2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μικρά της αγοράς είναι το υβριδικό Toyota Yaris, που στοχεύει στη μέγιστη οικονομία κίνησης.
Toyota Yaris Hybrid & Auris Hybrid: Όταν η βενζίνη συναντά την κορυφαία οικολογία
44.858 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)
Ξέρετε ότι…
…η Toyota είναι η πρώτη κατασκευάστρια υβριδικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Τον Οκτώβριο του 2014 οι παγκόσμιες πωλήσεις τους ξεπέρασαν τα 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1997 μέχρι σήμερα.
Yaris Hybrid: «Καίει» μόνο 3,5 λτ./100 χλμ.
Το υβριδικό Toyota Yaris χρησιμοποιεί έναν compact κινητήρα βενζίνης κύκλου Ατκινσον 1,5 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η δύναμη μεταφέρεται μέσω ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT στους εμπρός τροχούς. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και μόνο ηλεκτρικά για μικρή όμως απόσταση (έως 2 χλμ.), με την ενέργεια να ανακτάται τόσο κατά την επιβράδυνση, όσο και κατά την πέδηση του αυτοκινήτου. Συνδυαστικά, η δύναμη φθάνει τους 100 ίππους, ενώ η ροπή των 169 Nm του ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμη από τα 0 κιόλας χιλιόμετρα. Στο πεδίο της κατανάλωσης, το Yaris Hybrid «καίει» μόνο 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει αντίστοιχα μόλις 79 γρ. CO2 ανά χλμ.
Auris Hybrid: Μικρομεσαίο με κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.
Η υβριδική τεχνολογία στο Toyota Auris συνδυάζει έναν πιο αποδοτικό κινητήρα βενζίνης κύκλου Ατκινσον 1,8 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), με έναν ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικό κιβώτιο e-CVT και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει τους 136 ίππους, παρέχοντας πολύ καλές επιδόσεις. Το σύστημα, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά (λειτούργια EV) για απόσταση έως 2 χλμ., παρέχοντας σε αυτό το διάστημα μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνολικά πάντως, η μέση κατανάλωση είναι μόνο 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 87 γρ./χλμ. με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Το υβριδικό Toyota Auris εξασφαλίζει κατανάλωση… diesel, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD FOCUS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL CORSA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN QASHQAI
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA YARIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για SKODA OCTAVIA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Το ντήζελ -χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω γιατί- δεν μ' αρέσει ως καύσιμο. Όμως θέλω να αγοράσω το κασκάι και δεν υπάρχει πλέον σε έκδοση βενζίνης εκτός των 1200 κε. Φοβάμαι ότι η μυρωδιά του θα φτάνει στην καμπίνα. Έχω 2 παιδιά και δεν θέλω να ξερνοβολάνε στα μακρινά ταξίδια. Όπως κάναμε εμείς στα αμάξια των πατεράδων μας με την σούπερ. Ισχύει κάτι τέτοιο; Είναι επίφοβο το ντήζελ στο να μυρίζει η καμπίνα; Ευχαριστώ, Πάνος Β.