5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 2ης γενιάς Opel Mokka έρχεται στις αρχές του 2021 ως προπομπός της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της φίρμας, με πιο compact μήκος και με βάση την CMP πλατφόρμα του γαλλικού ομίλου PSA (Peugeot-Citroen). H καμπίνα είναι πλήρως ψηφιοποιημένη, ενώ για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 136 ίππων και μπαταρία 50 kWh, όπως το Peugeot e-2008.
Opel Mokka
1.732.092 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Η νέα, δεύτερη γενιά του μικρού Crossover της γερμανικής μάρκας μπορεί να έχασε το «Χ» από το όνομα, αλλά κέρδισε απέναντι στον προγονό σε εξωτερική εμφάνιση, στην σχεδίαση της καμπίνας και στις τεχνολογίες που αυτή προσφέρει. Παρά το ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο του (κατά 2 χιλιοστά), το νέο Mokka είναι 12,5 εκατοστά μικρότερο σε μήκος από την προηγούμενη γενιά, ενώ μπορεί να προσφέρει παρόμοιο χώρο αποσκευών έως 350 λίτρα. Το 4,15 μέτρων μήκος του το καθιστά, σύμφωνα με την Opel, εξαιρετικά ευέλικτο μέσα στην πόλη. Το νέο Mokka βασίζεται σε μια νέα έκδοση της πλατφόρμας CMP (Common Modular Platform) που προσφέρει μέγιστη ευελιξία στην ανάπτυξη νέων μοντέλων καθώς επιτρέπει την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αλλά και αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η ομάδα μηχανικών στο Rüsselsheim κατάφερε να κάνει το μοντέλο έως 120 κιλά ελαφρύτερο έναντι της προηγούμενης γενιάς και να ενισχύσει την ακαμψία του έως και 30%.
Το νέο Opel Μοkka, για το οποίο οι παραγγελίες στη χώρα μας θα ξεκινήσουν μετά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, γίνεται το πρώτο μοντέλο που ενσαρκώνει το νέο πρόσωπο της γερμανικής μάρκας, το Opel Vizor. Η μάσκα του νέου μικρού γερμανικού SUV αγκαλιάζει ως ενιαίο στοιχείο όλο το εμπρός τμήμα, κάτω από το καπό, επιμηκύνοντας οπτικά το πλάτος του και διαμορφώνοντας μία μίνιμαλ πρόσοψη. Το έμβλημα του κεραυνού της Opel κυριαρχεί, ενώ στις δύο άκρες του προβόλου βρίσκονται τα φώτα LED και οι τελευταίας γενιάς προβολείς IntelliLux LED matrix. Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, τα φώτα είναι νέας σχεδίασης, πλατιά και μοντέρνα, με την αεροτομή στο τέλος της οροφής να προσφέρει σπορτίφ χαρακτήρα. Το όνομα του μοντέλου δίνει το «παρών» με κεφαλαία γράμματα κάτω από το έμβλημα της φίρμας στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ.
Το τοπίο την καμπίνα είναι σημαντικά διαφοροποιημένο και πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς άλλωστε, αφού η Opel προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην γκάμα της το Pure Panel cockpit, ένα σύμπλεγμα από δύο μεγάλες οθόνες μεγέθους από 7 έως 10 ιντσών για το infotainment και ψηφιακό πίνακα οργάνων έως 12 ιντσών, ενσωματωμένες απρόσκοπτα σε μία οριζόντια μορφή, με ελάχιστο αριθμό μπουτόν. Το Pure Panel παρέχει τις τελευταίας γενιάς ψηφιακές τεχνολογίες και τις πιο σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, όπως για παράδειγμα, τη διαχείριση της ενέργειας που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του ηλεκτρικού Mokka. Η Opel προσφέρει επίσης νέα εργονομικά προσαρμοζόμενα καθίσματα ενώ προαιρετικά η καμπίνα μπορεί να επενδυθεί με Alcantara ή απλό δέρμα, πράγμα ασυνήθιστο για μοντέλο της κατηγορίας.
