Όπως και στην περίπτωση του Ibiza FR, έτσι και εδώ η έκδοση FR τονίζει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Arona, καθιστώντας το ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο, μοναδικό στην κατηγορία. Αν μάλιστα η έκδοση αυτή συνδυαστεί με τον 1.500άρη EcoTSI κινητήρα των 150 ίππων, μιλάμε για ένα crossover GTi με εξαιρετική τιμή αγοράς.
Εσείς οι ίδιοι έχετε κάνει elk test στις συγκεκριμένο το οποίο τα πήγε άθλια όπως και στο moose teste που είναι από τα λίγα που δεν το πέρασε.
Πώς έχει ξαφνικά τόσο καλή οδηγική συμπεριφορά και στήσιμο όπως αναφέρει το άρθρο?
Ειλικρινά απορώ
Απάντηση: Δεν έχουμε κάνει elk test στο Arona FR, ενώ και το "απλό" Arona που δοκιμάσαμε πέρασε τη δοκιμασία με 73 χλμ. και έλαβε ποινή λόγω της διάστασης των τροχών (17 ίντσες αντί 16 που έχει η μεσαία έκδοση). Δείτε παρακάτω τη δοκιμασία του μοντέλου https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Elk-Test-SEAT-Arona_172045.asp
Εσείς οι ίδιοι έχετε κάνει elk test στις συγκεκριμένο το οποίο τα πήγε άθλια όπως και στο moose teste που είναι από τα λίγα που δεν το πέρασε. Πώς έχει ξαφνικά τόσο καλή οδηγική συμπεριφορά και στήσιμο όπως αναφέρει το άρθρο? Ειλικρινά απορώ
Απάντηση: Δεν έχουμε κάνει elk test στο Arona FR, ενώ και το "απλό" Arona που δοκιμάσαμε πέρασε τη δοκιμασία με 73 χλμ. και έλαβε ποινή λόγω της διάστασης των τροχών (17 ίντσες αντί 16 που έχει η μεσαία έκδοση). Δείτε παρακάτω τη δοκιμασία του μοντέλου https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Elk-Test-SEAT-Arona_172045.asp