Αιώνια πιστοί Ιάπωνες
13.869 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2017)
Εσείς αν βρίσκατε αξιοπιστία, εξυπηρέτηση, τεχνολογία αιχμής και ξεχωριστή σχεδίαση θα φεύγατε από μία μάρκα; Τι είναι όμως αυτό που έχουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που κρατάνε το κοινό τους πιο πολύ από τα άλλα;
Μπορεί στην Ευρώπη η αναδιάταξη των ισορροπιών λόγω της εφαρμογής του περιορισμού των ρύπων από το 2012 να έφερε κάποιες μάρκες στο προσκήνιο περισσότερο από ποτέ, όμως οι Ιάπωνες δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια. Οι τέσσερις μεγάλοι, Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi αλλά και οι δύο μικρότεροι, Mazda και Subaru να έχουν κάνει την Ευρώπη το δεύτερο σπίτι τους, με αποτέλεσμα τα περισσότερα αυτοκίνητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που οδηγούμε να είναι σχεδιασμένα ειδικά για εμάς.
Ολόκληρη η γκάμα της Toyota, για παράδειγμα, είναι αποκλειστικά για την Ευρώπη, αν και κάποια μοντέλα, όπως το Yaris, έγιναν παγκόσμια χάρη στην επιτυχία τους στην πιο δύσκολη αγορά του κόσμου. Η Honda εξελίσσει τα δικά της μοντέλα στην Ευρώπη και πάνω τους χτίζει και όλα όσα κινούνται σε Αμερική και Ασία. Η Nissan αξίζει ιδιαίτερης μνείας καθότι όχι μόνο έχει πλέον ευρωπαϊκή συμμαχία με τη Renault, αλλά με το Qashqai και το Juke έφτιαξε δική της κατηγορία που ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Όσο για τη Mitsubishi, κατάφερε να συνδυάσει την παραγωγή της στην Ιαπωνία με την αγορά στην Ευρώπη και να λανσάρει μοντέλα όπως το Outlander και το ASX που ουσιαστικά άλλαξαν τα τετρακίνητα για πάντα.
Σε αυτή τους την προσαρμογή οι Ιάπωνες κράτησαν σταθερό το χαρακτήρα τους. Επέμειναν στην πραγματική ποιότητα, όχι δηλαδή μόνο αυτό που φαίνεται, αν είναι μαλακό ή ευχάριστο, αλλά αν αντέχει, αν κρατάει στον καιρό και τη χρήση. Έβαλαν την αξιοπιστία σε κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και την πάντρεψαν με την εξυπηρέτηση μετά την αγορά ώστε να κάνουν τους πελάτες τους να πίνουν νερό στο όνομά τους.
Και μετά είναι η μοναδική αισθητική τους. Μπορεί να προορίζονται για την Ευρώπη, όμως ένα ιαπωνικό μοντέλο είναι εμφανώς ιαπωνικό. Είτε γιατί έχει το φουτουριστικό στοιχείο που οι ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν έχουν. Είτε γιατί έχουν μοναδικό σχήμα που κανείς άλλος δε θα τολμούσε. Και ναι, οι Ιάπωνες πλέον καθορίζουν τη μόδα και στη σχεδίαση. Από το Honda Civic μέχρι ολόκληρη τη γκάμα της Mazda, πολλοί έχουν στο μυαλό τους την αναμονή κάθε νέας γενιάς των μοντέλων της Toyota, για να δουν πως θα είναι και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της αγοράς σε λίγα χρόνια, και τις νέες ιδέες της Nissan για κατηγορίες που μέχρι τώρα δεν ξέραμε, ή το πώς θα είναι τα SUV της επόμενης δεκαετίας, όπως τα δείχνει η Mitsubishi, οι Ιάπωνες κατασκευαστές παράγουν μόδα.
Ποιο από αυτά όμως κρατάει τους πελάτες τους «κολλημένους» μαζί τους; Γιατί όποιος αγοράσει ιαπωνικό αγοράζει ξανά και ξανά; Εσείς πως το βλέπετε; Τι σας κεντρίζει την προσοχή; Τι λέτε;
Παιζεις με ολες τις σχολες και μετα παιζεις με τους Ιαπωνες και κολλας για ολα οσα σωστα γραψατε στο αρθρο σας αλλα το πιο βασικο; Γιατι σεβονται τον πελατη και τα χρηματα του και δεν τον κοροϊδευουν! Θα ηταν αδικο ομως να μην αναφερουμε και τους Κορεατες που βρισκονται σε αποσταση αναπνοης απο τους Ιαπωνες σε ολους τους τομεις!
Διότι με Τoyota κάνεις 200.000km και έχεις ανησυχήσει για 2 λάμπες φρένων και υαλοκαθαριστήρες.Kαι μαλιστα ευρωπαικό Toyota... ;)
Γιατί όταν οι Γερμανοί βγάζουν στατιστικά αποτελέσματα για τα αυτοκίνητα με τις λιγότερες ζημιές, τις πρώτες θέσεις τις παίρνουν τα Ιαπωνικά, γι' αυτό !
Με yaris '02 1.3 vvti 16v 86hp, 102.000km δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα με όλα τα service στην ώρα τους και δεν με απογοήτευσε ποτέ και ίσως να του βάλω το turbo kit της HKS που βγαίνει για αυτό το μοντέλο δοκιμασμένο και αγγίζει τα 115 (απροβλημάτιστα) άλογα.
Κυριε σταθη δεν διαφωνώ οτι οι ευρωπαϊκές έχουν ονομα ναι σιγουρα και φινετσα αλλα την να το κανεις οταν ενα ευραπαικο οταν σου βγαίνει σχεδον τα διπλα ειτε ειναι ενα αυτοκίνητο πόλης ειτε ενα σουπερκαρ ειτε κατι χλιδατο.
Ο βασικός λόγος ειναι ο υψηλότερος δείκτης αξιοπιστίας και η καλή αντοχή στον αμείλικτο χρόνο συγκριτικά με τα ευρωπαϊκά brands.Κατι που στην Ελλάδα ειναι πολυ σημαντικό καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών δεν εχει την αγοραστική δύναμη να αλλάζει αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια όπως γίνεται σε χώρες της κεντρικής/βόρειας Ευρώπης.Αν κάποιος αλλάζει αυτοκίνητο με τους ρυθμούς πχ της Γερμανίας ουσιαστικά δεν τον ενδιαφέρει και τόσο το ζήτημα της αξιοπιστίας. Κατα τα λοιπά δεν βρίσκω κάποια άλλη υπέροχη έναντι των ευρωπαίων,φυσικα παλιότερα είχαν και φανταστικούς σε απόδοση και λειτουργία ατμοσφαιρικούς πολυβαλβιδους κινητήρες ,αλλα τωρα με τα turbo ολα δείχνουν ίδια. Κάτοχος ιαπωνικής corolla '05-ή μάλλον πρώην καθώς πρόσφατα μου την έκλεψαν.
Διότι έχουν αξιοπιστία και βγάζουν πολύ μικρότερο ποσοστό βλαβών σε σχέση με τα ευρωπαικά.Συν ότι και να βγάλουν πρόβλημα η αντιπροσωπεία συνήθως είναι δίπλα τους.Σε άλλους τομείς δεν μπορώ να πω ότι έχουν υπεροχή(εκτός από τη Μazda που τη θεωρώ για τα λεφτά της top επιλογή)και σε κάποια θέματα πλην ειδικών μοντέλων είναι πίσω τόσο στο δρόμο,όσο και σε ποιότητα και προσωπικά για μένα σε σχεδιασμό αφού κάποια δε βλέπονται. Το μεγαλύτερο τους μειονέκτημα είναι τα πανάκριβα ανταλλακτικά τους για τα οποία βέβαια κανείς δε μιλάει!
An to auris gia paradeigma eixe ta idia lefta me to golf den 8a to epairne kanenas -ektos ap tous diplwmates ths iapwnikhs presbeias- opote o logos einai profanhs.
Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα, είναι ποιοτικά, έχουν τα πάντα, αλλά τους λείπει κάτι, που για κάποιους είναι πολύ σημαντικό. Κανένα τους δεν έχει την αίγλη του ονόματος μιας Ευρωπαικής ή Αμερικανικής μάρκας. Κανένα δεν έχει όνομα αντάξιο των: Ferrari, Maserati, Aston Martin, Jaguar, Bugatti, Ford, Mercedes, Porsche και πολλών άλλων. Άλλο είναι να έχεις Νissan, ακόμα και GTR και άλλο Ferrari. Το πρεστίζ που σου δίνει μια μάρκα, από τις παραπάνω, δεν σου το δίνει καμιά Ιαπωνική. Αυτό διότι οι Ευρωπαικές και Αμερικανικές μάρκες έχουν πολλά περισσότερα χρόνια, στην αγορά, σε σχέση με τις Ιαπωνικές, οι οποίες δεν έχουν ακόμα αποκτήσει εκείνο το διαφορετικό, που έχουν οι πρώτες. Δεν έχουν τις πολυάριθμες νίκες σε αγώνες, που δημιούργησαν θρυλικά ονόματα, όπως η Ferrari, Maserati, Porsche κ.λ.π.
Για τι αν δεν εχεις λεφτα, μονο γιαπωνεζικο και κορεατικο μπορεις να αγορασεις!
....πολύ καλό αυτοκίνητο αν και 8 χρονια μοντέλο στην αγορά κατασκευασμένο στη Ιαπωνία το Μιτσουμπίσι ASX, αλλά πέιτε μου είναι κινητήρες αυτοι που έχει ,με ευρο 5 προδιαφραφές και με μαγάλη κατανάλωση οι βετζινοκινητήρες του και με ντιζελ της Ρενω προηγούμενη τεχνολιγία; εχει και τσιμπιμένη τιμή ..από 19000 χιλιαρικα δεν είναι και φτηνό!
σωστα σεβονται τον πελατη.... αλλά αν θέλεις προσιτό σε τιμή γιαπωνέζικο ..αυτά είναι κατασκευασμένα εκτος Ιαπωνίας, όσα είναι κατασκευασμένα στην Ιαπωνία είναι Πανακριβα στον συναγωνισμό και στα ανταλλακτικά! Βλέπε: Σουμπαρού-Τογιοτα RAV-Μαζντα.. Αν αγόραζα το κορόλλα από την Ν.Αφρική ή το Αβάνσις από την Αγγλία ,κατι δεν θα πήγαινε καλά με την αγορά.....!Νομίζω πως το κορόλλα φτιαχνόταν η ακόμη και τώρα κατασκευάζεται στην Τουρκία..εκεί του φτιαχνονται πολλά μοντέλλα αποό άλλες εταιρίες ..πχ..το Τιπο και άλλα!
Είναι ακόμα και στις μέρες μας σε σχέση με άλλους κατασκευαστές ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.- Είναι της σχολής Αμερικής.- Επίσης έχουν πάθος στύλ και υπερβολή.- Προσωπικά με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό... τα ίδια και με μία ferrari, shelby cobra, mc laren, porsche 911, aston martin, κ.τ.λ. όπως και με ένα renault alpine, κ.τ.λ. ...κρίνω, κ.τ.λ. ότι οι περισσότεροι μπορούν να αντιληφθούν ποιά οχήματα έχουν πάθος, στυλ και υπερβολή, ανεξάρτητα από τον όποιο κατασκευαστή τους... Πάθος, στυλ και υπερβολή έχει και το golf το οποίο είναι ο ηγέτης της κατηγορίας, άσχετα με τα αρνητικά του!!! από εκεί και πέρα, καθείς ότι κρίνει, κ.τ.λ. για το πιο σώφρον, κ.τ.λ. προς τον εαυτό του...