Ο όμιλος SEAT σημείωσε αύξηση πωλήσεων 10,3% το 2021 χάρη στην θετικότητα εμπορική πορεία των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της και τον τριπλασιασμό πωλήσεων που πέτυχε η CUPRA.
Η SEAT S.A έκλεισε το 2021 με 470.500 πωλήσεις, με αύξηση δηλαδή 10.3% σε σχέση με το 2020 (426.600). Ο αντίκτυπος της έλλειψης ημιαγωγών, έκανε το 2021 μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον κλάδο συνολικά, ωστόσο, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν χάρη στην πορεία της CUPRA και τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Το 2021, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και Plug-in υβριδικών οχημάτων της SEAT S.A. τετραπλασιάστηκαν, από 14.700 σε 60.600 αυτοκίνητα
Η Γερμανία είναι και πάλι η κορυφαία αγορά της SEAT S.A., με 104.100 πωλήσεις, 5,0% λιγότερα από το 2020 (109.500). Ακολούθουν η Ισπανία με 81.800 αυτοκίνητα, με 11,5% αύξηση από το προηγούμενο έτος (73.300) και το Ηνωμένο Βασίλειο, με 50.700, 11,2% περισσότερα από το 2020 (45.600). Τη λίστα των 5 κορυφαίων σε πωλήσεις χωρών για την εταιρεία συμπληρώνουν η Γαλλία (31.200) και η Ιταλία (27.600), οι οποίες σημείωσαν ανάπτυξη 14,0% και 24,6% αντίστοιχα.
Το SEAT Arona το best seller της φίρμας, δεύτερο το Ibiza
Οι πωλήσεις SEAT έφτασαν τις 391.200, σημειώνοντας μείωση 2,0% από το 2020 λόγω της έλλειψης ημιαγωγών. Τα οχήματα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της SEAT ήταν το SEAT Arona (106.900 μονάδες), ακολουθούμενο από το SEAT Ibiza (95.800) και το SEAT Leon (87.700). Οι αγορές με τις περισσότερες πωλήσεις για τη μάρκα ήταν η Γερμανία (73.300 πωλήσεις), η Ισπανία (70.800), το Ηνωμένο Βασίλειο (43.000), η Γαλλία (27.100) και η Ιταλία (21.500).
Τριπλασίασε τις πωλήσεις της η CUPRA (+189,4%)
Η CUPRA, από την πλευρά της τριπλασίασε τις πωλήσεις της, φτάνοντας τα 79.300 αυτοκίνητα, 189,4% περισσότερα από το 2020 (27.400). Το CUPRA Formentor ηγήθηκε της μάρκας CUPRA, με 54.600 πωλήσεις, ενώ, όσον αφορά το CUPRA Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας, έχουν παραδοθεί μέχρι τώρα 3.300 μονάδες, μια πολλά υποσχόμενη αρχή, που η CUPRA αναμένει να αναπτύξει περαιτέρω τους επόμενους μήνες.
Griffiths: «H ζήτηση έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα»
«Το 2021 δεν ήταν η χρονιά που περιμέναμε», δήλωσε ο Wayne Griffiths, Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT και CUPRA. «Μετά από σκληρή δουλειά για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κρίσης του COVID-19, οι δραστηριότητές μας επηρεάστηκαν σοβαρά από την έλλειψη ημιαγωγών. Η ζήτηση για προϊόντα SEAT και CUPRA έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα και η έλλειψη ημιαγωγών δημιουργεί απογοήτευση στους πελάτες μας λόγω των υψηλών χρόνων παράδοσης που έχουν να αντιμετωπίσουν».
Ο Griffiths συνέχισε, «Αναμένουμε μια προοδευτική ανάκαμψη στην κατάσταση της προσφοράς και τη σταθεροποίηση της παραγωγής οχημάτων το 2022 και είμαστε αισιόδοξοι για το επόμενο έτος. Οι πελάτες μας παραμένουν η πρώτη μας προτεραιότητα και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους».
Τα επόμενα βήματα τoυ ομίλου SEAT το 2022
Παρά την έλλειψη ημιαγωγών και τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα που θα υπάρχει κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η SEAT S.A. το 2022 θα εδραιώσει τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του πρώτου 100% ηλεκτρικού οχήματος της CUPRA, του CUPRA Born, η μάρκα θα επεκτείνει τη γκάμα του με διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας (45, 58 και 77 kWh) καθώς και με την ισχυρότερη έκδοση e-Boost (170 kW). Θα παρουσιαστεί επίσης μια αποκλειστική έκδοση του CUPRA Formentor VZ5, περιορισμένης σε 999 μονάδες (αποκλειστικά σε Taiga Grey εξωτερικό χρώμα και συγκεκριμένο εσωτερικό), καθώς και ειδικές εκδόσεις της τρέχουσας γκάμας.
Επιτυχημένο το 2021 για τον ισπανικό όμιλο!
- Το SEAT Arona το best seller της φίρμας, δεύτερο το Ibiza
- Τριπλασίασε τις πωλήσεις της η CUPRA (+189,4%)
- Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και Plug-in υβριδικών τετραπλασιάστηκαν
Εσύ θα διάλεγες το Arona ή το Ibiza;