Ο 2,0 TDI εκπέμπει μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια αζώτου μέσω της τεχνολογίας διπλού ψεκασμού AdBlue στους δύο καταλυτικούς μετατροπείς.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Με πλούσια ροπή & χαμηλή κατανάλωση

78.458 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2020)

Γιοκ ο 1,6 TDI και μαζί το φορολογικό του πλεονέκτημα, οπότε ο 2,0 TDI είναι μονόδρομος για τους οπαδούς του diesel. Είναι διαθέσιμος και με 116 ίππους, αλλά ο «καλός» με τα 150 άλογα και 360 Nm ροπής του μοντέλου δοκιμής δείχνει να ταιριάζει απόλυτα. Να σημειωθεί ότι ο 2,0 TDI εκπέμπει μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια αζώτου μέσω της τεχνολογίας διπλού ψεκασμού AdBlue στους δύο καταλυτικούς μετατροπείς. Χάρη και στο εξαιρετικό DSG7 κιβώτιο, ο 2,0 TDI κινεί με άνεση και επιδόσεις… GTi τη μεσαία μπερλίνα της Skoda (0-100 σε 8,6 δλ., 60-100 σε 4,6 δλ., 80-120 σε 5,7 δλ. και τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα). Είναι αλήθεια πως τη ραφιναρισμένη λειτουργία του αντίστοιχης ιπποδύναμης 1,5 TSI δεν την έχει αυτή η Octavia με αισθητό κροτάλισμα, αλλά και κραδασμό στο τιμόνι, αλλά από την άλλη ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί την ροπάρα για γρήγορες μετακινήσεις με χαμηλές στροφές και φυσικά χαμηλή κατανάλωση. Η μέση τιμή της τελευταίας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ., αλλά στο ταξίδι και με τη λειτουργία ECO πέφτει ακόμη και κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Μάλιστα με 5,0 λτ./100 χλμ. (μια μέτρηση που καθιέρωσε το Αuto Τρίτη) η Octavia της δοκιμής καταφέρνει ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, ήτοι μια από τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία της.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto