4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το πρώτο μοντέλο που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την, ξεχωριστή πλέον, σπορ μάρκα της SEAT είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στην αγορά. Η σιλουέτα του CUPRA Formentor δικαιολογεί απόλυτα τον όρο crossover coupe και χαρακτηρίζεται από τον αιχμηρό σχεδιασμό με πολλές γωνίες και έντονες νευρώσεις. Πλήρως ψηφιοποιημένο είναι το εντυπωσιακό εσωτερικό, ενώ το σπορτίφ προσανατολισμό του μοντέλου ορίζουν οι δύο επιλογές κινητήρα: Mια συμβατική 2,0 TSI με 310 άλογα και μία plug-in υβριδική με συνδυαστική ισχύ 245 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων. Αμφότερες οι εκδόσεις διαθέτουν 4κίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
CUPRA Formentor
1.732.106 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Το CUPRA Formentor αποτλεί το πρώτο concept το οποίο είναι 100% δημιούργημα της CUPRA από τη στιγμή που έγινε αυτόνομη μάρκα. Μάλιστα, πρόσφατα ξεκίνησε και επίσημα η παραγωγή του μοντέλου.
Το νέο Formentor συγκεντρώνει πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά με τη φίρμα να αναφέρει πως πρόκειται για ένα crossover, το οποίο έχει υψηλές επιδόσεις. Το νέο CUPRA Formentor χαρακτηρίζεται από ένα αιχμηρό σχεδιασμό με πολλές γωνίες, αλλά και έντονες νευρώσεις που βρίσκονται σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου. Θα λέγαμε ότι το πιο εντυπωσιακό μέρος είναι το οπίσθιο, όπου υπάρχει μια λεπτή φωτιζόμενη γραμμή που θυμίζει το SEAT Tarraco και εκτείνεται από τη μία πλευρά στην άλλη για να ενώσει τα δύο φωτιστικά σώματα. Μένοντας στο πίσω μέρος οι τέσσερις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης συνηγορούν στον σπορ χαρακτήρα του Formentor.
Από εκεί και πέρα στο πλαϊνό μέρος «τρέχει» μία πολύ έντονη νεύρωση που καταλήγει στα φωτιστικά σώματα, τα οποία συνεχίζουν τη γωνιακή σχεδιαστική αντίληψη. Στο μπροστά μέρος κυριαρχεί η γρίλια με το σήμα της CUPRA αλλά και οι αεραγωγοί που ενσωματώνονται στον προφυλακτήρα.
Το καπάκι που υπάρχει στο μπροστά αριστερά φτερό, υποδηλώνει πως έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση και πιο συγκεκριμένα με ένα σύνολο που έχει ως βάση τον 1,4 TSI turbo βενζίνης με συνδυαστική ισχύ 204 και 245 ίππων. Επιπλέον, υπάρχουν και συμβατικές λύσεις με τον εισαγωγικό 1,5 TSI των 150 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή DSG κιβώτιο. Στο επόμενο στάδιο βρίσκεται ο δίλιτρος TSI με 190 ίππους και τετρακίνηση 4Drive ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας με 245 άλογα. Αμφότερες οι εκδόσεις συνδυάζονται με DSG κιβώτιο. Στo diesel από την άλλη, προσφέρεται ο 2λιτρος TDI κινητήρας με απόδοση 150 ίππων με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση.
Ο σπορ χαρακτήρας συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου ένα ζευγάρι μπάκετ καθισμάτων δίνει το παρόν, ενώ μέρος της καμπίνας είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το νέο Formentor συγκεντρώνει πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά με τη φίρμα να αναφέρει πως πρόκειται για ένα crossover, το οποίο έχει υψηλές επιδόσεις. Το νέο CUPRA Formentor χαρακτηρίζεται από ένα αιχμηρό σχεδιασμό με πολλές γωνίες, αλλά και έντονες νευρώσεις που βρίσκονται σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου. Θα λέγαμε ότι το πιο εντυπωσιακό μέρος είναι το οπίσθιο, όπου υπάρχει μια λεπτή φωτιζόμενη γραμμή που θυμίζει το SEAT Tarraco και εκτείνεται από τη μία πλευρά στην άλλη για να ενώσει τα δύο φωτιστικά σώματα. Μένοντας στο πίσω μέρος οι τέσσερις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης συνηγορούν στον σπορ χαρακτήρα του Formentor.
Από εκεί και πέρα στο πλαϊνό μέρος «τρέχει» μία πολύ έντονη νεύρωση που καταλήγει στα φωτιστικά σώματα, τα οποία συνεχίζουν τη γωνιακή σχεδιαστική αντίληψη. Στο μπροστά μέρος κυριαρχεί η γρίλια με το σήμα της CUPRA αλλά και οι αεραγωγοί που ενσωματώνονται στον προφυλακτήρα.
Το καπάκι που υπάρχει στο μπροστά αριστερά φτερό, υποδηλώνει πως έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση και πιο συγκεκριμένα με ένα σύνολο που έχει ως βάση τον 1,4 TSI turbo βενζίνης με συνδυαστική ισχύ 204 και 245 ίππων. Επιπλέον, υπάρχουν και συμβατικές λύσεις με τον εισαγωγικό 1,5 TSI των 150 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή DSG κιβώτιο. Στο επόμενο στάδιο βρίσκεται ο δίλιτρος TSI με 190 ίππους και τετρακίνηση 4Drive ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας με 245 άλογα. Αμφότερες οι εκδόσεις συνδυάζονται με DSG κιβώτιο. Στo diesel από την άλλη, προσφέρεται ο 2λιτρος TDI κινητήρας με απόδοση 150 ίππων με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση.
Ο σπορ χαρακτήρας συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου ένα ζευγάρι μπάκετ καθισμάτων δίνει το παρόν, ενώ μέρος της καμπίνας είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.