3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Απέναντι στον ΕcoBoost κινητήρα της Ford ο ατμοσφαιρικός 1,5 λτ. της Toyota χάνει σε απόδοση, ωστόσο είναι πιο οικονομικός. Ο 1,6 λτ. BlueHDi κινητήρας του ομίλου PSA είναι καλύτερος ως diesel σε σχέση με τον κινητήρα 1,4 D-4D όντας ιδιαίτερα σύγχρονος, αποδοτικός και εξαιρετικά οικονομικός.
Κινητήρες: απέναντι σε Fiesta βενζίνης και τον diesel του ομίλου PSA
32.347 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2017)
Το ανανεωμένο Yaris έρχεται με βασικότερο στοιχείο τον νέο ατμοσφαιρικό του κινητήρα που αποτελεί ότι πιο σύγχρονο στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Αυτός ο κινητήρας μπορεί να αλλάζει από κύκλο Otto σε Atkinson για βέλτιστη απόδοση σε όλο το φάσμα περιστροφής του και παρουσιάζει εξαιρετικά μεγάλη για βενζινοκινητήρας, συμπίεση (13,5:1). Είναι 1,5 λίτρων και αποδίδει 111 ίππους, ενώ ικανοποιεί τόσο με την απόδοση και την λειτουργία του όσο και με την κατανάλωσή του που ορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή. Η υβριδική έκδοση HSD με τον 1,5 λίτρων κινητήρα και συνδυαστική απόδοση (με τον ηλεκτροκινητήρα) 100 ίππων, αποτελεί και πάλι ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό του Yaris, ενώ η γκάμα του συμπληρώνεται από τον τρικύλινδρο 1.000άρη των 69 ίππων και των 1,4 λτ. D-4D πετρελαιοκινητήρα των 90 ίππων.
Ετυμηγορία
Το Yaris κερδίζει την κόντρα στο κομμάτι των κινητήρων αφού αρχικά διαθέτει πλέον έναν πολύ καλό βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης, συνεχίζει με τον παραδοσιακά καλό D-4D στα diesel για όσους πραγματοποιούν πολλά ετήσια χιλιόμετρα και είναι το μοναδικό μικρό που έχει και υβριδική έκδοση. Είναι σαφές λοιπόν ότι η γκάμα του είναι πιο πλήρης από ποτέ και κερδίζει έτσι την μάχη στο πεδίο αυτό.
vs βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ετυμηγορία
Το Yaris κερδίζει την κόντρα στο κομμάτι των κινητήρων αφού αρχικά διαθέτει πλέον έναν πολύ καλό βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης, συνεχίζει με τον παραδοσιακά καλό D-4D στα diesel για όσους πραγματοποιούν πολλά ετήσια χιλιόμετρα και είναι το μοναδικό μικρό που έχει και υβριδική έκδοση. Είναι σαφές λοιπόν ότι η γκάμα του είναι πιο πλήρης από ποτέ και κερδίζει έτσι την μάχη στο πεδίο αυτό.
Θα θέλαμε ενα εκτενές συγκριτικό μεταξύ του κορυφαίου τουρμπο (ecoboost) και του κορυφαίου ατμοσφαιρικού (του νέου Yaris). Επίσης το νέο fiesta φοράει τον ίδιο ecoboost του 2009 ή έχει εξελιχθεί σε σχέση με την αρχική έκδοση;