Το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 στρίβει με αυτοπεποίθηση και σιγουριά χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτηση και το «ζωντανό» πλαίσιο.

Το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 στρίβει με αυτοπεποίθηση και σιγουριά χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτηση και το «ζωντανό» πλαίσιο.

Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό

177.264 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2020)

 Όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση, έτσι και η κορυφαία diesel εμφανίζει ένα  εξαιρετικά ισορροπημένο οδηγικό προφίλ συνδυάζοντας την εξαιρετικά στιβαρή αίσθηση με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Φαρδιά μετατρόχια, πειστικό μπροστινό σύστημα, καλοκουρδισμένες αναρτήσεις και τροχοί με ελαστικά 215/60 R17 καταφέρνουν να έχουν σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την άνεση χωρίς γδούπους και θορύβους. Όσο πιέζεις τόσο η κλίση μεγαλώνει, αλλά και πάλι χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα και το κράτημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


H κατευθυντικότητα είναι άκρως ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια, ενώ άξια μνείας είναι και τα φρένα, που όχι μόνο είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ.), αλλά και ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση. Στο ταξίδι, η χαμηλή κατανάλωση με λειτουργία ECO εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία, τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από τα 120 χλμ/ώρα. Φυσικά, οι light εκτός δρόμου εξορμήσεις συνεχίζουν να αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου κυρίως χάρη στα 170 χλστ. από το έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center