Τραβάει από χαμηλά, έχει «νεύρο» και επιτυγχάνει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση ο 1,4 λτ. Boosterjet κινητήρας του SX4 S-Cross Hybrid.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τραβάει από χαμηλά, έχει «νεύρο» και επιτυγχάνει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση ο 1,4 λτ. Boosterjet κινητήρας του SX4 S-Cross Hybrid.

Κινητήρας: Εξαιρετικός ο 1,4 λτ. Boosterjer

121.258 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2020)

Ο κινητήρας του 1,4 λτ. του Suzuki SX4 S-Cross είναι ο γνωστός 4κύλινδρος Boosterjet ο οποίος έχει αναβαθμιστεί για να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 129 ίππους και αν και υπολείπεται κατά 11 ίππους από το παρελθόν, είναι καλύτερος παντού από τον προκάτοχό του. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ήπιο υβριδικό σύστημα 48 βολτ που ενσωματώνει και το οποίο αναλαμβάνει να παρέχει ενέργεια σε όλα τα περιφερειακά μέρη του SX4 S-Cross (αντλία βενζίνης, κλιματισμό, φώτα, infotainment κλπ), ενώ αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, έναν ηλεκτροκινητήρα (μίζα) ISG που εκκινεί και υποβοηθά το θερμικό μοτέρ, καθώς και ένα μετατροπέα ρεύματος (48V-12V). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην πράξη το σύνολο σε κερδίζει με την αμεσότητα και τη γραμμική του απόδοση, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με το σφιχτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο. Με χαρακτηριστικά ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση και δυνατότητα να υποκαθιστά το θερμικό μοτέρ κάτω από την ταχύτητα των 16 χλμ./ώρα όταν δεν απαιτείται επιτάχυνση, το σύνολο προσφέρει και χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων. Αυτή σε πραγματικές συνθήκες μεικτής οδήγησης, δεν ξεπέρασε τα 6,7 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto