Ο 1,5 λίτρων TSI βενζινοκινητήρας του ομίλου, με 150 ίππους και σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων σε συνθήκες μειωμένου φορτίου ισχύος.
Κινητήρας: Σπίρτο αναμμένο
70.851 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2020)
Ο 1,5 λίτρων TSI βενζινοκινητήρας του ομίλου έχει «επιστρατευθεί» για να εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση και του Arona, με την απόδοσή του να ανέρχεται στους 150 ίππους. Ο 4κύλινδρος αυτός κινητήρας ενσωματώνει το σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων σε συνθήκες μειωμένου φορτίου ισχύος (σ.σ. αντίστοιχο διέθετε και ο 1,4 TSI του ομίλου), έτσι ώστε να καταναλώνει λιγότερο σε αυτή την περίπτωση, κάτι που αποτυπώνεται και στην πράξη και ειδικά στην επιλογή Eco του συστήματος οδηγικής παραμετροποίησης (σ.σ. θα θέλαμε ωστόσο λίγο πιο ραφιναρισμένη την εναλλαγή μεταξύ 2 και 4 κυλίνδρων). Αντίθετα όταν χρειαστεί, η απόδοση των 150 ίππων είναι αισθητή με τον κινητήρα να επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα και αμεσότητα, ενώ είναι γεμάτος παντού με την ροπή των 250 Nm να αποδίδεται από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.αλ. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές κάτι που οφείλεται τόσο στο σφιχτά κλιμακούμενου 6τάχυτο κιβώτιο (αποκλειστικά με αυτό αφού δεν προσφέρεται με DSG) αλλά και στο χαμηλό του βάρος που ανέρχεται στα 1.222 κιλά. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε καλά επίπεδα σε πραγματικές συνθήκες, με μέση τιμή στα 7,1 λτ./100 χλμ..
Εσείς οι ίδιοι έχετε κάνει elk test στις συγκεκριμένο το οποίο τα πήγε άθλια όπως και στο moose teste που είναι από τα λίγα που δεν το πέρασε.
Πώς έχει ξαφνικά τόσο καλή οδηγική συμπεριφορά και στήσιμο όπως αναφέρει το άρθρο?
Ειλικρινά απορώ
Απάντηση: Δεν έχουμε κάνει elk test στο Arona FR, ενώ και το "απλό" Arona που δοκιμάσαμε πέρασε τη δοκιμασία με 73 χλμ. και έλαβε ποινή λόγω της διάστασης των τροχών (17 ίντσες αντί 16 που έχει η μεσαία έκδοση). Δείτε παρακάτω τη δοκιμασία του μοντέλου https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Elk-Test-SEAT-Arona_172045.asp
Εσείς οι ίδιοι έχετε κάνει elk test στις συγκεκριμένο το οποίο τα πήγε άθλια όπως και στο moose teste που είναι από τα λίγα που δεν το πέρασε. Πώς έχει ξαφνικά τόσο καλή οδηγική συμπεριφορά και στήσιμο όπως αναφέρει το άρθρο? Ειλικρινά απορώ
Απάντηση: Δεν έχουμε κάνει elk test στο Arona FR, ενώ και το "απλό" Arona που δοκιμάσαμε πέρασε τη δοκιμασία με 73 χλμ. και έλαβε ποινή λόγω της διάστασης των τροχών (17 ίντσες αντί 16 που έχει η μεσαία έκδοση). Δείτε παρακάτω τη δοκιμασία του μοντέλου https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Elk-Test-SEAT-Arona_172045.asp