Απέναντι στον ΕcoBoost κινητήρα της Ford ο ατμοσφαιρικός 1,5 λτ. της Toyota χάνει σε απόδοση, ωστόσο είναι πιο οικονομικός.

Ο 1,6 λτ. BlueHDi 
κινητήρας του ομίλου PSA είναι καλύτερος ως diesel σε
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Απέναντι στον ΕcoBoost κινητήρα της Ford ο ατμοσφαιρικός 1,5 λτ. της Toyota χάνει σε απόδοση, ωστόσο είναι πιο οικονομικός. Ο 1,6 λτ. BlueHDi κινητήρας του ομίλου PSA είναι καλύτερος ως diesel σε σχέση με τον κινητήρα 1,4 D-4D όντας ιδιαίτερα σύγχρονος, αποδοτικός και εξαιρετικά οικονομικός.

Κινητήρες: απέναντι σε Fiesta βενζίνης και τον diesel του ομίλου PSA

32.347 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2017)

Το ανανεωμένο Yaris έρχεται με βασικότερο στοιχείο τον νέο ατμοσφαιρικό του κινητήρα που αποτελεί ότι πιο σύγχρονο στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Αυτός ο κινητήρας μπορεί να αλλάζει από κύκλο Otto σε Atkinson για βέλτιστη απόδοση σε όλο το φάσμα περιστροφής του και παρουσιάζει εξαιρετικά μεγάλη για βενζινοκινητήρας, συμπίεση (13,5:1). Είναι 1,5 λίτρων και αποδίδει 111 ίππους, ενώ ικανοποιεί τόσο με την απόδοση και την λειτουργία του όσο και με την κατανάλωσή του που ορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή. Η υβριδική έκδοση HSD με τον 1,5 λίτρων κινητήρα και συνδυαστική απόδοση (με τον ηλεκτροκινητήρα) 100 ίππων, αποτελεί και πάλι ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό του Yaris, ενώ η γκάμα του συμπληρώνεται από τον τρικύλινδρο 1.000άρη των 69 ίππων και των 1,4 λτ. D-4D πετρελαιοκινητήρα των 90 ίππων. 

vs βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford

vs βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ετυμηγορία
Το Yaris κερδίζει την κόντρα στο κομμάτι των κινητήρων αφού αρχικά διαθέτει πλέον έναν πολύ καλό βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης, συνεχίζει με τον παραδοσιακά καλό D-4D στα diesel για όσους πραγματοποιούν πολλά ετήσια χιλιόμετρα και είναι το μοναδικό μικρό που έχει και υβριδική έκδοση. Είναι σαφές λοιπόν ότι η γκάμα του είναι πιο πλήρης από ποτέ και κερδίζει έτσι την μάχη στο πεδίο αυτό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto