Tα 100 χρόνια ζωής του Quadrifoglio και τα 60α γενέθλια της Autodelta, γιορτάζει η Alfa Romeo και το κάνει παρουσιάζοντας τη σύγχρονη εκδοχή των δύο ιστορικών λογοτύπων!
Δύο σημαντικές επετείους γιορτάζει φέτος η Alfa Romeo με το θρυλικό σύμβολο Quadrifoglio να φτάνει τα 100 χρόνια ζωής, ενώ το επίσης θρυλικό αγωνιστικό τμήμα Autodelta, γιορτάζει τα 60α του γενέθλια. Στο πλαίσιο των εορτασμών η ιταλική φίρμα αποκαλύπτει δύο νέα λογότυπα, τα οποία εκτός των άλλων, θα συνοδεύσουν και τις εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί για τους εορτασμούς αυτών των επετείων.
Τα λογότυπα σχεδιάστηκαν από το Centro Stile Alfa Romeo και αποτελούν μια μοντέρνα εκδοχή των αντίστοιχων κλασσικών. To θρυλικό Quadrifoglio στα 100 του χρόνια διατηρεί το δυναμισμό και την κομψότητά του, αποκτώντας τώρα μια νέα χρωματική παλέτα. Αντίστοιχα το λογότυπο της Autodelta, με στοχευμένες αλλαγές ανανεώνεται, αλλά διατηρεί τον κλασσικό του χαρακτήρα, τιμώντας την ιστορία της αγωνιστικής ομάδας.
Στις 15 Απριλίου του 1923 γεννήθηκε το Quadrifoglio
Για την ιστορία να πούμε πως το Quadrifoglio συνοδεύει τις κορυφαίες δημιουργίες της μάρκας στους αγώνες, αλλά και στα αυτοκίνητα παραγωγής, από τις 15 Απριλίου του 1923. Η πρώτη Alfa Romeo που έφερε στο αμάξωμά της το Quadrifoglio ήταν η RL "Corsa" του Ugo Sivocci που κατέκτησε τη νίκη στο 14ο Targa Florio του 1923, η πρώτη νίκη από συνολικά δέκα που κατέκτησε η μάρκα σε αυτή την κορυφαία διοργάνωση. Από τη δεκαετία του 1960 έως και τη δεκαετία του 1980, μοντέλα παραγωγής υψηλών επιδόσεων έφεραν το Quadrifoglio στο αμάξωμα τους, όπως οι Giulia Sprint GT Veloce και η 1750 GT Veloce. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός, ότι μεταξύ των δεκαετιών 1970 και 1980, το Quadrifoglio ήταν διαθέσιμο σε δύο εκδοχές, τη «Verde» (πράσινη) για τις πιο σπορ εκδόσεις και την «Oro» (χρυσή) για τις πιο πολυτελείς εκδόσεις.
Autodelta: το θρυλικό αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo
Σε ότι αφορά την Autodelta, το θρυλικό αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo ξεκίνησε στις 5 Μαρτίου του 1963, όταν ο Carlo Chiti και οι αδελφοί Chizzola, ίδρυσαν μια μικρή εταιρεία με έδρα το Feletto Umberto στο Udine, στα Βορειοανατολικά σύνορα της Ιταλίας. Στόχος ήταν σε συνεργασία με την Alfa Romeo να κατασκευάσουν την Giulia TZ. Αυτή ήταν η αφετηρία για τη νεοσύστατη εταιρεία που εξελίχθηκε στο επίσημο αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo. Η Ιταλική μάρκα το 1965 αγόρασε την Autodelta με στόχο την επίσημη επιστροφή της στους αγώνες, αφού μετά τα τέλη του 1951 είχε αποχωρήσει ως επίσημη ομάδα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το 1984 ο Carlo Chiti εγκατέλειψε την εταιρεία και ένα χρόνο αργότερα η λειτουργία της Autodelta έπαυσε. Ωστόσο είχε προλάβει να παρουσιάσει πολλά επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ αποτέλεσε και το ιδανικό σχολείο για πολλούς επιτυχημένους οδηγούς αγώνων, όπως οι Andrea De Adamich, Arturo Merzario, Andrea De Cesaris, Jochen Rindt, Jacky Ickx, Jean Pierre Jarier και Mario Andretti.
Νέο σήμα και για τα 60 χρόνια της Autodelta!
- Γιορτάζει δύο σημαντικές επετείους η Alfa Romeo.
- Η RL «Corsa» του Ugo Sivocci η πρώτη Alfa που είχε το Quadrifoglio.
- Εκτός από πράσινη υπήρξε και χρυσή έκδοση του Quadrifoglio.
- Autodelta: το θρυλικό αγωνιστικό τμήμα και το «σχολείο» του Mario Andretti.
Πως σου φαίνονται τα επετειακά λογότυπα; Πως περιμένεις τα Quadrifoglio μοντέλα στην ηλεκτρική εποχή;