Σίγουρα δεν πρόκειται για κάποιο κτηνώδες εργοστάσιο παραγωγής ισχύος, ωστόσο ο 1.000άρης τoυ Yaris είναι πολύ ώριμο και ολοκληρωμένο μηχανικό σύνολο.

Σίγουρα δεν πρόκειται για κάποιο κτηνώδες εργοστάσιο παραγωγής ισχύος, ωστόσο ο 1.000άρης τoυ Yaris είναι πολύ ώριμο και ολοκληρωμένο μηχανικό σύνολο.

Κινητήρας: Αξιόλογος και λιτοδίαιτος

146.359 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2018)

Σίγουρα δεν πρόκειται για κάποιο κτηνώδες εργοστάσιο παραγωγής ισχύος, ωστόσο ο 1.000άρης τoυ Yaris είναι πολύ ώριμο και ολοκληρωμένο μηχανικό σύνολο με τις πρέπουσες τεχνολογίες ειδικά στον έλεγχο των βαλβίδων. Κάτω από το καπό αυτής της γενιάς του Yaris αποδεικνύεται καλός για τη βασική έκδοση του μοντέλου, για ένα αρχικό στάδιο χωρίς μεγάλες απαιτήσεις από πλευράς επιδόσεων. Η δύναμη είναι επαρκής αν και η ροπή κορυφώνεται σε αρκετά υψηλό σημείο του στροφόμετρου. Ωστόσο, λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και περίπου έως τις 3.500, έχει ένα πολύ καλό και ωφέλιμο χώρο λειτουργίας. Στην πράξη, ο οδηγός μπορεί να περνά σχετικά γρήγορα σε υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο εκμεταλλευόμενος αυτήν την περιοχή λειτουργίας. Η ελαστικότητα του κινητήρα είναι σε καλό επίπεδο και αξίζει να εμπιστευτείς το shift light που σου δείχνει σύντομα να περάσεις στην επόμενη σχέση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Oι επιδόσεις δεν έχουν σπορτίφ διάθεση, αυτό είναι σίγουρο, κάτι που οφείλεται εν μέρει και στο σχετικά μακρύ σε κλιμάκωση κιβώτιο των πέντε σχέσεων. 

Όλα τα παραπάνω λειτουργούν όμως ευεργετικά στον τομέα της εξοικονόμησης καυσίμου, καθώς το μικρό Toyota μπορεί να πορεύεται σε μεικτή διαδρομή με 5,4 λτ./100 χλμ.. Τα ταξίδια και οι εξορμήσεις εκτός πόλης φυσικά και ανήκουν στο ρεπερτόριο και του βασικού Yaris και μάλιστα στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να δείτε και πιο χαμηλές τιμές κατανάλωσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto