8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μετά τα e-tron Sportback και Q3 Sportback, η Audi ρίχνει στην αγορά ένα ακόμα SUV με coupe στιλιστικά στοιχεία. Το μεσαίου μεγέθους Q5 Sportback έχει στάνταρ σπορ ανάρτηση και γκάμα κινητήρων με ήπια υβριδική τεχνολογία. Θα υπάρξει plug in έκδοση, καθώς και η κορυφαία SQ5 Sportback με ηλεκτρικό turbo. Αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2021
Audi Q5 Sportback
1.732.065 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από καιρό υπήρχαν φήμες για το λανσάρισμα μιας Sportback έκδοσης για το Q5, που θα εμπλούτιζε τη γκάμα των SUV coupe της Audi, και σήμερα ήρθε η ώρα για την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου που θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις coupe εκδόσεις premium επιλογών, όπως οι Mercedes GLC και BMW X3, ή αλλιώς τις Mercedes GLC Coupe και BMW X4.Αισθητικά, το νέο Q5 Sportback διατηρεί εν πολλοίς το ντιζάιν του ανανεωμένου Q5 μέχρι την μεσαία κολώνα, εξαιρώντας μερικές διαφορές στους αεραγωγούς και τις γρίλιες του εμπρόσθιου προφυλακτήρα. Από εκεί και πέρα, το κύριο χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου εντοπίζεται στο πίσω μέρος, με προεξάρχον στοιχείο την έντονα κεκλιμένη οροφή που προσδίδει άλλωστε τον coupe χαρακτήρα στον μεσαίο SUV της Audi. Τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας OLED και έχουν δυναμικά στοιχεία, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τρεις διαφορετικές υπογραφές φωτισμού. Πέραν του ντιζάιν, το Q5 Sportback είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε μήκος από το «αδελφό» Q5. Πιο συγκεκριμένα, με μήκος 4,69 μέτρα, το Q5 Sportback είναι 7 χλστ. μακρύτερο από το Q5, ενώ ύψος και πλάτος είναι πανομοιότυπα. Επιπρόθετα, λόγω των αλλαγών στη σχεδίαση ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι χαμηλότερος, με το Cd στα 0,30.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του Q5 Sportback το σκηνικό είναι γνώριμο, αφού το ταμπλό έρχεται αυτούσιο από το «αδελφό» πρόσφατα ανανεωμένο Q5. Ξεχωρίζουν το σύστημα modular infotainment τρίτης γενιάς (ΜIB 3) της εταιρείας που μπορεί να χειριστεί κανείς από την οθόνη αφής 10,1 ιντσών, το Audi virtual cockpit plus που διαθέτει οθόνη 12,3 ιντσών και head-up display, αλλά και όλα τα σύγχρονα συστήματα διασυνδεσιμότητας και διευκόλυνσης του οδηγού, όπως οι φωνητικές εντολές που θα απαντήσουν στο άκουσμα του «Hey Audi».
Σε ό,τι αφορά τους χώρους του μεσαίου SUV Coupe της Audi, όπως είναι αναμενόμενο ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών περιορίζεται σε σχέση με το Q5, λόγω της κεκλιμένης οροφής. Μικρότερο είναι και το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών, συγκριτικά πάντα με το Q5, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει 510 λίτρα (1.480 λίτρα με τα καθίσματα διπλωμένα).
Στα μηχανικά σύνολα τώρα, το Q5 Sportback κυκλοφορεί στην Ευρώπη με δύο κινητήρες βενζίνης TFSI και τρεις diesel TDI. Στη βάση της γκάμας το Q5 Sportback 40 TDI, το οποίο εφοδιάζεται με τον ήπια υβριδικό 2λιτρο TDI απόδοσης 204 ίππων με 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων S tronic. Μετά το λανσάρισμα του Q5 Sportback θα ακολουθήσει μια δεύτερη έκδοση του τετρακύλινδρου TDI, ένας V6 TDI και δύο ακόμα δίλιτροι, τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες TFSI. Αργότερα, το Q5 Sportback θα προσφέρεται με ένα Plug-In υβριδικό κινητήριο σύστημα σε δύο παραλλαγές ισχύος, ενώ το SQ5 Sportback θα ολοκληρώσει τη γκάμα στην τελική φάση. Στο μηχανικό σκέλος, αξίζει να αναφέρουμε και τις επιλογές ανάρτησης για το νέο Q5 Sportback με τις οποίες θα εφοδιάζεται προαιρετικά το νέο μοντέλο: πρώτα η στάνταρ σπορτ ανάρτηση, έπειτα η ανάρτηση με ελεγχόμενα αμορτισέρ και τέλος η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, που ρυθμίζει το ύψος του αυτοκινήτου δίνοντάς του «αέρα» έως και 60 χλστ..
Κλείνοντας, το νέο Audi Q5 Sportback θα κυκλοφορήσει διεθνώς το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.