Ο μικρός κυβισμός του Focus δίνει το πλεονέκτημα των χαμηλών τεκμηρίων στην εφορία και ασφαλίστρων.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο μικρός κυβισμός του Focus δίνει το πλεονέκτημα των χαμηλών τεκμηρίων στην εφορία και ασφαλίστρων.

Ford Focus: Το μόνο μικρομεσαίο με 1.000άρη κινητήρα

71.319 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2015)

Ένα από τα ανταγωνιστικότερα πλεονεκτήματα του μικρομεσαίου μοντέλου της Ford είναι ο μικρού κυβισμού EcoΒoost κινητήρας του, ο οποίος άλλωστε έχει αποσπάσει τον τίτλο Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς τα τελευταία τρία χρόνια. 

Με 998 κ.εκ. χωρητικότητα γυρίζει την πλάτη σε υπέρογκους φόρους και τεκμήρια, αλλά και άλλα τυπικά έξοδα όπως τα ασφάλιστρα, αφού και αυτά ως ένα βαθμό υπολογίζονται ανάλογα και με τα κυβικά. Από την άλλη, οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 108 γρ./χλμ. το οποίο μεταφράζεται σε 97,2 ευρώ τέλη κυκλοφορία ετησίως. Μάλιστα, πρόσφατα το μοντέλο δέχθηκε μία ανανέωση στην οποία πέρα από την εξωτερική εμφάνιση έχει προστεθεί και μία νέα έκδοση στην γκάμα, του 1.000άρη EcoΒoost των 100 ίππων, με εκπομπές 99 γρ./χλμ., στοιχείο που θα του χαρίζει τον τίτλο του (μη υβριδικού) βενζινοκίνητου μικρομεσαίου με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (θα έρθει μέχρι το καλοκαίρι).

Βέβαια, επένδυση αποτελεί η απόκτηση του Ford Focus όχι μόνο για τους παραπάνω λόγους. Στα πλεονεκτήματα του μοντέλου είναι η δυνατότητα να πας και οικονομικά, και σβέλτα (ανάλογα με το πώς οδηγείς ο κινητήρας σου δίνει αυτήν τη δυνατότητα), όπως και η προηγμένη τεχνολογία που φέρει η οποία αυξάνει την μεταπωλητική του αξία. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. την οποία μπορείς να την φτάσεις με κάποια δυσκολία στην πράξη, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,7 δλ. την ώρα που καλές είναι και οι ρεπρίζ του μοντέλου.

Τέλος, επένδυση είναι και τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας που διαθέτει το μοντέλο, όπως μεταξύ άλλων το σύστημα παρκαρίσματος με δυνατότητα στάθμευσης είτε κάθετα, είτε παράλληλα στο οδόστρωμα (Active Park Assist), το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση που μπροστά υπάρχει ακινητοποιημένο όχημα (Active City Stop), αλλά και το δεύτερης γενιάς σύστημα infotainment Ford SYNC2 με φωνητικές λειτουργίες που ενισχύουν την πρακτικότητα και εργονομία.


Ο 1,0 EcoBoost είναι οικονομικός σε κατανάλωση (4,7 λτ./ 100 χλμ.) και οικολογικός (108γρ. CO2/ χλμ.) με αποτέλεσμα να πληρώνει λιγότερα από 
100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Ο 1,0 EcoBoost είναι οικονομικός σε κατανάλωση (4,7 λτ./ 100 χλμ.) και οικολογικός (108γρ. CO2/ χλμ.) με αποτέλεσμα να πληρώνει λιγότερα από 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center