Ο 2,0 TDI εκπέμπει μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια αζώτου μέσω της τεχνολογίας διπλού ψεκασμού AdBlue στους δύο καταλυτικούς μετατροπείς.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Με πλούσια ροπή & χαμηλή κατανάλωση
78.458 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2020)
Γιοκ ο 1,6 TDI και μαζί το φορολογικό του πλεονέκτημα, οπότε ο 2,0 TDI είναι μονόδρομος για τους οπαδούς του diesel. Είναι διαθέσιμος και με 116 ίππους, αλλά ο «καλός» με τα 150 άλογα και 360 Nm ροπής του μοντέλου δοκιμής δείχνει να ταιριάζει απόλυτα. Να σημειωθεί ότι ο 2,0 TDI εκπέμπει μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια αζώτου μέσω της τεχνολογίας διπλού ψεκασμού AdBlue στους δύο καταλυτικούς μετατροπείς. Χάρη και στο εξαιρετικό DSG7 κιβώτιο, ο 2,0 TDI κινεί με άνεση και επιδόσεις… GTi τη μεσαία μπερλίνα της Skoda (0-100 σε 8,6 δλ., 60-100 σε 4,6 δλ., 80-120 σε 5,7 δλ. και τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα). Είναι αλήθεια πως τη ραφιναρισμένη λειτουργία του αντίστοιχης ιπποδύναμης 1,5 TSI δεν την έχει αυτή η Octavia με αισθητό κροτάλισμα, αλλά και κραδασμό στο τιμόνι, αλλά από την άλλη ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί την ροπάρα για γρήγορες μετακινήσεις με χαμηλές στροφές και φυσικά χαμηλή κατανάλωση. Η μέση τιμή της τελευταίας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ., αλλά στο ταξίδι και με τη λειτουργία ECO πέφτει ακόμη και κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Μάλιστα με 5,0 λτ./100 χλμ. (μια μέτρηση που καθιέρωσε το Αuto Τρίτη) η Octavia της δοκιμής καταφέρνει ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, ήτοι μια από τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία της.
Πριν από πολλά χρόνια (πανω από 25) είχα γράψει σε κάποιο ιστορικό περιοδικό αυτοκινήτου μια επιστολή στυλιτεύοντας τον παραλογισμό που επικρατούσε τότε στα πάσης φύσεως τεκμήρια που κατέληγαν στο στρεβλό συμπέρασμα ο ιδιοκτήτης ενός Χιουντάι Σονάτα 1,8 )κόστος τότε 5 εκ δρχ να αντιμετωπίζεται δυσμενέστερα από τον ιδιοκτήτη μιας LOTUS ELAN 1,6 (κόστος τότε 15 εκ δρχ). Και σήμερα δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα . Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου ΣΚΟΝΤΑ έχει να αντιμετωπίσει μέχρι και φόρο πολυτελείας ενώ ο ιδιοκτήτης μιας ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 1,3 GLA που πιθανόν να έχει πληρώσει πάνω από 35.000 - 40.000 ευρώ να βρίσκεται στο απυρόβλητο φορολογικά. Τέλος πάντων τα χρόνια περάσαν και δεν αλλάξαν πολλά ή καλύτερα όλο τα ίδια αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν
Για πρακτικούς οικογενειάρχες, που μπορούν φορολο-οικονομικά να αντέξουν τα 2000cc, και δεν έχουν τάσεις για ....βουνά!
Τεράστιοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλησης, απροβλημάτιστα ταξίδια ακόμα κ σε ....πολύ υψηλές ταχύτητες. Πακέτο που μόνο με πολύ ακριβότερα «ες γιου βι» μπορείς να έχεις.
Βέβαια το σήμα δείχνει «σκοντα», κ σχεδιαστικά είναι ένα κλασικό / συντηρητικό σεντάν.
Πριν από πολλά χρόνια (πανω από 25) είχα γράψει σε κάποιο ιστορικό περιοδικό αυτοκινήτου μια επιστολή στυλιτεύοντας τον παραλογισμό που επικρατούσε τότε στα πάσης φύσεως τεκμήρια που κατέληγαν στο στρεβλό συμπέρασμα ο ιδιοκτήτης ενός Χιουντάι Σονάτα 1,8 )κόστος τότε 5 εκ δρχ να αντιμετωπίζεται δυσμενέστερα από τον ιδιοκτήτη μιας LOTUS ELAN 1,6 (κόστος τότε 15 εκ δρχ). Και σήμερα δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα . Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου ΣΚΟΝΤΑ έχει να αντιμετωπίσει μέχρι και φόρο πολυτελείας ενώ ο ιδιοκτήτης μιας ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 1,3 GLA που πιθανόν να έχει πληρώσει πάνω από 35.000 - 40.000 ευρώ να βρίσκεται στο απυρόβλητο φορολογικά. Τέλος πάντων τα χρόνια περάσαν και δεν αλλάξαν πολλά ή καλύτερα όλο τα ίδια αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν
Για πρακτικούς οικογενειάρχες, που μπορούν φορολο-οικονομικά να αντέξουν τα 2000cc, και δεν έχουν τάσεις για ....βουνά! Τεράστιοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλησης, απροβλημάτιστα ταξίδια ακόμα κ σε ....πολύ υψηλές ταχύτητες. Πακέτο που μόνο με πολύ ακριβότερα «ες γιου βι» μπορείς να έχεις. Βέβαια το σήμα δείχνει «σκοντα», κ σχεδιαστικά είναι ένα κλασικό / συντηρητικό σεντάν.