ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτό είναι το Honda Civic Type-S. Ένα φθηνό Type-R που κάνει οικονομία στην τιμή όχι όμως και στις επιδόσεις.

Αυτό είναι το Honda Civic Type-S. Ένα φθηνό Type-R που κάνει οικονομία στην τιμή όχι όμως και στις επιδόσεις.

Civic Type-S 220 PS

9.667 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2016)

Η Ηonda ανακοίνωσε την παραγωγή του Civic Τype-S, το οποίο αναμένεται να βγει στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2016 σε αρκετά καλή τιμή.

Η Ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να επαναφέρει στη γκάμα της μετά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

από πολλά χρόνια το CivicΤype-S, ώστε να καλύψει το μεγάλο κενό πουυπήρχε ανάμεσα στο Τype-R καιτις υπόλοιπες εκδόσεις του Civic,τόσο μηχανικά, αλλά κυρίως οικονομικά αφού λόγω της υπερβολικής φορολόγησης, σεκάποιες χώρες (ανάμεσά τους και η Ελλάδα), η τιμή του Type-R εκτοξευόταν σε δυσθεώρητα ύψη. Μάλιστατο Τype-S θα δανειστεί πολλά χαρακτηριστικάαπό το Τype-R σε μια προσπάθεια τηςφίρμας, να του δώσει όσο πιο πολλά αγωνιστικά γονίδια είναι δυνατόν.

Το Honda Civic Τype-S λοιπόν,θα τοποθετηθεί στη γκάμα της Honda ακριβώς κάτω από το Τype-R και πάνω από το 1,8 sport, ενώ υπόσχεται επιδόσεις και οδική συμπεριφορά που θασυγκινήσει όσους αρέσκονται στη δυναμική και γρήγορη οδήγηση.

Όσον αφορά στο μηχανικό μέρος, το ιαπωνικό μοντέλο θαεφοδιάζεται με τετρακύλινδρο αλουμινένιο τούρμπο κινητήρα 1,8 λτ, με την Honda ναανακοινώνει απόδοση 220 ίππων στις 6.100 σ.α.λ. Βέβαια ας μην αποκλείσουμε τοενδεχόμενο η απόδοση να είναι μεγαλύτερη από αυτή που ανακοινώθηκε, καθώς ηιαπωνική εταιρεία συνηθίζει να ανακοινώνει μικρότερα νούμερα, με κλασσικότερηπερίπτωση αυτή του Type-R, που ενώ είχε διαρρεύσειπως θα έχει 280 ίππους, τελικά ήρθε με 310. Η κίνηση θα μεταδίδεται στουςμπροστινούς τροχούς, μέσω ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβώτιου και θα χαρίζει το0-100 χλμ/ώρα σε 5,8 δλ. και τελική ταχύτητα 251 χλμ./ώρα.

Κοινοποιήστε το στο χρονολόγιό σας να το δουν οι φίλοι σας, αλλά και στις ομάδες που μετέχετε.
  
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του Type-S ξεχωρίζει το Agile Handling Assist, ένασύστημα που υπάρχει για τη βέλτιστη οδική συμπεριφορά και το οποίο είναιουσιαστικά το torque vectoring της Honda. To εν λόγω σύστημα λειτουργείμέσω του συστήματος VSA (έτσι λέγεται το ESP της Honda) φρενάροντας τουςεσωτερικούς τροχούς κατά τις υψηλές ταχύτητες, βελτιώνοντας την οδικήσυμπεριφορά.

Κερασάκι στην τούρτα θα είναι το +R Mode, το οποίο αλλάζει τηχαρτογράφηση του κινητήρα, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη απόκριση στο πάτηματου γκαζιού, το τιμόνι βαραίνει, ενώ το σύστημα της ανάρτησης, σκληραίνει κατά30%. Μάλιστα το +R Mode, καθώς και το Agile Handling Assist, το Type-S τα έχει δανειστεί απευθείας από τον«μεγάλο του αδερφό», το Type-R. Όπως ακριβώς έχει δανειστεί και πολλά στοιχείατου εσωτερικού του διάκοσμου, όπως τα bucket καθίσματα, η μπίλια στον επιλογέαταχυτήτων και το σπορ τιμόνι.

Σχεδιαστικά θυμίζει αρκετά το Type-R, χωρίς ωστόσο τόσο «πρησμένο» αμάξωμα και χωρίς να ξεφεύγει απότη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda,με τα στοιχεία που ξεχωρίζουν, να είναι οι 19άρες ζάντες αλουμινίου και η διπλήαπόληξη της εξάτμισης.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει το Type-S θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγοράμέσα στο 2016 με τιμή που δεν θα ξεπερνάει τις 30.000 ευρώ.

Το Auto Τρίτηβρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την ελληνική αντιπροσωπεία της Honda, η οποία μαςεπιβεβαίωσε πως θα λανσαριστεί στην Ελλάδα σχεδόν ταυτόχρονα με την υπόλοιπηΕυρώπη και μέσα στις επόμενες ώρες θα γνωρίζουμε την ακριβή τιμή του, δηλαδή ανθα είναι πιο κοντά στις 25 ή πιο κοντά στις 30.000 ευρώ, καθώς επίσης και αντελικά η ιπποδύναμη θα είναι 220 ίππους ή… παραπάνω κατά τη συνήθεια της Honda;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA