3 φωτογραφίες »

Το Jeep Compass είναι άνετο χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά του από τις κλίσεις του, με τα νέα αμορτισέρ FSD να φροντίζουν γιΆαυτό.

Στο δρόμο: Πιο «ραφιναρισμένο» και στο δρόμο

103.294 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2020)

Το ανανεωμένο Jeep Compass εμφανίζει διαφορά σε οδηγικό επίπεδο, με την νέα ανάρτηση να του προσδίδει πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα εφοδιάζεται με αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Damping) τα οποία προσφέρουν καλύτερα χαρακτηριστικά απόσβεσης και καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος. Έτσι, το Jeep Compass παρουσιάζεται το ίδιο άνετο αλλά και με καλύτερη ποιότητα κύλισης από το παρλεθόν, ενώ την ίδια στιγμή οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο σε στροφές περιορίζονται αρκετά από την ανάρτηση, με τον οδηγό να έχει έτσι τον πλήρη έλεγχο, άσχετα αν η παρεχόμενη από το τιμόνι αίσθηση είναι μέτρια. Αν και δικίνητο, το Compass και σε αυτή του την έκδοση μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, εκμεταλλευόμενο τον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου αλλά και τις καλές γωνίες του αμαξώματος (γωνία προσέγγισης =15,8ο, γωνία ράμπας 21,8ο και γωνία φυγής = 30,8ο) όσο και την αυξημένη του απόσταση από το έδαφος (198 χλστ.). 
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto