Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ταιριάζει το ντίζελ καλύτερα στα μικρομεσαία απ ότι η βενζίνη;

Ταιριάζει το ντίζελ καλύτερα στα μικρομεσαία απ ότι η βενζίνη;

Είναι το ντίζελ μονόδρομος για τα μικρομεσαία;

6.946 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2014)

Ταιριάζει το ντίζελ καλύτερα στα μικρομεσαία απ ότι η βενζίνη; Είναι οι πετρελαιοκινητήρες οι πιο κατάλληλοι για να τα κινήσουν; Και τελικά τι είναι αυτό που κάνει το ντίζελ καλύτερο σε ένα μικρομεσαίο;

Τι είναι αυτό που έχουν τα βενζινοκίνητα μικρομεσαία που δεν έχουν τα ντίζελ; Τέλη κυκλοφορίας. Αξίζει όμως για 100 ή το πολύ 200 ευρώ το χρόνο να μπει κανείς στον κόσμο του ντίζελ, και μάλιστα με το παραπάνω κόστος αγοράς;
Δεν είναι όμως μόνο τα τέλη κυκλοφορίας. Είναι και η χαμηλή κατανάλωση, είναι και το φθηνότερο καύσιμο. Είναι όμως όλα αυτά αρκετά για να κάνουν το ντίζελ μονόδρομο στα μικρομεσαία; 
Πριν αρχίσουμε τις αναλύσεις περί απόσβεσης που θα πάρει χρόνια, και του αντίλογου που έχει να κάνει με την υψηλότερη τιμή μεταπώλησης, ας δούμε τι υπάρχει στον ανταγωνισμό. Οι βενζινοκινητήρες είναι σήμερα πιο οικονομικοί από ποτέ, με καταναλώσεις που πλησιάζουν αυτές των ντίζελ. Και μάλιστα με χαμηλότερο κόστος αγοράς.
Στις πραγματικές δοκιμές του AutoΤρίτη στο δρόμο, μικρομεσαία με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης έδωσαν παρόμοιες καταναλώσεις, πράγμα που σημαίνει πως η χαώδης διαφορά του παρελθόντος έχει γεφυρωθεί. 
Αν και οι χαμηλές καταναλώσεις έρχονται πιο εύκολα, ή μάλλον με λιγότερο κόπο στην οδήγηση ενός ντίζελ απ ότι ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου, αν ο στόχος του οδηγού είναι να πετύχει χαμηλή κατανάλωση, τότε θα την πετύχει.Ακόμη και έτσι όμως υπάρχει έντονο ρεύμα σήμερα που θέλει αυτοκίνητα στο μέγεθος του μικρομεσαίου και πάνω να είναι ντίζελ. Για τα μεσαία και μεγάλα φυσικά ούτε λόγος για βενζίνη, όμως τα μικρομεσαία είναι αρκετά ελαφριά πλέον και κινούνται εύκολα με τους μικρούς βενζινοκινητήρες που πετυχαίνουν χαμηλές καταναλώσεις.
Υπάρχει βέβαια το θέμα του τι απαιτήσεις θα έχει κανείς σε πέντε ή έξι χρόνια από ένα μικρομεσαίο, και αν το ρεύμα του ντίζελ παραμείνει έντονο, η αγωνία του αν θα υπάρχει ζωηρή αγορά στο δεύτερο χέρι για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Όμως σήμερα παραμένουν φθηνότερα σήμερα, οπότε το δίλημμα είναι μεγάλο.
Εσείς τι λέτε; Είναι τα μικρομεσαία πλέον τόσο μεγάλα στα μάτια μας ώστε να ακούγεται το ντίζελ μονόδρομος; Ή έχουν κάνει οι βενζινοκινητήρες την επάνοδό τους ώστε να ακυρώνουν σιγά σιγά αυτές τις σκέψεις; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
home pro