
Απέκτησε ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και κινείται ηλεκτρικά όταν ξεκινάς ή πατάς λίγο γκάζι.
Στην πόλη καίει 25% λιγότερο (6,5 από 8,5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με πριν).
Έχει νέο look και ακόμα πιο άνετα, μαλακά σαν πολυθρόνες καθίσματα.
Κοστίζει 24.900 ευρώ στην έκδοση Plus που τα έχει όλα (μέχρι και 2ζωνικό κλιματισμό).
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Απέκτησε ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και κινείται ηλεκτρικά όταν ξεκινάς ή πατάς λίγο γκάζι
Η αισθητική ανανέωση του Citroen C4 συνοδεύτηκε από την εφαρμογή ήπιας υβριδικής τεχνολογίας στους κινητήρες βενζίνης. Αναφερόμαστε φυσικά στο 48-βολτο υβριδικό σύστημα του ομίλου Stellantis, που στο C4 προσφέρεται με 100 ή 136 ίππους, όπως στο μοντέλο της δοκιμής. Το εν λόγω σύστημα αποτελείται από τον (αναβαθμισμένο) 1,2 λτ. turbo PureTech βενζινοκινητήρα και από έναν ηλεκτροκινητήρα που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Στην πόλη καίει 25% λιγότερο (6,5 από 8,5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με πριν)
Χάρη στο mild hybrid σύστημα με το δυνατό ηλεκτροκινητήρα, το ανανεωμένο Citroen C4 στις εκκινήσεις ή με λίγο γκάζι μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά, και αυτό μεταφράζεται σε όφελος για την κατανάλωση μέσα στην πόλη. Μάλιστα οι μετρήσεις μας έδειξαν 25% χαμηλότερη κατανάλωση (6,5 από 8,5 λτ./100 χλμ.) σε σχέση με το προηγούμενο αυτόματο C4 των 130 ίππων. Επιπλέον, οι αυξημένη ιπποδύναμη έχει βελτιώσει τις επιδόσεις με αποτέλεσμα το καλύτερο 0-100 (8,4 από 9,3 δλ.) και το πιο γρήγορο προσπέρασμα (60-100 σε 4,4 από 5,2 δλ.).
Με νέο look και ακόμα πιο άνετα καθίσματα
Χωρίς να χάσει το στοιχείο της διαφορετικότητας, το Citroen C4 ανασχεδιάστηκε δείχνοντας ακόμα πιο μοντέρνο. Επίσης τα Advanced Comfort καθίσματα απέκτησαν παραπάνω (+1,5 πόντο) αφρώδες υλικό τονίζοντας την άνεση από την ανάρτηση Advanced Comfort με τα Progressive Hydraulic Cushions (ειδικά υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης για συνδυασμό άνεσης και ελέγχου του αμαξώματος).
Από 24.900 ευρώ στην έκδοση Plus που τα έχει όλα
To ήπια υβριδικό C4 των 136 ίππων είναι διαθέσιμο από την μεσαία έκδοση PLUS, με την τιμή να ορίζεται στα 24.900 ευρώ με τρέχουσα προωθητική ενέργεια. Ο στάνταρ βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: 18άρες ζάντες (όχι όμως αλουμινίου), αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων 5 ιντσών, οθόνη αφής επίσης 10 ιντσών, LED φώτα μπρος-πίσω και πλήρη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας (ADAS). Δες εδώ τις εκδόσεις και τις τιμές για το ανανεωμένο Citroen C4.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Citroen C4 των 136 ίππων με το υβριδικό σύστημα 48V.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο look και ψηφιακή αναβάθμιση |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο και πάει γρηγορότερα. Τι καλύτερο; |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |