Ο κινητήρας του ανανεωμένου Jeep Compass είναι νέος και ανήκει στην οικογένεια κινητήρων GSE (Global Small Engine) του FCA Group. Eχει χωρητικότητα 1,3 λίτρου και έρχεται σε 2 αποδόσεις, με 130 και 150 ίππους. Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση που είναι αυτή που δοκιμάζουμε, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας DDCT (Dual Dry Clutch Transmission). Αρχικά ο κινητήρας διακρίνεται για την ήσυχη λειτουργία του αλλά και την απόκρισή του και είναι ικανός να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Compass ανεβάζοντας θετικά μέχρι ψηλά, με την ροπή των 270 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.560 σ.α.λ.. Το κιβώτιο είναι πολιτισμένο και προσφέρει γρήγορες αλλαγές τόσο στην αυτόματη όσο και στην χειροκίνητη λειτουργία του (σ.σ. από τον επιλογέα), ενώ πατώντας τον διακόπτη “Sport” εκτός από την καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι και την βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού, αλλάζει η χαρτογράφηση και του κιβωτίου, κρατώντας τις σχέσεις σε υψηλότερες στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Το θετικό πρόσημο του συνδυασμού κινητήρα-κιβωτίου, συμπληρώνεται από τις πολύ καλές του επιδόσεις, ωστόσο η κατανάλωσή του είναι αυξημένη με μέση τιμή στα 10,6 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
«Περί ορέξεως.....», όπως λέει κ η παροιμία.
Να λέμε τα πράγματα ως έχουν όμως.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό το συγκεκριμένο SUV, μάλλον είναι καλό, και όπως αναφέρει το άρθρο, ανανεωμένο σχεδον παντού.
ΑΛΛΑ πέραν της εντυπωσιακής εμπρόσθιας μάσκας, το υπόλοιπο είναι απλά Φίατ, με ότι αυτό σημαίνει.
VfM δεν πολύ είναι. Αν ήταν θα γέμιζαν οι δρόμοι, όπως συμβαίνει με το Qashqai (εδώ κ 10 χρόνια!) ή το 3008, ή ακόμα και το Tiguan.
Το εσωτερικό του «φωνάζει», κ είναι Φιατ, υστερεί vs του ανταγωνισμού.
....Αν εξαιρεσει κανεις την καπως τσιμπημενη καταναλωση, και την χαμηλη θεση της οθονης στο ταμπλο, κατα τ'αλλα ειναι το πλεον καθαροαιμο SUV, με αριστο value for money, και με το ονομα Jeep που εχει αλλη βαρυτητα. Δεν ξερω αν η αντιπροσωπεια αναλαμβανει την μετατροπη του στο να καιει αεριο, και αν ειναι μεσα στην εγγυηση.
«Περί ορέξεως.....», όπως λέει κ η παροιμία. Να λέμε τα πράγματα ως έχουν όμως. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό το συγκεκριμένο SUV, μάλλον είναι καλό, και όπως αναφέρει το άρθρο, ανανεωμένο σχεδον παντού. ΑΛΛΑ πέραν της εντυπωσιακής εμπρόσθιας μάσκας, το υπόλοιπο είναι απλά Φίατ, με ότι αυτό σημαίνει. VfM δεν πολύ είναι. Αν ήταν θα γέμιζαν οι δρόμοι, όπως συμβαίνει με το Qashqai (εδώ κ 10 χρόνια!) ή το 3008, ή ακόμα και το Tiguan. Το εσωτερικό του «φωνάζει», κ είναι Φιατ, υστερεί vs του ανταγωνισμού.
τους πισω τροχους τους "κεντραρανε" σε σχεση με τους θολους ή ακομη ετσι ειναι..κατα τα αλλα, καθαροαιμο για τα σαββατιατικα ψωνια
....Αν εξαιρεσει κανεις την καπως τσιμπημενη καταναλωση, και την χαμηλη θεση της οθονης στο ταμπλο, κατα τ'αλλα ειναι το πλεον καθαροαιμο SUV, με αριστο value for money, και με το ονομα Jeep που εχει αλλη βαρυτητα. Δεν ξερω αν η αντιπροσωπεια αναλαμβανει την μετατροπη του στο να καιει αεριο, και αν ειναι μεσα στην εγγυηση.
👍