H ΚΤΜ κάνει ριζοσπαστική στροφή στο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, αφήνοντας στην άκρη τις «αν μπορείς, κάνε με καλά» αγριάδες.
Δοκιμή: ΚΤΜ 1190 ADVENTURE
5.274 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2013)
Είχα ακούσει πολλά για το νέο 1190 Adventure, βέβαια τίποτα δεν με είχε προετοιμάσει για την πρωτόγνωρη φιλικότητα του ραφιναρισμένου κτήνους της ΚΤΜ, παρά τους 150 ανακοινώσιμους ίππους του.
Mερικές φορές οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Κάποιες άλλες, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Με το νέο Adventure, η ΚΤΜ κάνει ριζοσπαστική στροφή στο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, αφήνοντας στην άκρη τις «αν μπορείς, κάνε με καλά» αγριάδες. Παρά το νέο κινητήρα των 1190κ.εκ. που προέρχεται από το Superbike RC-8 (με πάμπολλες μετατροπές) η ΚΤΜ φόρτωσε το μοντέλο με πρωτάκουστα ποσά φιλικότητας και χρηστικότητας! Ταυτόχρονα, θέλει να προσεταιριστεί τη νέα τάση στην κατηγορία, που έχει μετατρέψει τα μεγάλα On-Off μοντέλα σε… ψηλά Superbikes, αλλά και να ικανοποιήσει τους παραδοσιακούς λάτρεις της περιπέτειας made by KTM. Έτσι παρουσίασε 2 αρκετά διαφορετικές εκδόσεις, τόσο για γούστα On (Adventure), όσο και για γούστα Off road (Adventure R). Εμείς, είχαμε στη διάθεση μας για μία εβδομάδα το σχεδόν εντελώς ON-Road, 1190 Adventure, στην έκδοση EDS (Electronic Damping System) με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και το διπλό σταντ.