Το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 στρίβει με αυτοπεποίθηση και σιγουριά χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτηση και το «ζωντανό» πλαίσιο.
Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό
177.264 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2020)
Όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση, έτσι και η κορυφαία diesel εμφανίζει ένα εξαιρετικά ισορροπημένο οδηγικό προφίλ συνδυάζοντας την εξαιρετικά στιβαρή αίσθηση με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Φαρδιά μετατρόχια, πειστικό μπροστινό σύστημα, καλοκουρδισμένες αναρτήσεις και τροχοί με ελαστικά 215/60 R17 καταφέρνουν να έχουν σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την άνεση χωρίς γδούπους και θορύβους. Όσο πιέζεις τόσο η κλίση μεγαλώνει, αλλά και πάλι χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα και το κράτημα.
H κατευθυντικότητα είναι άκρως ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια, ενώ άξια μνείας είναι και τα φρένα, που όχι μόνο είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ.), αλλά και ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση. Στο ταξίδι, η χαμηλή κατανάλωση με λειτουργία ECO εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία, τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από τα 120 χλμ/ώρα. Φυσικά, οι light εκτός δρόμου εξορμήσεις συνεχίζουν να αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου κυρίως χάρη στα 170 χλστ. από το έδαφος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
H κατευθυντικότητα είναι άκρως ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια, ενώ άξια μνείας είναι και τα φρένα, που όχι μόνο είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ.), αλλά και ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση. Στο ταξίδι, η χαμηλή κατανάλωση με λειτουργία ECO εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία, τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από τα 120 χλμ/ώρα. Φυσικά, οι light εκτός δρόμου εξορμήσεις συνεχίζουν να αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου κυρίως χάρη στα 170 χλστ. από το έδαφος.
Απο τα λιγα μοντελα αυτοκινητων που μου αρεσουν τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα. Μοτερ ιδανικο με τα 130 αλογα για να κινειται αξιοπρεπως και αναλογη καταναλωση. Η τιμη ξεφευγει κανοντας το απιαστο ονειρο για πολλους απο εμας καθως το αυτοκινητο "φωναζει" εστω για την εκδοση allure,οτιδηποτε λιγοτερο απλα δεν με ικανοποιει απο πλευρας εξοπλισμου !
Γνωριζετε για αυτο τον "καλο" κινητηρα η Peugeot για ποσα χιλιομετρα εγγυάται καλη λειτουργια, γιατι στα προηγουμενα οι εγγυησεις ηταν απογοητευτικες