Πιο αρμονικές αναλογίες πετυχαίνει η δεύτερη γενιά της CLA. Tα εμπρός φώτα είναι μακράν τα πιο επιβλητικά και όμορφα από όλες τις παραλλαγές του μοτίβου αυτού που έχουμε γνωρίσει στα μέχρι στιγμής μικ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο αρμονικές αναλογίες πετυχαίνει η δεύτερη γενιά της CLA. Tα εμπρός φώτα είναι μακράν τα πιο επιβλητικά και όμορφα από όλες τις παραλλαγές του μοτίβου αυτού που έχουμε γνωρίσει στα μέχρι στιγμής μικρομεσαία της Mercedes.

Δοκιμή: Νέα Mercedes-Benz CLA

255.962 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2019)

Μπόλικο ενδιαφέρον φαίνεται ότι συνεχίζει να συγκεντρώνει το τετράθυρο σχήμα κι ας δέχεται πλήθος επιθέσεων. Η Mercedes, με το δεύτερο μικρομεσαίο σεντάν της, χωρίς πλαίσιο στις πόρτες, δείχνει ότι ξέρει καλά τη συνταγή.

Kι εκεί που λες ότι, τα γούστα άλλαξαν, ο κόσμος θέλει μόνο SUV και το κλασσικό σεντάν πνέει εδώ και καιρό τα λοίσθια, αρχίζουν και πληθαίνουν οι προτάσεις των εταιρειών που κινούνται σε έναν τέτοιο, τετράθυρο σκοπό.

Με το μήκος να φτάνει βέβαια τα 4.688 χλστ. καταλαβαίνει κανείς ότι πλέον η CLA αρχίζει να στριμώχνει λίγο τη C-Class, κάτι που το αντιλαμβάνεται κανείς και οπτικά. Έχεις δηλαδή διαρκώς την αίσθηση ότι, ίσως δε χρειάζεται να πας και πολύ πιο πάνω από πλευράς μεγέθους αν σε ενδιαφέρει ένα σεντάν πολυτελές αυτοκίνητο.

Με το μήκος να φτάνει βέβαια τα 4.688 χλστ. καταλαβαίνει κανείς ότι πλέον η CLA αρχίζει να στριμώχνει λίγο τη C-Class, κάτι που το αντιλαμβάνεται κανείς και οπτικά. Έχεις δηλαδή διαρκώς την αίσθηση ότι, ίσως δε χρειάζεται να πας και πολύ πιο πάνω από πλευράς μεγέθους αν σε ενδιαφέρει ένα σεντάν πολυτελές αυτοκίνητο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Οι πιο τακτικοί αναγνώστες θα έχουν προσέξει δοκιμές όπως το Peugeot 508, το Honda Civic, τη νέα Toyota Corolla, πολύ προσφάτως τη νέα Mercedes A-Class Sedan και τώρα, τη δεύτερη γενιά της Mercedes CLA. 
 
Αναγεννιέται λοιπόν το ενδιαφέρον για το σεντάν σχήμα, αν και παραμένει άγνωστο αν αυτό ξεκινά από τους αγοραστές π.χ. της Ευρώπης ή αν είναι ένα παράγωγο της ζήτησης που υπάρχει σε άλλες γεωγραφικές ζώνες. Για παράδειγμα οι Αμερικανοί και οι Ασιάτες λατρεύουν το εν λόγω σχήμα. 

Η CLA πάντως μπορεί να καυχιέται ότι αποτελεί όχι μόνο έναν από τους πόλους που έχουν στηρίξει το σεντάν σχήμα, αλλά επιπλέον ότι, είναι ένα από τα αυτοκίνητα που έδειξαν από την πρώτη γενιά τον τρόπο με τον οποίο, το σεντάν μπορεί να συνεχίσει: με το να μην είναι βαρετό. Η προσαρμογή κουπέ στοιχείων είναι ο άξονας γύρω από τον οποίο κινείται και η δεύτερη γενιά της μικρομεσαίας τετράθυρης Mercedes. Με τη διαφορά ότι, στο νέο μοντέλο η ισορροπία είναι πολύ πιο επιτυχημένη από ότι στο πρώτο.

Η αύξηση του μήκους γλύκανε τη γραμμή της οροφής, η οποία συνεχίζει να χαμηλώνει απότομα προς τα πίσω, ενώ τα νέα φώτα στο πίσω άκρο έχουν δώσει μια νέα αίγλη. Αυτό οφείλεται στην επιρροή που υπάρχει από τη CLS. Η CLA ήταν από την αρχή η μικρομεσαία ερμηνεία της ίδιας premium ιδέας για ένα τετράθυρο κουπέ, αλλά εδώ, χάρη στο στιλ που έχει πετύχει το μεγάλο μοντέλο, κερδίζει και η ίδια πάρα πολλά. Με το μήκος να φτάνει βέβαια τα 4.688 χλστ. καταλαβαίνει κανείς ότι πλέον η CLA αρχίζει να στριμώχνει λίγο τη C-Class, κάτι που το αντιλαμβάνεται κανείς και οπτικά. Έχεις δηλαδή διαρκώς την αίσθηση ότι, ίσως δε χρειάζεται να πας και πολύ πιο πάνω από πλευράς μεγέθους αν σε ενδιαφέρει ένα σεντάν πολυτελές αυτοκίνητο.

Αυτός θα είναι όμως και ο βασικός αντίπαλος καθώς φαίνεται, αφού η διαφορά ανάμεσα σε βασικές εκδόσεις ντίζελ CLA και της εντελώς διαφορετικής και πισωκίνητης C-Class είναι μικρότερη των 100 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto