5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με την προσθήκη του κιτ υγραεριοκίνησης, το ανανεωμένο Captiva γίνεται σαφώς πιο οικονομικό και οικολογικό.
Δοκιμάζουμε: Ανανεωμένο Captiva 2,4 6A/T LPG
7.415 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2011)
Με αλλαγές στη σχεδίαση και με αναβαθμισμένο κινητήρα παρουσιάζεται το ανανεωμένο Captiva που, με την προσθήκη του συστήματος υγραεριοκίνησης, γίνεται πιο οικονομικό στη χρήση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εκσυγχρονισμένο και ευρύχωρο εσωτερικόΠολλές αλλαγές υπάρχουν και στο θάλαμο των επιβατών, όπως είναι η νέας σχεδίασης κεντρική κονσόλα με τα πιο κομψά επιμέρους χειριστήρια και το οβάλ ψηφιακό ρολόι, οι νέες επενδύσεις, ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων και η προσθήκη ηλεκτρικού διακόπτη για το χειρόφρενο. Ποιοτικά, το μαλακό υλικό που συναντάται στο ταμπλό και στις πόρτες, έχει ευχάριστη υφή, ενώ και τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν, κάτι που επίσης ισχύει για το φινίρισμα και την συναρμογή. Από πλευράς χώρων, οι 5 φιλοξενούμενοι θα νιώσουν πολύ άνετα και οι 2 πίσω θέσεις προορίζονται για παιδιά. Για τις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα έχει χωρητικότητα 477 λτ.
Κατάλληλο για άνετα ταξίδια
Η άνεση είναι το κυρίαρχο στοιχείο κατά την κίνηση του ανανεωμένου Captiva χάρη στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το χαμηλό θόρυβο και την κατάλληλη ρύθμιση της ανάρτησης. Η τελευταία περιλαμβάνει πιο σφιχτά ελατήρια και μεγαλύτερης διαμέτρου αντιστρεπτικές δοκούς καθώς και αλλαγμένα σινεμπλόκ. Οδηγικά, δεν παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό, ωστόσο εμφανίζει βελτιωμένη σταθερότητα και καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Όσον αφορά στην 4κίνηση, αρχικά η δύναμη πηγαίνει 100% στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης, εμπλέκεται και πίσω άξονας σε ποσοστό μέχρι 50% επιτρέποντας και την κίνηση και σε λίγο πιο δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.
Πιο ισχυρός κινητήρας με LPG
O αρχικός κινητήρας των 2,4 λτ. αποδίδει πλέον 167 ίππους (από 136 πριν), με μειωμένες παράλληλα εκπομπές CO2. Επίσης, εφοδιάζεται με νέο 6 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο που παρουσιάζει καλή αμεσότητα, τόσο στην αυτόματη, όσο και στην χειροκίνητη επιλογή. Ωστόσο, το μοτέρ δεν ενθουσιάζει με την απόκρισή του, λόγω και του αυξημένου βάρους του αμαξώματος, ενώ η κατανάλωση του είναι εξίσου αυξημένη. Όμως, το κόστος σε καύσιμα μειώνεται σημαντικά με το σύστημα υγραεριοκίνησης που τοποθετεί η ελληνική αντιπροσωπεία με αποτέλεσμα τα 1.700 ευρώ επιπλέον που κοστίζει η τοποθέτησή του να αποσβένονται στα 15.000 χλμ. που αντιστοιχούν κατά μέσο όρο σε 1 έτος.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | &&&&|
Έκδοση | &&&&2,4 DOHC | &&&&
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&&2.384 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&&167/5.600 | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&&230/4.600 | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&&11,0 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | &&&&175 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | &&&&9,3 | &&&&
Εκπομπές CΟ2 (γρ./χλμ.) | &&&&219 | &&&&
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | &&&&547,5 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&&1.868 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&&
Εξοπλισμός - τιμή | &&&&|
ESP | &&&&σ | &&&&
Αερόσακοι | &&&&6 | &&&&
Ηλ. παράθυρα | &&&&4 | &&&&
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | &&&&σ | &&&&
Ηχοσύστημα | &&&&σ | &&&&
Cruise control | &&&&σ | &&&&
Ζάντες αλουμινίου | &&&&σ | &&&&
Προβολείς ομίχλης | &&&&σ | &&&&
Αισθητήρες παρκαρίσματος | &&&&σ | &&&&
Τιμή από (ευρώ) | &&&&35.780 | &&&&
σ: στάνταρ, π: προαιρετικό, -: δε διατίθεται | &&&&