα βρεθούν στο grid του αγώνα αντοχής Rolex 24, με τον οποίο αρχίζει η σεζόν. Τα δύο θα έχουν τα χρώματα της Action Express Racing και το άλλο της Wayne Taylor Racing.