ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας: Το 2006 εμφανίστηκε 4 φορές.

    Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

    4.616 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2018)

    • Το Αλμπερτ Παρκ είναι μια ημιμόνιμη εγκατάσταση. Η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά για αγώνες κατά τη διάρκεια της χρονιάς οπότε η πίστα δεν είναι στρωμένη με γόμα  και γλιστράει στην αρχή του αγωνιστικού τριημέρου.
    • Αποτελείται γενικά από κοντές ή μεσαίες ευθείες και στροφές χαμηλής ή μέσης ταχύτητας.
    • Η πρόσφυση είναι το κλειδί για να έχεις μια καλή έξοδο από τις περισσότερες στροφές που εναλλάσσονται με μικρές ευθείες.
    • Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης είναι συνολικά σε χαμηλά επίπεδα: Τα περισσότερα μονοθέσια σταμάτησαν μόνο μια φορά για ελαστικά πέρυσι. Η πιο δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποίησαν και οι τρεις πρώτοι ήταν: Πάρα πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα. Οι εν γένει πιο μαλακές γόμες φέτος ενέχουν διαφορετικούς βαθμούς φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης οπότε θα έχουμε περισσότερα πιτ στοπ.
    • Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας: Το 2006 εμφανίστηκε 4 φορές.
    • Οι πλευρικές δυνάμεις δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές: Η συνολική ενέργεια που διοχετεύεται διαμέσου των ελαστικών είναι κοντά στο μέσο όρο.
    • Η συνολική καθυστέρηση εισόδου/εξόδου από τα πιτ είναι περίπου 25 sec.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Autotriti.gr
    Citroen