Ταιριάζει το ντίζελ καλύτερα στα μικρομεσαία απ ότι η βενζίνη;
Είναι το ντίζελ μονόδρομος για τα μικρομεσαία;
6.946 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2014)
Ταιριάζει το ντίζελ καλύτερα στα μικρομεσαία απ ότι η βενζίνη; Είναι οι πετρελαιοκινητήρες οι πιο κατάλληλοι για να τα κινήσουν; Και τελικά τι είναι αυτό που κάνει το ντίζελ καλύτερο σε ένα μικρομεσαίο;
Δεν είναι όμως μόνο τα τέλη κυκλοφορίας. Είναι και η χαμηλή κατανάλωση, είναι και το φθηνότερο καύσιμο. Είναι όμως όλα αυτά αρκετά για να κάνουν το ντίζελ μονόδρομο στα μικρομεσαία;
Πριν αρχίσουμε τις αναλύσεις περί απόσβεσης που θα πάρει χρόνια, και του αντίλογου που έχει να κάνει με την υψηλότερη τιμή μεταπώλησης, ας δούμε τι υπάρχει στον ανταγωνισμό. Οι βενζινοκινητήρες είναι σήμερα πιο οικονομικοί από ποτέ, με καταναλώσεις που πλησιάζουν αυτές των ντίζελ. Και μάλιστα με χαμηλότερο κόστος αγοράς.
Στις πραγματικές δοκιμές του AutoΤρίτη στο δρόμο, μικρομεσαία με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης έδωσαν παρόμοιες καταναλώσεις, πράγμα που σημαίνει πως η χαώδης διαφορά του παρελθόντος έχει γεφυρωθεί.
Αν και οι χαμηλές καταναλώσεις έρχονται πιο εύκολα, ή μάλλον με λιγότερο κόπο στην οδήγηση ενός ντίζελ απ ότι ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου, αν ο στόχος του οδηγού είναι να πετύχει χαμηλή κατανάλωση, τότε θα την πετύχει.Ακόμη και έτσι όμως υπάρχει έντονο ρεύμα σήμερα που θέλει αυτοκίνητα στο μέγεθος του μικρομεσαίου και πάνω να είναι ντίζελ. Για τα μεσαία και μεγάλα φυσικά ούτε λόγος για βενζίνη, όμως τα μικρομεσαία είναι αρκετά ελαφριά πλέον και κινούνται εύκολα με τους μικρούς βενζινοκινητήρες που πετυχαίνουν χαμηλές καταναλώσεις.
Υπάρχει βέβαια το θέμα του τι απαιτήσεις θα έχει κανείς σε πέντε ή έξι χρόνια από ένα μικρομεσαίο, και αν το ρεύμα του ντίζελ παραμείνει έντονο, η αγωνία του αν θα υπάρχει ζωηρή αγορά στο δεύτερο χέρι για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Όμως σήμερα παραμένουν φθηνότερα σήμερα, οπότε το δίλημμα είναι μεγάλο.
Εσείς τι λέτε; Είναι τα μικρομεσαία πλέον τόσο μεγάλα στα μάτια μας ώστε να ακούγεται το ντίζελ μονόδρομος; Ή έχουν κάνει οι βενζινοκινητήρες την επάνοδό τους ώστε να ακυρώνουν σιγά σιγά αυτές τις σκέψεις; Τι λέτε;
Όπως το θέτει ο αρθρογράφος, δεν είναι μονόδρομος.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΘΕΟΜΑΚΡΥ ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ . . Α ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΨΥΛΟΤΕΡΑ !! ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΒΕΝΙΖΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΙΤΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΟΠΕΣ ΟΠΩΣ FORD FOCUS 1.6 ECOBBOST
Ξεχάσατε να αναφέρετε το χαμηλότερο κόστος συντήρησης του diesel και την επακόλουθη μακροζωία του κινητήρα, δεδομένης φυσικά της χρήσης σωστού καυσίμου.
ειναι ολα σχετικα .... εαν κανουμε μεχρι 15000 χιλ το χρονο συμφερει βενζινη ( τα diesel)ειναι πολυ ακριβα στην συντηριση!!!!συν οτι με την νεα τεχνολογια με το φιλτρο που εχουν πρεπει να κανεις πανω απο 25 χιλ την ημερα...απο την αλλη για πανω απο 15000 χιλ το χρονο ειναι η καλυτερη λυση οικονομια ροπη ...Για το γκαζι δεν θα σχολιαζω εαν και πιστευω πως ειναι το μελλον των μετακινησεων
Όχι δεν είναι μονόδρομος.
Oι σύγχρονοι ντίζελ ταιριάζουν σε κάθε μέγεθος αυτοκινήτου. Ομως δεν μπορεί να πεί κανείς ότι όλοι οι μικροί ντίζελ έχουν αντίστοιχη αίσθηση λειτουργίας με έναν βενζινοκινητήρα, ενώ αυτό θα μπορούσε να ειπωθεί για τα μεγαλύτερα μοτέρ. Δεν πρέπει να παραβλεφθεί επίσης ότι τα καλά υβριδικά βενζίνης έχουν παρόμοια κατανάλωση με ενός ντίζελ, προσφέροντας επιπλέον την ευκολία ενός αυτόματου κιβωτίου, πολύ εξυπηρετικό για αυτοκίνητο πόλης.
πουλησα και τα 2 βενζινοκινητα που ειχα και αγορασα το peugeot 508 diesel.μεχρι τωρα απορουσα γιατι δεν ειχε επιτραπει η χρηση πετρελαιου.οικονομια και σχετικες επιδοσεις-κινητηρας 1.6 hdi start stop.αν κανει το πετρελαιο σε μικρομεσαια?ασφαλως!