5 φωτογραφίες »

Κινητήρας-Κιβώτιο: Καλές επιδόσεις, μέτρια κατανάλωση

103.328 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2020)

Ο κινητήρας του ανανεωμένου Jeep Compass είναι νέος και ανήκει στην οικογένεια κινητήρων GSE (Global Small Engine) του FCA Group. Eχει χωρητικότητα 1,3 λίτρου και έρχεται σε 2 αποδόσεις, με 130 και 150 ίππους. Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση που είναι αυτή που δοκιμάζουμε, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας DDCT (Dual Dry Clutch Transmission). Αρχικά ο κινητήρας διακρίνεται για την ήσυχη λειτουργία του αλλά και την απόκρισή του και είναι ικανός να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Compass ανεβάζοντας θετικά μέχρι ψηλά, με την ροπή των 270 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.560 σ.α.λ.. Το κιβώτιο είναι πολιτισμένο και προσφέρει γρήγορες αλλαγές τόσο στην αυτόματη όσο και στην χειροκίνητη λειτουργία του (σ.σ. από τον επιλογέα), ενώ πατώντας τον διακόπτη “Sport” εκτός από την καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι και την βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού, αλλάζει η χαρτογράφηση και του κιβωτίου, κρατώντας τις σχέσεις σε υψηλότερες στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Το θετικό πρόσημο του συνδυασμού κινητήρα-κιβωτίου, συμπληρώνεται από τις πολύ καλές του επιδόσεις, ωστόσο η κατανάλωσή του είναι αυξημένη με μέση τιμή στα 10,6 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. 
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN