Το Jeep Compass είναι άνετο χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά του από τις κλίσεις του, με τα νέα αμορτισέρ FSD να φροντίζουν γιΆαυτό.
Στο δρόμο: Πιο «ραφιναρισμένο» και στο δρόμο
103.294 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2020)
Το ανανεωμένο Jeep Compass εμφανίζει διαφορά σε οδηγικό επίπεδο, με την νέα ανάρτηση να του προσδίδει πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα εφοδιάζεται με αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Damping) τα οποία προσφέρουν καλύτερα χαρακτηριστικά απόσβεσης και καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος. Έτσι, το Jeep Compass παρουσιάζεται το ίδιο άνετο αλλά και με καλύτερη ποιότητα κύλισης από το παρλεθόν, ενώ την ίδια στιγμή οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο σε στροφές περιορίζονται αρκετά από την ανάρτηση, με τον οδηγό να έχει έτσι τον πλήρη έλεγχο, άσχετα αν η παρεχόμενη από το τιμόνι αίσθηση είναι μέτρια. Αν και δικίνητο, το Compass και σε αυτή του την έκδοση μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, εκμεταλλευόμενο τον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου αλλά και τις καλές γωνίες του αμαξώματος (γωνία προσέγγισης =15,8ο, γωνία ράμπας 21,8ο και γωνία φυγής = 30,8ο) όσο και την αυξημένη του απόσταση από το έδαφος (198 χλστ.).
«Περί ορέξεως.....», όπως λέει κ η παροιμία.
Να λέμε τα πράγματα ως έχουν όμως.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό το συγκεκριμένο SUV, μάλλον είναι καλό, και όπως αναφέρει το άρθρο, ανανεωμένο σχεδον παντού.
ΑΛΛΑ πέραν της εντυπωσιακής εμπρόσθιας μάσκας, το υπόλοιπο είναι απλά Φίατ, με ότι αυτό σημαίνει.
VfM δεν πολύ είναι. Αν ήταν θα γέμιζαν οι δρόμοι, όπως συμβαίνει με το Qashqai (εδώ κ 10 χρόνια!) ή το 3008, ή ακόμα και το Tiguan.
Το εσωτερικό του «φωνάζει», κ είναι Φιατ, υστερεί vs του ανταγωνισμού.
....Αν εξαιρεσει κανεις την καπως τσιμπημενη καταναλωση, και την χαμηλη θεση της οθονης στο ταμπλο, κατα τ'αλλα ειναι το πλεον καθαροαιμο SUV, με αριστο value for money, και με το ονομα Jeep που εχει αλλη βαρυτητα. Δεν ξερω αν η αντιπροσωπεια αναλαμβανει την μετατροπη του στο να καιει αεριο, και αν ειναι μεσα στην εγγυηση.
«Περί ορέξεως.....», όπως λέει κ η παροιμία. Να λέμε τα πράγματα ως έχουν όμως. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό το συγκεκριμένο SUV, μάλλον είναι καλό, και όπως αναφέρει το άρθρο, ανανεωμένο σχεδον παντού. ΑΛΛΑ πέραν της εντυπωσιακής εμπρόσθιας μάσκας, το υπόλοιπο είναι απλά Φίατ, με ότι αυτό σημαίνει. VfM δεν πολύ είναι. Αν ήταν θα γέμιζαν οι δρόμοι, όπως συμβαίνει με το Qashqai (εδώ κ 10 χρόνια!) ή το 3008, ή ακόμα και το Tiguan. Το εσωτερικό του «φωνάζει», κ είναι Φιατ, υστερεί vs του ανταγωνισμού.
τους πισω τροχους τους "κεντραρανε" σε σχεση με τους θολους ή ακομη ετσι ειναι..κατα τα αλλα, καθαροαιμο για τα σαββατιατικα ψωνια
....Αν εξαιρεσει κανεις την καπως τσιμπημενη καταναλωση, και την χαμηλη θεση της οθονης στο ταμπλο, κατα τ'αλλα ειναι το πλεον καθαροαιμο SUV, με αριστο value for money, και με το ονομα Jeep που εχει αλλη βαρυτητα. Δεν ξερω αν η αντιπροσωπεια αναλαμβανει την μετατροπη του στο να καιει αεριο, και αν ειναι μεσα στην εγγυηση.
👍