Οι νέοι Euro6 βενζινοκινητήρες
του SEAT Leon και ιδίως οι 1,2 TSI 110 PS και 1,4 TSI 150 PS, προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση με πολύ καλές επιδόσεις (ιδίως ο 2ος).
SEAT Leon 1,2 TSI 110 PS & 1,4 TSI 150 PS: Οικονομία και απόδοση
44.846 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)
Το SEAT Leon είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρομεσαία της αγοράς, αφού διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, άνετους χώρους και συμπεριφορά στο δρόμο που συνδυάζει την ασφάλεια με την άνεση. Παράλληλα, το Leon επωφελείται και από την ύπαρξη στη γκάμα μιας σειράς από turbo βενζινοκινητήρων μικρού κυβισμού Euro6, όπου θα ξεχωρίσουμε τους νεότερους 1,2 TSI 110 PS και 1,4 TSI 150 PS. Ο πρώτος συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop και μειώνει τη μέση κατανάλωσή του στα 4,9 λτ./100 χλμ., με εκπομπές ρύπων 114 γρ./χλμ. Ο δεύτερος, επωφελείται από το σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (ACT), ώστε να προσφέρει πολύ γρήγορες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ.), με ακόμη χαμηλότερη μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ.).
Το ντήζελ -χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω γιατί- δεν μ' αρέσει ως καύσιμο. Όμως θέλω να αγοράσω το κασκάι και δεν υπάρχει πλέον σε έκδοση βενζίνης εκτός των 1200 κε.
Φοβάμαι ότι η μυρωδιά του θα φτάνει στην καμπίνα. Έχω 2 παιδιά και δεν θέλω να ξερνοβολάνε στα μακρινά ταξίδια. Όπως κάναμε εμείς στα αμάξια των πατεράδων μας με την σούπερ. Ισχύει κάτι τέτοιο; Είναι επίφοβο το ντήζελ στο να μυρίζει η καμπίνα;
Ευχαριστώ, Πάνος Β.
Το ντήζελ -χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω γιατί- δεν μ' αρέσει ως καύσιμο. Όμως θέλω να αγοράσω το κασκάι και δεν υπάρχει πλέον σε έκδοση βενζίνης εκτός των 1200 κε. Φοβάμαι ότι η μυρωδιά του θα φτάνει στην καμπίνα. Έχω 2 παιδιά και δεν θέλω να ξερνοβολάνε στα μακρινά ταξίδια. Όπως κάναμε εμείς στα αμάξια των πατεράδων μας με την σούπερ. Ισχύει κάτι τέτοιο; Είναι επίφοβο το ντήζελ στο να μυρίζει η καμπίνα; Ευχαριστώ, Πάνος Β.