Όσον αφορά στη γκάμα των μηχανικών συνόλων, στη βάση της γκάμας συναντούμε τον 3κύλινδρο 1.200άρη βενζινοκινητήρα με 100 ίππους και 205 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας (σ.σ. αυτή η έκδοση θα κοστίζει από 18.000 ευρώ), ενώ το επόμενο βήμα αφορά το ίδιο μοτέρ στην έκδοση με τα 130 άλογα και τα 230 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έχει στην φαρέτρα της η φίρμα. Στο diesel, ο μόνος διαθέσιμος κινητήρας είναι ένας 4κύλινδρος 1.500άρης με ισχύ 110 άλογα και 250 Nm ροπής αποκλειστικά με την χειροκίνητη μετάδοση των 6 σχέσεων. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Opel υπόσχεται πως αυτή μπορεί να μετρηθεί από 4,5 έως 4,8 λίτρα/100 χλμ στους κινητήρες βενζίνης, ενώ το μοτέρ πετρελαίου υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100χλμ. Επιπλέον, το Mokka αποκτά για πρώτη φορά ηλεκτρική έκδοση, το Mokka-e, που εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής και υπόσχεται 322 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, τέλος, η Opel υποστηρίζει πως το Mokka εξοπλίζεται με συστήματα από πιο μεγάλα αυτοκίνητα της φίρμας όπως μεταξύ άλλων εξελιγμένο cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας active lane positioning, IntelliLux LED matrix φώτα, πίσω κάμερα 180 μοιρών και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το νέο Opel Μοkka, για το οποίο οι παραγγελίες στη χώρα μας θα ξεκινήσουν μετά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, γίνεται το πρώτο μοντέλο που ενσαρκώνει το νέο πρόσωπο της γερμανικής μάρκας, το Opel Vizor. Η μάσκα του νέου μικρού γερμανικού SUV αγκαλιάζει ως ενιαίο στοιχείο όλο το εμπρός τμήμα, κάτω από το καπό, επιμηκύνοντας οπτικά το πλάτος του και διαμορφώνοντας μία μίνιμαλ πρόσοψη. Το έμβλημα του κεραυνού της Opel κυριαρχεί, ενώ στις δύο άκρες του προβόλου βρίσκονται τα φώτα LED και οι τελευταίας γενιάς προβολείς IntelliLux LED matrix. Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, τα φώτα είναι νέας σχεδίασης, πλατιά και μοντέρνα, με την αεροτομή στο τέλος της οροφής να προσφέρει σπορτίφ χαρακτήρα. Το όνομα του μοντέλου δίνει το «παρών» με κεφαλαία γράμματα κάτω από το έμβλημα της φίρμας στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ.
Το τοπίο την καμπίνα είναι σημαντικά διαφοροποιημένο και πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς άλλωστε, αφού η Opel προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην γκάμα της το Pure Panel cockpit, ένα σύμπλεγμα από δύο μεγάλες οθόνες μεγέθους από 7 έως 10 ιντσών για το infotainment και ψηφιακό πίνακα οργάνων έως 12 ιντσών, ενσωματωμένες απρόσκοπτα σε μία οριζόντια μορφή, με ελάχιστο αριθμό μπουτόν. Το Pure Panel παρέχει τις τελευταίας γενιάς ψηφιακές τεχνολογίες και τις πιο σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, όπως για παράδειγμα, τη διαχείριση της ενέργειας που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του ηλεκτρικού Mokka. Η Opel προσφέρει επίσης νέα εργονομικά προσαρμοζόμενα καθίσματα ενώ προαιρετικά η καμπίνα μπορεί να επενδυθεί με Alcantara ή απλό δέρμα, πράγμα ασυνήθιστο για μοντέλο της κατηγορίας.
Όσον αφορά στη γκάμα των μηχανικών συνόλων, στη βάση της γκάμας συναντούμε τον 3κύλινδρο 1.200άρη βενζινοκινητήρα με 100 ίππους και 205 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας (σ.σ. αυτή η έκδοση θα κοστίζει από 18.000 ευρώ), ενώ το επόμενο βήμα αφορά το ίδιο μοτέρ στην έκδοση με τα 130 άλογα και τα 230 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έχει στην φαρέτρα της η φίρμα. Στο diesel, ο μόνος διαθέσιμος κινητήρας είναι ένας 4κύλινδρος 1.500άρης με ισχύ 110 άλογα και 250 Nm ροπής αποκλειστικά με την χειροκίνητη μετάδοση των 6 σχέσεων. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Opel υπόσχεται πως αυτή μπορεί να μετρηθεί από 4,5 έως 4,8 λίτρα/100 χλμ στους κινητήρες βενζίνης, ενώ το μοτέρ πετρελαίου υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100χλμ. Επιπλέον, το Mokka αποκτά για πρώτη φορά ηλεκτρική έκδοση, το Mokka-e, που εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής και υπόσχεται 322 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, τέλος, η Opel υποστηρίζει πως το Mokka εξοπλίζεται με συστήματα από πιο μεγάλα αυτοκίνητα της φίρμας όπως μεταξύ άλλων εξελιγμένο cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας active lane positioning, IntelliLux LED matrix φώτα, πίσω κάμερα 180 μοιρών και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.