Από τα… ιδρυτικά μέλη της κατηγορίας των κόμπακτ crossover, το Renault Captur κατάφερε να έχει best-seller ρόλο.
Δοκιμή: Νέο Renault Captur με 130 PS
200.917 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2020)
Βλέπει κορυφή: Κομψότερο, πρακτικότερο και πιο high-tech, το ολοκαίνουργιο Renault Captur, έχει όλα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να μας συσταθεί ως μια από τις πιο ολοκληρωμένες και επιτυχημένες προτάσεις της πιο hot κατηγορίας σήμερα.
Με μια ματιά
- 2η γενιά Renault Captur
- Nέο πάτωμα CMF-B και αυξημένες διαστάσεις
- Πιο high-tech και πρακτική καμπίνα
- 1,3 TCe με 130 ίππους
- Καίει 7,6 λτ./100 χλμ.
- Από 20.800 (1,3 ΤCe)
Από τα… ιδρυτικά μέλη της κατηγορίας των κόμπακτ crossover, το Renault Captur κατάφερε να έχει best-seller ρόλο με 1,5 εκατ. πωλήσεις από το 2013 μέχρι και πρόσφατα. Η επιτυχία του φαντάζει ακόμα μεγαλύτερη αν αναλογιστεί κανείς πως από τα 2-3 μοντέλα του ανταγωνισμού στην αρχή έφτασε να αντιμετωπίζει υπερπολλαπλάσια crossoverάκια, που είδαν φως και μπήκαν στην πιο hot, πλέον, κατηγορία της αυτοκίνησης. Η Renault όφειλε να παρουσιάσει ένα νέο Captur έτοιμο να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του. Δοκιμάζουμε σε κάθε έδαφος και διαδρομή, το νέο Renault Captur και ευπειθώς αναφέρουμε!
Κομψότερο και μεγαλύτερο
Μια ματιά είναι αρκετή για να γίνει αντιληπτή η αύξηση όλων των διαστάσεων του νέου Renault Captur, το οποίο βασίζεται στην CMF-B πλατφόρμα του Clio. Πιο χτυπητή είναι διεύρυνση του μήκους, που κέρδισε 105 χλστ. Σαν αποτέλεσμα το νέο Captur των 4.227 χλστ. αγγίζει πλέον τα κάτω όρια της μεγαλύτερης, μικρομεσαίας, κατηγορίας των crossover. Παράλληλα, όμως είναι και αισθητά κομψότερο. Αναμφίβολα, την παράσταση κλέβουν τα νέα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους που έχουμε δει στα καινούρια Megane και Clio. Αρκετά διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, αφού περιλαμβάνει δύο νέας σχεδίασης αεραγωγούς, ενώ το καπό είναι πιο μυώδες. Οι αεραγωγοί έχουν ενεργή συμμετοχή στη ροή του αέρα και μαζί με άλλα χαρακτηριστικά, το νέο Captur παρότι φαρδύτερο και υψηλότερο από το προηγούμενο, όχι μόνο διατηρεί, αλλά και βελτιώνει (ελάχιστα) την ήδη καλή αεροδυναμική του. Ριζικά διαφοροποιημένη είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους, αφού τα νέα φώτα έχουν σχήμα C (για πρώτη φορά σε μοντέλο Renault), ενώ παράλληλα ο προφυλακτήρας και, χαμηλότερα ο διαχύτης, δεν θυμίζουν σε τίποτα το προηγούμενο Captur.
Το χρώμα του χρήματος: Από 16.880 ευρώ
Το νέο Renault Captur είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από 16.880 ευρώ με τον κινητήρα 1,0 TCe 100 PS και επίπεδο εξοπλισμού Authentic. Στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο η έκδοση υγραερίου (1,0 TCe LPG) κοστίζει 17.680 ευρώ. Το Renault Captur της δοκιμής προσφέρεται από την πολύ καλά εξοπλισμένη έκδοση Expression (ουσιαστικά λείπουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου και ο κλιματισμός) με 20.800 ευρώ. Με EDC ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη η τιμή ανεβαίνει στα 22.330 ευρώ, όσο και στην πλούσια έκδοση Dynamic με χειροκίνητο κιβώτιο (26.650 ευρώ με EDC κιβώτιο). Η κορυφαία έκδοση βενζίνης 1,3 TCe 155 PS με στάνταρ EDC κιβώτιο διατίθεται μόνο στην πολυτελή έκδοση Initiale Paris και με 32.880 ευρώ. Για τους φίλους του diesel, το νέο Captur προσφέρεται με τον 1,5 Βlue dCi με 95 ίππους (από 19.550 ευρώ) και 115 ίππους (από 21.850 ευρώ).