Το πιο σφιχτό setup του Hyundai Kona Hybrid περιορίζει ελαφρώς τα επίπεδα άνεσης, διαχειρίζεται ωστόσο καλύτερα το επιπλέον βάρος του αμαξώματος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πιο σφιχτό setup του Hyundai Kona Hybrid περιορίζει ελαφρώς τα επίπεδα άνεσης, διαχειρίζεται ωστόσο καλύτερα το επιπλέον βάρος του αμαξώματος.

Στο δρόμο: Με διαφορετικές βλέψεις και σκοπό…

222.122 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2020)

Οδηγικά το Hyundai Kona Hybrid προβάλλει ένα δικό του ιδιαίτερο προφίλ όντας σφιχτό στη ρύθμιση της ανάρτησης, ενώ στον πίσω άξονα υιοθετεί τη λύση των πολλαπλών συνδέσμων των τετρακίνητων εκδόσεών του. Σκοπός αυτών των επεμβάσεων είναι να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος (συνολικά 1.451 κιλά) κάτι που επιτυγχάνεται τελικά. Έτσι, αν και η ανάρτηση «διαβάζει» περισσότερο από ότι θα περίμενες από μοντέλο της κατηγορίας τις διαδοχικές ανωμαλίες, περιορίζοντας ελαφρώς την άνεση, αντίθετα προκαλεί μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Σε αυτό βέβαια ευθύνη έχουν και οι 18 ιντσών (προαιρετικές) ζάντες του, οπότε οι 16 ιντσών που είναι μέρος της βασικής έκδοσης θα προσφέρουν καλύτερα επίπεδα άνεσης και επιπλέον με αυτές οι ρύποι CO2 δεν ξεπερνούν τα 90 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ενώ δεδομένα και η κατανάλωση θα ήταν ακόμα χαμηλότερη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην πράξη πάντως και χωρίς να παρουσιάζει σπορ χαρακτήρα, το Kona Hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο, με το κιβώτιο που διαθέτει και λειτουργία Sport να συμβάλει τα μέγιστα σε αυτό, αφού είναι άμεσο και δεν παρουσιάζει «πατινάρισμα» ή αδράνεια. 

Εν κατακλείδι, το Kona είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, με την αίσθηση ωστόσο που λαμβάνει ο οδηγός του να είναι μέτρια από το σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα πάντως έχουν εξαιρετική απόδοση με 35,1 μ. να χρειάζονται για την πλήρη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN