Το Fiat Bravo έμεινε από φρένα και το πεντάλ πήγε στο πάτωμα και εμείς στα χωράφια.
Έμεινε από φρένα!
16.332 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2015)
Τι έγινε τελικά με τα φρένα του Fiat Bravo; Ποιοι έχουν την ευθύνη για αυτή την ιστορία; Γιατί άργησε ένα χρόνο η Fiat να αναγνωρίσει ότι είχαμε δίκιο;
Ήξεραν δηλαδή ότι είχαν μείνει 2 αυτοκίνητα από φρένα. Εμείς το μάθαμε έναν χρόνο μετά. (Ευτυχώς κάποιοι φοράνε παντελόνια).Λίγο μετά το δημοσίευμα μας, το Bravo βραβεύτηκε για τα καλύτερα φρένα της χρονιάς, από ελληνικό έντυπο (δεν κάνω πλάκα), ενώ διευθυντής περιοδικού –δεν θυμάμαι το όνομα του- που ήταν στα Μέγαρα, μετά το δικό μας δημοσίευμα, έμαθε ότι και δεύτερο Bravo έμεινε από φρένα και ανησύχησε τόσο πολύ, που βγήκε στο ραδιόφωνο και μίλησε …για τις φρενάρες του Bravo! («Φτου σου καμάρι μου! Να μην αβασκαθείς!»)Ήρθε και ένας «βαρύγδουπος» από την Ιταλία. Ήθελε να μας δώσει 5 άλλα Bravo να δοκιμάσουμε και να γράψουμε το αποτέλεσμα. Συμφώνησα. Αρκεί να διαλέγαμε εμείς τα 5 αυτοκίνητα, τυχαία, από αυτά που πούλαγαν στον κόσμο. Τι νόημα είχε να δοκιμάσουμε 5 Bravo που θα είχαν ετοιμάσει ειδικά για να περάσουν το test; Μια ώρα μετά επικοινώνησαν μαζί μας, μάς είπαν ότι η πρόταση αποσύρεται και ...κινήθηκαν νομικά εναντίον μας!Έναν χρόνο κράτησαν τα δικαστήρια. Πώς είναι δυνατόν θα πείτε; Αφού σ έναν μήνα έγινε η ανάκληση.
Και όμως συνέχισαν και μετά την ανάκληση για να μας τιμωρήσουν.Το υπουργείο τι έκανε; Την πρώτη φορά μας απάντησε ότι έχασε τον φάκελο της υπόθεσης! Έναν μήνα μετά, στείλαμε όλα τα χαρτιά από την αρχή. Τελικά μας είπαν ότι είναι «εταιρική διαμάχη» και αφού …δεν έχει σκοτωθεί άνθρωπος δεν σκοπεύουν να ασχοληθούν! Το γεγονός ότι υπάλληλοι του Υπουργείου κατέθεταν ως εμπειρογνώμονες στο δικαστήριο εναντίον μας, είναι απλή σύμπτωση.Κερδίζαμε όλα τα δικαστήρια, με συνοπτικές διαδικασίες, αλλά συνέχιζαν. Ζήταγαν κάτι αστρονομικά ποσά. Αντίστοιχα είχαμε καταθέσει και εμείς αγωγές.
Τον Ιούλιο του 2008, 8 μήνες μετά την ανάκληση, κατέθεσαν και ποινικό, για να μας κλείσουν «μέσα». Τα ποινικά ορίζονται στην Ελλάδα σε 1/5-2 χρόνια. Το δικό τους ορίστηκε σε έναν μήνα, στις 18 Αυγούστου (τον Αύγουστο είναι κλειστά τα δικαστήρια - δικάζουν μόνο κατ εξαίρεση!). Μας κοινοποιήθηκε η μήνυση στις 3 Αυγούστου, μόλις έκλεισε για καλοκαίρι η εταιρεία, ελπίζοντας ότι δεν θα είμαστε εδώ, ώστε να δικαστούμε ερήμην. Και να μας κλείσουν μέσα. Το χάσανε και αυτό.Λίγο μετά μάθαμε ότι το Bravo είχε μείνει και στα Μέγαρα –είπα ότι κάποιοι φοράνε παντελόνια: λέγε με, Νίκο Τσάδαρη (να ναι πάντα καλά) και μπήκαμε στην τελική ευθεία έχοντας και ένα «γραπτό» του Τσάδαρη (με τη σύμφωνη γνώμη του Καββαθά και του Στράτη), που περιέγραφε το τι έγινε στα Μέγαρα.Δύο μήνες μετά ήρθε η ώρα να δικαστούν οι δικές μας αγωγές. Σε μια επεισοδιακή τελευταία συνάντηση, η Fiat ανακάλεσε τα πάντα και η ιστορία τελείωσε.Το γιατί έγιναν όλα αυτά ανήκει στη σφαίρα του ψυχιάτρου. Ο Γάλλος Moνς που ήταν γενικός διευθυντής της Fiat τότε, είχε πάρει το θέμα πολύ προσωπικά. Έγινε η ανάκληση, γιατί λοιπόν συνέχισε τα δικαστήρια για έναν χρόνο;Ο «βαρύγδουπος» Ιταλός που μας πρότεινε να οδηγήσουμε 5 άλλα αυτοκίνητα, όταν απαιτήσαμε να τα διαλέξουμε εμείς, τυχαία, από αυτά που πουλάνε, αρχικά το δέχτηκε. Μια ώρα αργότερα άλλαξε γνώμη. Τι μεσολάβησε; Ξέρανε ότι τα αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα και δεν θέλανε να κάνουν ανάκληση πάνω στο λανσάρισμα του μοντέλου; Ίσως.Η υπεύθυνη τύπου της Fiat που εμφανίστηκε να χειρίζεται όλη την υπόθεση, τους επόμενους μήνες, δηλώνει ότι απλώς εκτελούσε εντολές, το ίδιο και όσοι άλλοι ερχόντουσαν και κατέθεταν στα δικαστήρια (ξέροντας ότι έχει γίνει ήδη ανάκληση, άρα το δημοσίευμα μας ήταν σωστό).Ο Μονς λίγο μετά μετατέθηκε. Η υπεύθυνη τύπου της Fiat επιβίωσε. Ίσως πράγματι να εκτελούσε εντολές. Ίσως. Τις εκτελούσε πάντως με πολύ πάθος. Στρατιές δικηγόρων και δημοσιογράφων δούλεψαν κάτω από την «μπαγκέτα» της.Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί από τότε, αν έπρεπε να την κλείσουμε την ιστορία ή να επιδιώξουμε εμείς πλέον τη δικαστική τους τιμωρία. Τότε πίστευα ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η γραπτή ομολογία ήταν αρκετή. Σήμερα αν ξανασυνέβαινε κάτι τέτοιο, νομίζω ότι δεν θα έπαιρνα την ίδια απόφαση. Βλέπω τις ίδιες νοοτροπίες να επαναλαμβάνονται. Να υπάρχουν πάλι άνθρωποι που να μην ιδρώνουν στην πιθανότητα το αυτοκίνητο τους να είναι επικίνδυνο. Και αυτό δεν είναι καλό.Γράφουμε ότι μπορεί να συμβεί «αυτό και αυτό» στο αυτοκίνητο σου και αυτό να οδηγήσει σε ατύχημα. Και διάφοροι καλοθελητές ψάχνουν σκοπιμότητες. Θα κλείσω επαναλαμβάνοντας τα λόγια μιας μεγάλης ταινίας, που είδα πολλά χρόνια πριν. «Κλείσε τα μάτια τώρα και σκέψου, για μια στιγμή, ότι όταν αυτό συμβεί, στο τιμόνι μπορεί να κάθεται το δικό σου παιδί!» Κλείστα και σκέψου το!
Τώρα τι γνώμη έχεις για το δημοσίευμα;Πέτρος Τριανταφύλλης
Είμαι κάτοχος Bravo T-Jet 150 Hp. Αγορασμένο τον Δεκέμβρη του 2007, ετοιμοπαράδοτο, κατευθείαν από την έκθεση. Αυτήν τη στιγμή έχει 64300 χλμ και ολόκληρο το σύστημα πέδησης είναι σε εργοστασιακή κατάσταση. Δεν έχει βελτιωθεί το παραμικρό εξάρτημα που σχετίζεται με τα φρένα, παρά μόνο την καθιερωμένη συντήρηση. Λοιπόν, έχει υποστεί όλων των ειδών τις καταπονήσεις. Σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος από 0 βαθμούς Κελσίου μέχρι 40. Έκτακτο φρενάρισμα από 200+ χλμ/ώρα έως ότου ακινητιποιηθεί, με πλήρες φορτίο. Συνεχόμενα φρεναρίσματα από 180 έως 80-100 χλμ/ώρα με οδηγό και συνοδηγό. Γρήγορη-αγωνιστική οδήγηση σε ορεινό δρόμο με όλων των ειδών στροφές (κλειστές, ανοιχτές, μεσαίες) και αρκετά ευθείες, είτε μόνο με τον οδηγό, είτε με οδηγό+συνοδηγό, ακόμα και με πλήρες φορτίο. Δηλαδή, μόνο πίστα δεν έχω μπει! Και ξέρετε κάτι; Ούτε μία στιγμή δεν ένιωσα ανασφάλεια ή φόβο ότι δεν έχω φρένα, ούτε καν ανησύχησα, κι αυτό για μένα λέει πάρα πολλά... Το σύμπτωμα της κόπωσης λόγω υπερθέρμανσης, είναι αναμενόμενο και εμφανίζεται αλλά σταδιακά και μετά από κάποια προσπάθεια, όχι με 3-4 φρεναρίσματα..... Εν ολίγοις, είμαι πλήρως ικανοποιημένος κι ουδέ ποτέ έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Απάντηση: Ξέρετε βέβαια οτι το Bravo με τα 150 άλογα, φοράει τα μεγάλα φρένα.
Εμείς πάντως απο το 1988 Fiat έχουμε (128,punto1,grande punto,panda, stilo), όλα με πολύ κακή χρήση και μας βγήκαν πολύ πιο αξιόπιστα απο toyota avensis που είχαμε...Για γερμανικά δεν μιλάω καν... απλά να αναφέρω πως το punto1 μετα απο 15 χρονια είχε 450.000χλμ οπου εκαψε φλάντζα και το δώσαμε. Ως τότε ΟΥΤΕ λάμπα (που λεει ο λογος) έχει να το λέει ο πατέρας μου. Ομοίως και τα άλλα...το Stilo σήμερα έχει 310.000χλμ και πάει σαν καινούργιο...τρομερο αμάξι. Μόνο Ιταλός απο μένα... Όσο για το bravo είναι ενα κορυφαίο αυτοκίνητο με φρένα πολύ δυνατότερα απο τον ανταγωνισμό του. Σαν τα Ιταλικά δεν έχει. Ειδικά την τελευταία 10ετία το gruppo Ιτάλια έκανε τρελά βήματα και άφησε πίσω τους πάντες... Όσοι αρνούντε να το δεχτούνε και πετάνε ψεμματούρες του τύπου (ειχα ιταλο και δεν ξανα παίρνω..μονο ιαπωνα) κτλ προφανώς ή έχει κάποιο κόμπλεξ με τα Ιταλικά ή είναι άσχετος και "αδιάβαστος".
Grande punto t-jet με abarth set up vl36 τουρμπινα επανω ολοσωμη εξατμιση χταποδι αγωνιστικο καταλυτη externak wastegate και προγραμμα μοντέλο του 2007 το αμαξι το σκίζω κάθε μέρα και δεν έχει κάνει κιχ είμαι απίστευτα ευχαριστημενος και ικανοποιημενος από τη Fiat τώρα το τι γράφετε εσείς ειλικρινά δεν καταλαβαίνω fiat και πάλι fiat forza Italia ρε!!!!!
Τωρα πλακα κανεις......εκανε η φιατ τετοιο πραγμα.......εδω εχουμε 5 χρονια, με 159 με προβλημα, κανει σαν χορτοκοπτικο με κτυπημενο αξονα...γουκου-γουκου, και μολις περασε η εγγυηση των δυο ετων, αφου με προσβαλανε,γιατι δεν παιρνεις το αυτοκινητο και καλα, με στειλανε να παω.....στα δικαστηρια και αντε γειαααααα απεριγραπτη ολοι τους...απο το μην ανησυχειται,θα το φτιαξουμε και θα σας αποζημειωσουμε,κοντα 5 μηνες μεσα στο συνεργειο τους και μεσα στη διετη εγγυηση,γιατι δεν το παιρνεις,να μας αδειασεις τη γωνια και τραβα οπου θελεις,και απο ιταλια και απο το εδω καταστημαααα και σου κανει εντυπωση...δεν νομιζεται οτι αυτο πρεπει να το σταματησουμε,να μαθουν να σεβονται τη δουλεια τους και να μην ξεφτιλιζουν ανθρωπους και ιδεες-μυθους....πως να μην πουλησει 780000 αυτοκινητα η αλφα,παλι καλα με τετοια αντιμετωπιση στον κοσμο....
το εχουμε 7-8 χρονια ........μακαρι και το επομενο FIAT να ειναι ετσι....... . Οσο για την γενικευση περι Ιταλικων αυτοκινητων και εφ'οσον δεν ξεχασουμε οτι τα παντα ειναι Ιταλικα δλδ πρωτα ηταν τα Ιταλικα αυτοκινητα μας εμαθαν πως στριβουμε, πρωτα ηταν αυτα με χρηση doch , με 16V, με common rail by Iveco και πλεον σημερα μιλαμε για τον πιο συγχρονο diesel τον multijet 2 και συντομα 3 γενιας. Οποιος μαλιστα δεν θελει μπορει να παει σε γερμανικη αγορα
καλα ορισμενοι εδω μεσα μας κανουν πλακα (ή εχουν καποια συμφεροντα και μας κοπανανε μπουρδες). καποιος τολμησε μαλιστα να αντιπαραβαλλει κι ενα γιαπωνεζικο, τερας αξιοπιστιας στην εποχη του! μαγκες, πρεπει να ειστε και λιγακι ανωμαλοι. φιλος μου αλλαξε δισκο πλατω πριν κανει την πρωτη αλλαγη λαδιων(στα πρωτα χιλια χιλιομετρα) σε μιαν alfa και...δεν την αλλαζε με τιποτα! ενταξει, τωρα εχει μια γερμανιδα. ιταλικο αυτοκινητο(ή μηχανακι)? ποτέ ξανα!!! δε λεω, ομορφα στυλατα, σπιρτοζικα, μουρατα και καποτε φθηνα, αλλα μεχρι εκει. πρεπει να εισαι πλουσιος και πολυ κοινωνικος ή...do it yourself τυπος, αφου καθε τρεις και λιγο τσουπ στο συνεργειο. αξιοπιστια μηδεν. η χαρα του μαστορα! ασε που σου καταρακωνει το ηθικο το να μαδας μαργαριτες σε καθε μακρινη διαδρομη..."θα φτασω? δε θα φτασω!". οι ασφαλιστικες εταιρειες με το που συμπληρωνεις τη μαρκα στο συμβολαιο, αυτοματα σου κλικαρουν και το τετραγωνακι της οδικης βοηθειας.
2009 fiat bravo 150hp σε 2 χρονια εκανα 90.000χλμ . Ουτε ενα προβλημα . Με μεγαλη ταχύτητα τα φρενα σταματούσαν το αυτοκίνητο ακαριαία! Δεν αισθανθηκα ουτε μια στιγμη να με προδιδουν. Η γυναικα μου Fiat Grande Punto 2008 μεχρι σήμερα ουτε ενα πρόβλημα. Παλαιοτερα ειχα και vw golf fsi και audi A3 tfsi με ηλεκτρικα και λαδια προβλήματα. Δεν κατηγορώ ουτε υποστηρίζω καμια αυτοκινητοβιομηχανια αλλα παντα μιλω με προσωπικα δεδομένα!
Εντάξει. Αφού αναγκαστήκατε να ενημερώσετε για το Polo, που σβήνει στις χαμηλές, μετά φαγωθήκατε. Λυσσάξατε. Κάτι το Renault Twingo, που επηρεάζεται από πλευρικό άνεμο, κάτι η Volvo, που την έχετε εξομοιώσει με τη Geely και κάτι τα ελαττωματικά φρένα του Bravo εδώ. Εντάξει, δε διαφωνώ, σίγουρα το θέμα είναι θέμα όχι μόνο ασφάλειας και κινδύνου, αλλά κυριολεκτικά ζωής και θανάτου. Σε αυτό, μαζί σας. Αλλά, πρώτον, βάσει των "μαρτυριών" άλλων αναγνωστών, αυτό ήταν μεμονωμένο περιστατικό, που αφορούσε πολύ συγκεκριμένη παρτίδα αυτοκινήτων. Και, δεύτερον, τώρα το θυμηθήκατε; Μετά από οκτώ χρόνια; Και εντελώς συμπτωματικά και τυχαία, μετά το θέμα του Polo? Ε ρε, τι σου κάνει ο χρηματισμός του V.A.G! Σας έχουμε καταλάβει πια!
Απάντηση: Αφορούσε χιλιάδες αυτοκίνητα που ανακλήθηκαν. Θα ειχε σκοτωθεί κόσμος τότε αν δεν το κάναμε. το ιδιοο θα γίνει και τωρα με το Polo. Διάβασε σχετικό νέο.
Δέν ξέρω για τα σημερινά fiat πόσο αξιόπιστα είναι αλλά είχα κάποτε ένα supermirafiori 131 1600cc πίσω κίνηση και το μοτέρ του άντεξε 1.000.000km και μετά χτύπησε!!! Για πείτε μου εσείς ένα σημερινό ακριβό αυτοκίνητο θα έκανε τόσα χιλιόμετρα;
Καποιε...μεισαι μιλαμε τελειως κολλημενος.νοτι και να λες τα φιατ ειναι σκυλοι. Εσυ μιλας για alfa romeo. Εχουν διαφορα, εοτε το πιστευεις ειτε οχι. Εχω t-jet και ειμαι υπερευχαριστημενος, σκισιμο, 2ο σταδιο και δεν εχει κανενα προβλημα 150000χμ.μουτε καιει λαδια σαν τα κωλοtsi. Τα φιατ ειναι σκυλια. Και σχετικα με το αρθρο,μμαθετε οτι τα καλυτερα φρενα τα ειχαν παντα οι Ιταλοι.
Διαβάστε πως αντιδρούν οι σοβαρές εταιρίες (Suzuki) σε αντίστοιχο πρόβλημα του νέου Celerio: http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/how-suzuki-celerio-was-fixed
Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα θέλουμε να αποφύγουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν, σαφώς και δεν φταίει η Ελληνική εισαγωγική γιατί πολύ απλά δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα θα έπρεπε να πάρει σοβαρά την καταγγελία του περιοδικού και να παραδεχτεί το πρόβλημα.Δυστυχώς όμως δεν έχει κανείς “μανατζαρέος” τα @@@@ να διαχειριστεί τέτοια κατάσταση, και αν υπάρχουν θα είναι λίγοι. Τώρα εγώ με την σειρά μου θα ήθελα να μάθω τι γίνεται με το Polo ; και επίσης να μας πείτε ένα σοβαρό περιστατικό που κατά την γνώμη σας έγινε σωστή διαχείριση. Και παρακαλώ από κάτι αναγνώστες που λένε ότι η τάδε μάρκα είναι για πέταμα και κάτι άλλα, λίγη σοβαρότητα όλα χαλάνε κύριοι απλά εσείς δεν έχετε ιδέα από αυτοκίνητα. Απλά οποίος έχει δώσει κάτι χιλιάρικα παραπάνω δεν έχει και τα κότσια να παραδεχτεί ότι του χάλασε, αλλά έτσι είναι ο Έλληνας χαλάει το FIAT χαμός χαλάει η Mercedes τσιμουδιά.
Είχα 156 1,6 , αγορασμένη καινούργια το 2004 και το πούλησα το 2009 με 160000 χλμ. Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε πάμπολλες φορές στο όριο των δυνατότητων του. Πότε μα ποτέ δε αντιμετώπισα πρόβλημα με τα φρένα, ίσα ίσα μου έδειναν την αυτοπεποίθηση να συνεχίσω. Εμεινα τόσο ευχαριστήμενος και ενθουσιασμένος απο την 156, ώστε και το επόμενο αυτοκίνητο είναι alfa 159 tbi, και σκοπέυω, πρώτα ο Θεός απο άποψη υγείας, να το έχω αρκετά χρόνια.
ΧΑΧΑΧΑ........."ενοχλητικός (19/3/2015, 15:28) ...fiat, alfa, lancia, αυτοκινητάρες. Τα καλυτερα όλων των εποχών. Τέρατα αξιοπιστίας. Ουτε σκουριές, ουτε βλαβες σε ηλ/κα, ουτε προχειροδουλιές ή "αρπα κολιές" οι φίλοι μας οι Ιταλοι. Δεν είναι τυχαίο οτι ειναι οι ηγέτες με διαφορά σε καθε κατηγορία, απο τα πόλης, μικρή, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλη, SUV, κ.τλ. Σε όλα πρωτιές. Διαλυουν τα γιαπονεζικα σε αξιοπιστία, και καθε γερμανό σε ποιότητα και ιπποδυναμη. Κατέχουν ρεκορ πωλήσεων, και ξεπερνουν σε τζιρο την Toyota & group VAG.".......ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΕΣ!!!
Τα συγχαρητήρια μου, κε Τριανταφύλλη, για το κουράγιο σας, την ευσυνειδησία σας και την άτρωτη θέληση σας, για να υποστείτε όλα αυτά που υποστήκατε! Να τα λέμε, κε Τριανταφύλλη, όλοι εμείς που πιστεύουμε ακόμα στην αντικειμενικότητα, στην κοινή λογική, σε ένα "ευ πράττειν", σε ένα προορισμό της ζωής μας. Να τα λέμε για να μαθαίνονται, για να μην χαθούν στη λήθη του χρόνου και στην σκόνη, για να παραδειγματίζονται και οι νεότεροι να συνεχίσουν. ΠΑΝΤΑ να γεννάει και η φάρα μας! Όχι μόνο η φάρα των λαμογιών!.. Να γεννάει και η φάρα που πιστεύει σε ένα "...τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι..".
Είμαι κάτοχος ενός Βravo t-jet 120ps από το 2009. Τα φρένα είχαν πάντα πρόβλημα με την έννοια ότι κουράζονταν πολύ εύκολα. Με μία απλά σβέλτη κατάβαση από Διόνυσο προς Ν.Μάκρη πάντα προς το τέλος το πεντάλ υπχωρούσε αρκετά και τα φρένα μύριζαν έντονα. Στα φρεναρίσματα από μεγάλα τριψήφια νούμερα ακουγόταν πάντα ένας ανατριχιαστικός θόρυβος-γδάρσιμο σα να έχουν στραβώσει οι δίσκοι. Παρά τις αλλαγές σε δίσκους-τακάκια και αργότερα σωληνάκια το θέμα δεν λύθηκε τελείως με τα μαμίσια ανταλλακτικά και τα φρένα συνέχισαν να κουράζονται αρκετά εύκολα. Πάντως ποτέ δεν με άφησε εκτεθειμένο. Απλά πάντα είχα την αίσθηση του "λες να..."
Una Faccia Una Razza....
Kυριε τριανταφυλλιδη γραφετε ως απαντηση στο σχολιο του νικολα οτι το bravo με τους 150 ιππους φοραει τα μεγαλα φρενα γι αυτο και δεν αντιμετωπισε καποιο θεμα με τα φρενα ,ενω στο αρθρο σαφως καρφωνετε με τα λεγομενα σας και τα μεγαλα φρενα,ιδου και τα γραφομενα σας <<Στην έρευνα που κάναμε βρήκαμε ότι το Bravo φορούσε μεγαλύτερα φρένα στα μοντέλα diesel που πουλιόντουσαν στην υπόλοιπη Ευρώπη και ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, ακόμη και με τα μεγάλα φρένα είχε αποτύχει στη δοκιμή με τα 10 διαδοχικά φρεναρίσματα, που είχε κάνει το ιταλικό Quattroruotte. Όλα τα αυτοκίνητα σταμάταγαν στα 40 μέτρα, το Bravo, με τα μεγάλα φρένα, ήθελε 45>>Οπως καταλαβενετε,το σχολιο σας στην απαντηση του Νικολα στο πρωτο σχολιο του αρθρου αντιφαστει σε σχεση με τα γραφομενα σας στο αρθρο.Επισης θα ηθελα να σας πω με ειλικρινα πως ειναι αποριας αξιον πως παρα το γεγονος οτι εχουν περασει 7 χρονια απο τοτε, κανετε καινουργιο δημοσιευμα για το ιδιο θεμα που κατα τα λεγομενα σας ειχε προκυψει προ 7 ετιας.Ακομα και δικιο να ειχατε δεν καταλαβαινει κανεις τον λογο ,πιο το νοημα για παραδειγμα να κανετε ενα νεο αρθρο για τους TSI που σπανε και τους εχουν παρει στα χερια ολοι ενω γνωριζουμε οτι ειναι προβληματικοι.οποιος θελει να ανατρεξει για να ενημερωθει για τα φρενα του bravo απο σας και ολο τον ηλ τυπο μπορει να googleαρει και να ενημερωθει.Στα ματια ολων ειναι προφανες οτι μιλατε παλι για ενα θεμα που κατα τα λεγομενα σας ειχατε αντιμετωπισει προ 7 ετιας ,διοτι προεκυψε θεμα με τα επικυνδυνα polo του VW group και θελετε να δημιουργηται εντυπωσεις.Οσο για τα δικαστηριαπου δικαιωθηκατε δεν θα το αμφισβητησω αλλα ουτε και θα το αποδεχθω διοτι οι δημοσιογραφοι εχετε κατοχειρωμενη την ελευθερια του λογου(η λεγομενη ελευθεροτυπια) και ισως μονο και μονο γι αυτο τον λογο να αθωωθηκατε.Οσον αφορα τωρα τα φρενα απλως θα σας πω οτι ειχα γερμανικο για πολλα χρονια και ο πατερας μου ιαπωνεζικο.η αδερφη μου fiat punto και εγω πλεον alfa romeo 75 και η γυναικα μου alfa159,επισης εχω κανει test drive στην Giulietta και το μονο που εχω να σας πω ειναι οτι σαν τα φρενα των ιταλικων δεν υπαρχουν πουθενα.Η σιγουρια που σου εμπνεουν ειναι μακραν η καλυτερη απο ολο τον ανταγωνισμο
Μάλλον κάποιοι άλλοι κοιμουνται, και προφανώς ορθιοι. Το σχόλιο μου ειναι ειρώνικό.... αλλα θέλει νου! Και μετα αναρωτιόμαστε γιατί δεν προκόβουμε σαν λαός..
...fiat, alfa, lancia, αυτοκινητάρες. Τα καλυτερα όλων των εποχών. Τέρατα αξιοπιστίας. Ουτε σκουριές, ουτε βλαβες σε ηλ/κα, ουτε προχειροδουλιές ή "αρπα κολιές" οι φίλοι μας οι Ιταλοι. Δεν είναι τυχαίο οτι ειναι οι ηγέτες με διαφορά σε καθε κατηγορία, απο τα πόλης, μικρή, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλη, SUV, κ.τλ. Σε όλα πρωτιές. Διαλυουν τα γιαπονεζικα σε αξιοπιστία, και καθε γερμανό σε ποιότητα και ιπποδυναμη. Κατέχουν ρεκορ πωλήσεων, και ξεπερνουν σε τζιρο την Toyota & group VAG. .....!!!!
Έλεος πια! Παρουσιάζετε τα ιαπωνικά αυτοκίνητα σαν θεούς! Δηλαδή, τα γερμανικά τι είναι κουβάδες; Έχω Audi Α4 1.6 του 2007 και δεν έχει πάθει τίποτα, το έχω σκίσει και είναι σκυλί! Και τα γερμανικά είναι αξιόπιστα, πώς περνάνε τότε τους σκληρούς ελέγχους του TUV;
Κ το ibiza που εχω μου εχει βγαλει 115.000km χωρις ουτε ενα προβλημα. Αυτο τι σημαινει; οτι ειναι καλο αυτοκινητο; ξεκοληστε... Το οτι εχει προβλημα το συγκεκριμενο μοντελο δεν παει να πει οτι δεν ειναι καλα αυτοκινητα. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα λεφτα τους δεν τα κανουν παντως.
και μετα απ ολα αυτα εκλεισε ενα αξιολογο περιοδικο, auto moto und sport!!! νομιζω πως πρεπει να αφυπνιστει κ το vw group κ δυστυχως μονο εσεις του ειδικου τυπου μπορειτε να το κανετε, εστω κ αν αυριο δεν πουλησετε τευχος!