Ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μικρά της αγοράς είναι το υβριδικό Toyota Yaris, που στοχεύει στη μέγιστη οικονομία κίνησης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μικρά της αγοράς είναι το υβριδικό Toyota Yaris, που στοχεύει στη μέγιστη οικονομία κίνησης.

Toyota Yaris Hybrid & Auris Hybrid: Όταν η βενζίνη συναντά την κορυφαία οικολογία

44.858 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)

Ξέρετε ότι…
…η Toyota είναι η πρώτη κατασκευάστρια υβριδικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Τον Οκτώβριο του 2014 οι παγκόσμιες πωλήσεις τους ξεπέρασαν τα 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1997 μέχρι σήμερα.

Η υβριδική τεχνολογία της Toyota συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, ώστε να εξασφαλίσει κορυφαία χαρακτηριστικά οικολογίας, πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά και πολύ καλή απόδοση. Τη συναντούμε τόσο στο μικρό Toyota Yaris, όσο και στο μικρομεσαίο Auris, καλύπτοντας κατά συνέπεια τους αγοραστές των πιο δημοφιλών, μακράν των υπολοίπων κατηγοριών αυτοκινήτου της αγοράς.

Yaris Hybrid: «Καίει» μόνο 3,5 λτ./100 χλμ.
Το υβριδικό Toyota Yaris χρησιμοποιεί έναν compact κινητήρα βενζίνης κύκλου Ατκινσον 1,5 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η δύναμη μεταφέρεται μέσω ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT στους εμπρός τροχούς. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και μόνο ηλεκτρικά για μικρή όμως απόσταση (έως 2 χλμ.), με την ενέργεια να ανακτάται τόσο κατά την επιβράδυνση, όσο και κατά την πέδηση του αυτοκινήτου. Συνδυαστικά, η δύναμη φθάνει τους 100 ίππους, ενώ η ροπή των 169 Nm του ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμη από τα 0 κιόλας χιλιόμετρα. Στο πεδίο της κατανάλωσης, το Yaris Hybrid «καίει» μόνο 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει αντίστοιχα μόλις 79 γρ. CO2 ανά χλμ.

Auris Hybrid: Μικρομεσαίο με κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.
Η υβριδική τεχνολογία στο Toyota Auris συνδυάζει έναν πιο αποδοτικό κινητήρα βενζίνης κύκλου Ατκινσον 1,8 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), με έναν ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικό κιβώτιο e-CVT και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει τους 136 ίππους, παρέχοντας πολύ καλές επιδόσεις. Το σύστημα, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά (λειτούργια EV) για απόσταση έως 2 χλμ., παρέχοντας σε αυτό το διάστημα μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνολικά πάντως, η μέση κατανάλωση είναι μόνο 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 87 γρ./χλμ. με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.


Το υβριδικό Toyota Auris εξασφαλίζει 
κατανάλωση… diesel, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Το υβριδικό Toyota Auris εξασφαλίζει κατανάλωση… diesel, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda