2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η ενεργητική τετραδιεύθυνση, μαζί με το στιβαρό τιμόνι, τα απίστευτα σε δύναμη και αποτελεσματικότητα φρένα, την τετρακίνηση και το απίθανο πλαίσιο συντελούν ώστε το A8 να κερδίζει τις εντυπώσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Οδική συμπεριφορά: Μια λιμουζίνα που θες και να οδηγείς
19.998 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2018)
Τα καλύτερα με το νέο Audi A8 έρχονται φυσικά στην οδήγηση. Ναι, την οδήγησή και όχι την μεταφορά στο πίσω δεξί κάθισμα μιας και με το καλημέρα καταλαβαίνεις πως αυτή η λιμουζίνα σου δίνει κίνητρο να βρεθείς εσύ πίσω από το τιμόνι. Αυτό δε σημαίνει πως η άνεση έχει παραμεληθεί. Αντιθέτως, όλα τα Α8 έχουν στάνταρ αερανάρτηση, η οποία φυσικά προσαρμόζεται ανάλογα στις επιλογές Comfort και Dynamic του συστήματος παραμετροποίησης Drive Select. Ακόμη και στην πρώτη επιλογή ο έλεγχος του αμαξώματος είναι άριστος και οι κακοτεχνίες λειαίνονται άριστα. Σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα η ποιότητα κύλισης θυμίζει μαγικό χαλί, χωρίς ωστόσο να είναι στο απόλυτο άνω επίπεδο μιας S-Class. Mε την επιλογή Dynamic χάνεται μέρος της άνεσης, αλλά η κλίση είναι ακόμα μικρότερη η δε πρόσφυση ξεπερνάει τα όρια της φαντασίας συνεπικουρούμενη φυσικά από τη μόνιμη τετρακίνηση quattro και τους τεράστιους τροχούς των 20 ιντσών με ελαστικά 265/40. Γενικά δίνει την αίσθηση πως όσο περισσότερο το πιέζεις, τόσο περισσότερο κρατάει με απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά και ζυγισμένες αντιδράσεις. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς πως μιλάμε για ένα όχημα που ξεπερνάει τους 2 τόνους και ότι αυτό σημαίνει για την αδράνεια και την αντίδραση σε ένα ξεκόλλημα με μεγάλη ταχύτητα. Το A8 όμως, που καλώς ή κακώς διαθέτει 40 συστήματα ασφαλείας ακόμη και σε μια τέτοια κατάσταση θα φανεί πιο έξυπνο από έναν μέσο οδηγό…
Στο ταξίδι δεν το συζητάμε, το πράγμα είναι το κάτι άλλο: Έχεις την αίσθηση πως κινείσαι με 100-120 χλμ./ώρα και το κοντέρ δείχνει πάνω από 200. Μάλιστα το επίπεδο θορύβου είναι τόσο χαμηλό, που μπορείς να μιλάς ψιθυριστά ακόμη και στους πίσω επιβάτες. Τα κλιματιζόμενα καθίσματα-πολυθρόνες σε κρατούν φρέσκο, ενώ το μασάζ που προσφέρουν είναι πραγματικό και αναζωογονητικό. Το καλύτερο με το Α8 είναι πως καταφέρνει να κρύβει περίτεχνα το μέγεθος και το βάρος του σε όλες τις συνθήκες. Αρωγός σε αυτό είναι και η στάνταρ ενεργή τετραδιεύθυνση, η οποία σε χαμηλές ταχύτητες στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα από τους μπροστινούς συντελώντας στην ευελιξία ακόμη και μέσα στην πόλη και σε ίδια κατεύθυνση σε υψηλότερες ταχύτητες για τονισμένο κράτημα. Μαζί με το στιβαρό τιμόνι, τα απίστευτα σε δύναμη και αποτελεσματικότητα φρένα, την τετρακίνηση και το απίθανο πλαίσιο το A8 κερδίζει τις εντυπώσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Θα πρέπει να σημειώσουμε εδώ πως το 48V ηλεκτρικό κύκλωμα δίνει και άλλα πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα επιλογής έξυπνης ανάρτησης: Μια κάμερα με λέιζερ σκάνερ ανιχνεύει τις λακούβες, τα σαμαράκια και τις κακοτεχνίες μπροστά και έτσι κάθε τροχός ξεχωριστά ρυθμίζεται κατάλληλα με στόχο την ιδανική απόσβεση και ταυτόχρονα τον ιδανικό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος. Το σύστημα αυτό θα είναι διαθέσιμο στα μοντέλα παραγωγής από την 40η εβδομάδα του 2018, μαζί με αυτά της αυτόνομης οδήγησης που περιγράψαμε στην αρχή και του αυτόνομου παρκαρίσματος ακόμη και με τον οδηγό έξω από το αυτοκίνητο με εφαρμογή μέσω του smartphone.
Δίνει την αίσθηση πως όσο περισσότερο το πιέζεις, τόσο περισσότερο κρατάει με απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά και ζυγισμένες αντιδράσεις…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο ταξίδι δεν το συζητάμε, το πράγμα είναι το κάτι άλλο: Έχεις την αίσθηση πως κινείσαι με 100-120 χλμ./ώρα και το κοντέρ δείχνει πάνω από 200. Μάλιστα το επίπεδο θορύβου είναι τόσο χαμηλό, που μπορείς να μιλάς ψιθυριστά ακόμη και στους πίσω επιβάτες. Τα κλιματιζόμενα καθίσματα-πολυθρόνες σε κρατούν φρέσκο, ενώ το μασάζ που προσφέρουν είναι πραγματικό και αναζωογονητικό. Το καλύτερο με το Α8 είναι πως καταφέρνει να κρύβει περίτεχνα το μέγεθος και το βάρος του σε όλες τις συνθήκες. Αρωγός σε αυτό είναι και η στάνταρ ενεργή τετραδιεύθυνση, η οποία σε χαμηλές ταχύτητες στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα από τους μπροστινούς συντελώντας στην ευελιξία ακόμη και μέσα στην πόλη και σε ίδια κατεύθυνση σε υψηλότερες ταχύτητες για τονισμένο κράτημα. Μαζί με το στιβαρό τιμόνι, τα απίστευτα σε δύναμη και αποτελεσματικότητα φρένα, την τετρακίνηση και το απίθανο πλαίσιο το A8 κερδίζει τις εντυπώσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Θα πρέπει να σημειώσουμε εδώ πως το 48V ηλεκτρικό κύκλωμα δίνει και άλλα πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα επιλογής έξυπνης ανάρτησης: Μια κάμερα με λέιζερ σκάνερ ανιχνεύει τις λακούβες, τα σαμαράκια και τις κακοτεχνίες μπροστά και έτσι κάθε τροχός ξεχωριστά ρυθμίζεται κατάλληλα με στόχο την ιδανική απόσβεση και ταυτόχρονα τον ιδανικό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος. Το σύστημα αυτό θα είναι διαθέσιμο στα μοντέλα παραγωγής από την 40η εβδομάδα του 2018, μαζί με αυτά της αυτόνομης οδήγησης που περιγράψαμε στην αρχή και του αυτόνομου παρκαρίσματος ακόμη και με τον οδηγό έξω από το αυτοκίνητο με εφαρμογή μέσω του smartphone.
Καλά, εκεί στην Audi δεν άκουσαν ότι το diesel πέθανε και ότι η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα;