Σίγουρο και στιβαρό είναι το πάτημα της υβριδικής Corolla στο δρόμο, ενώ παρά την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει και εξαιρετική αίσθηση.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σίγουρο και στιβαρό είναι το πάτημα της υβριδικής Corolla στο δρόμο, ενώ παρά την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει και εξαιρετική αίσθηση.

Δοκιμή: Toyota Corolla Hybrid

315.756 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2022)

H νέα Toyota Corolla ακολουθεί το δρόμο του C-HR και βάζει «Χ» στο κλασσικό diesel, το οποίο ρίχνει στο καναβάτσο με 2 υβριδικά συστήματα κίνησης. Δοκιμάζουμε την «μικρή» υβριδική Corolla των 122 ίππων, όπου οι καταναλώσεις γύρω και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση…

Η υβριδική Toyota Corolla δεν φοβάται την ακριβή βενζίνη!


H υβριδική Toyota Corolla των 122 ίππων συνδυάζει με μαεστρικόο τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

H υβριδική Toyota Corolla των 122 ίππων συνδυάζει με μαεστρικόο τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Με συνδυαστική ισχύ 122 ίππων
- «Καίει» 5,2 λτ./100 χλμ 
- Στην πόλη ακόμη λιγότερο
- Από 21.200 ευρώ

Το όνομα Corolla είναι πάντα στο προσκήνιο, ενώ σήμερα το μοντέλο της Toyota προσφέρεται τόσο με κινητήρα turbo βενζίνης 1,2 λίτρων, όσο και με υβριδικά σύνολα. Σε αντίθεση με τα πάλαι ποτέ υβριδικά Auris, η χάτσμπακ Corolla προσφέρεται με 2 υβριδικές επιλογές: Μία «μεγάλη» με 2λιτρο βενζινοκινητήρα και συνδυαστική ισχύ 180 ίππων, αλλά και μία της… διπλανής πόρτας με κινητήρα 1,8 λτ. και συνδυαστική ισχύ 122 ίππων, την οποία και δοκιμάζουμε. Έχουμε αναφέρει πως το πρώτο κερδισμένο στοίχημα της Corolla hatchback είναι η εμφάνιση με σωστές αναλογίες και ισορροπημένο συνδυασμό ακμών και καμπύλων. Η υβριδική Corolla δεν διαφέρει με εξαίρεση φυσικά τα σχετικά λογότυπα στα μπροστινά φτερά και στην πίσω πόρτα, αλλά και το μπλε φόντο στα σήματα της Toyota. Ακόμα πιο θελτική κάνει την μυώδη εικόνα της Corolla η έκδοση Black Edition της δοκιμής με τη διχρωμία, που επιβάλλει η μαύρη οροφή.

Από 21.200 ευρώ

Η «βασική» υβριδική έκδοση της Corolla είναι διαθέσιμη από το πακέτο Feel και 21.2ο0 ευρώ, τιμή που είναι αντίστοιχη ή και χαμηλότερη από αυτή των αντίστοιχης ιπποδύναμης πρωταγωνιστικών diesel μικρομεσαίων (Peugeot 308 1,5d 130 PS Active Plus με 23.300 ευρώ, Hyundai i30 HB 1.6D 115 PS Premium με 21.190 ευρώ και Citroen C4 1,5d 110 PS Feel από 21900 ευρώ). Από τον εξοπλισμό ουσιαστικά λείπουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου και περιλαμβάνοντας στάνταρ στοιχεία όπως οι LED προβολείς, ο διζωνικός κλιματισμός, οι ηλεκτρικές ευκολίες, το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά κυρίως το αναβαθμισμένο πακέτο ασφάλειας Safety Sense της Toyota. Αυτό διαθέτει το νέο σύστημα αυτόνομης πέδησης, το προσαρμοζόμενο Cruise Control, το σύστημα αποφυγής εκούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματους προβολείς , ενημέρωση για τις τυφλές γωνίες του αμαξώματος, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κ.α.. Εκτός από αυτά τα συστήματα υποβοήθησης, η νέα Corolla διαθέτει ανάλογα με την έκδοση ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, Head Up Display, σύστημα ειδοποίησης βοήθειας σε περίπτωση κινδύνου, ηχοσύστημα JBL υψηλής πιστότητας, ασύρματη φόρτιση κινητού, πανοραμική οροφή και έξυπνο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.

Κινητήρας: Μέτριες επιδόσεις, κορυφαία οικονομία

Εσωτερικό: Υπόδειγμα ποιότητας, φινιρίσματος και στιβαρότητας

Χώροι: Μέτριοι για τα δεδομένα της κατηγορίας

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστη έκπληξη

Η άποψή μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center