3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda έχει όλα τα φόντα για να χαρακτηριστεί ως ένα cult μοντέλο της σύγχρονης εποχής. Έχει ρετρό εμφάνιση, μίνιμαλ διαστάσεις (μήκος 3,9 μ.) και πάει σαν καρτ στο δρόμο, όπως ανακαλύψαμε στην οδηγική εμπειρία που είχαμε. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 136 και 154 PS και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία.
Honda e
1.732.078 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Η ηλεκτροκίνηση είναι ολοένα και πιο κοντά μας και από την έκθεση του autotriti.gr δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα ηλεκτρικά μοντέλα, ακόμα και αυτά που έχουν ήδη ξεκινήσει την εμπορική τους πορεία εντός συνόρων. Με το νέο Honda e να ξεκινά τις πωλήσεις του στην Ελλάδα αυτό το διάστημα είναι μία από τις αφίξεις που συμπίπτουν με την εφαρμογή του νέου περιβαλλοντικού νόμου ο οποίος παρέχει επιδότηση, ύψους έως 6.000 ευρώ, για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (BEV).
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, οι τιμές του πολυαναμενόμενου Honda e, διαμορφώνονται στα 30.186 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για τη βασική έκδοση και στα 34.274 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για την έκδοση Advance.
Το Honda e, πριν την κρατική επιδότηση, στην βασική έκδοση με το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων θα προσφέρεται με τιμή από 35.990 ευρώ ενώ η πιο ισχυρή Advance με τα 154 άλογα θα έχει τιμή κτήσης από 38.990 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η ροπή ορίζεται στα 315 Nm ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 222 χλμ. σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP.
Όσον αφορά στη φόρτιση, η Honda υπόσχεται πλήρη φόρτιση, από τη στιγμή που ανάβει η λυχνία χαμηλής φόρτισης, σε 30-31 λεπτά της ώρας, μιλώντας πάντα για σημείο φόρτισης με ταχυφορτιστή CCS2 50 ή 100 kW. Από εκεί και έπειτα, σε φορτιστή 7,4 kW Type 2 ο χρόνος φόρτισης κυμαίνεται περίπου στις 4 ώρες ενώ σε απλή οικιακή πρίζα πλησιάζει τις 19 ώρες.
Στο ντιζάιν, οι καθαρές γραμμές ενισχύονται από το σύστημα Side Camera Mirror που αντικαθιστά τους συμβατικούς καθρέφτες με κάμερες, παρέχοντας ζωντανές εικόνες σε δύο οθόνες των 6ιντσών που βρίσκονται μέσα στο όχημα. Το μοντέλο διακρίνεται επίσης από από pop out χειρολαβές πόρτας. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου ενσωματώνεται κεντρικά στο καπό για εύκολη χρήση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.
Στην καμπίνα το ψηφιακό ταμπλό είναι αυτό που κυριαρχεί. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού καταλαμβάνεται από δύο οθόνες αφής LCD 12,3 ιντσών που λειτουργούν ως οι κύριες οθόνες ψυχαγωγίας, παρουσιάζοντας μια σειρά εφαρμογών και συνδεδεμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας.
Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές του νέου Honda e στην Ελλάδα, πριν και μετά την κρατική επιδότηση:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, οι τιμές του πολυαναμενόμενου Honda e, διαμορφώνονται στα 30.186 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για τη βασική έκδοση και στα 34.274 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για την έκδοση Advance.
Το Honda e, πριν την κρατική επιδότηση, στην βασική έκδοση με το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων θα προσφέρεται με τιμή από 35.990 ευρώ ενώ η πιο ισχυρή Advance με τα 154 άλογα θα έχει τιμή κτήσης από 38.990 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η ροπή ορίζεται στα 315 Nm ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 222 χλμ. σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP.
Όσον αφορά στη φόρτιση, η Honda υπόσχεται πλήρη φόρτιση, από τη στιγμή που ανάβει η λυχνία χαμηλής φόρτισης, σε 30-31 λεπτά της ώρας, μιλώντας πάντα για σημείο φόρτισης με ταχυφορτιστή CCS2 50 ή 100 kW. Από εκεί και έπειτα, σε φορτιστή 7,4 kW Type 2 ο χρόνος φόρτισης κυμαίνεται περίπου στις 4 ώρες ενώ σε απλή οικιακή πρίζα πλησιάζει τις 19 ώρες.
Στο ντιζάιν, οι καθαρές γραμμές ενισχύονται από το σύστημα Side Camera Mirror που αντικαθιστά τους συμβατικούς καθρέφτες με κάμερες, παρέχοντας ζωντανές εικόνες σε δύο οθόνες των 6ιντσών που βρίσκονται μέσα στο όχημα. Το μοντέλο διακρίνεται επίσης από από pop out χειρολαβές πόρτας. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου ενσωματώνεται κεντρικά στο καπό για εύκολη χρήση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.
Στην καμπίνα το ψηφιακό ταμπλό είναι αυτό που κυριαρχεί. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού καταλαμβάνεται από δύο οθόνες αφής LCD 12,3 ιντσών που λειτουργούν ως οι κύριες οθόνες ψυχαγωγίας, παρουσιάζοντας μια σειρά εφαρμογών και συνδεδεμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας.
Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές του νέου Honda e στην Ελλάδα, πριν και μετά την κρατική επιδότηση:
Έκδοση | Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ευρώ) | Ανώτατη Λιανική Τιμή (ευρώ) | Κρατική Επιδότηση | Τελική Τιμή με επιδότηση (ευρώ) |
---|---|---|---|---|
Honda e | 29.024 | 35.990 | 20% - 5.804 ευρώ | 30.186 |
Honda e Advance | 31.444 | 38.990 | 15% - 4.716 ευρώ | 34.274 |
Πατήστε πάνω στην εικόνα και διαβάστε ακόμη
Οδηγούμε το νέο Honda e |
---|
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.