Η ζωή του παιδιού του είναι το πολυτιμότερο πράγμα στη ζωή ενός γονιού. Γιατί τότε διαλέγουμε το φθηνότερο μεταχειρισμένο που δεν έχει ούτε μισό αστέρι στο EuroNCAP. Μήπως τα παιδιά μας αξίζουν καλύτερα;
Παραδοσιακά το πρώτο αυτοκίνητο κάθε νέου είναι ρημάδι. Είτε γιατί το πήρε ρημάδι είτε γιατί το έκανε ρημάδι. Και ο δεύτερος λόγος είναι αυτός που οδηγεί πολλούς γονείς να πάρουν την απόφαση για τον πρώτο. Αφού, δηλαδή, ως νέος οδηγός θα το χαλάσει το πρώτο του αυτοκίνητο, του παίρνουμε ένα ήδη χαλασμένο. Ή παλιό. Για να μη μας νοιάζει. Και η ασφάλεια;
Βλέπεις τα αυτοκίνητα στα τελευταία 20 χρόνια μεταμορφώθηκαν. Όχι μόνο εξωτερικά, αλλά, κυρίως, στο θέμα της παθητικής ασφάλειας. Ένα αυτοκίνητο 15 ετών που θα βρούμε για 1000 ευρώ για το παιδί μας, μπορεί να είναι σε καλή κατάσταση και «αυτό που χρειάζεται», αν όμως πάρει μέρος σε σύγκρουση, όπως είναι πιθανό για ένα νέο οδηγό, πόσο θα τον προστατέψει;
Έχουμε σκεφτεί ότι τα αυτοκίνητα 10 ετών δεν έχουν απλά καμία σχέση με την ασφάλεια που προσφέρουν τα σημερινά; Πριν δέκα χρόνια 5 αστέρια στο EuroNCAP ήταν σχετικά δημοφιλές σκορ. Σήμερα το EuroNCAP έχει πολύ αυστηρότερες προδιαγραφές και για να πετύχει ένα μοντέλο πλήρες σκορ χρειάζεται ένα σωρό συστήματα. Τα πεντάστερα 10ετίας δεν θα έπιαναν με τίποτα πέντε αστέρια σήμερα. Πόσο μάλλον τα μικρότερα μοντέλα της εποχής που είχαν τρία ή το πολύ τέσσερα αστέρια.
Και μετά είναι τα συστήματα ασφαλείας. Τα μοντέλα που πωλούνται σήμερα έχουν στάντρ ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας. Δέκα χρόνια πριν το ίδιο σύστημα ήταν ένα μάλλον εξεζητημένο εξτρά, σίγουρα απόν σε μοντέλα μικρότερα της μεσαίας κατηγορίας.
Πριν καν φτάσουμε όμως σε αυτά, πως μπορεί ένα παλιό αυτοκίνητο να ανταγωνιστεί την αρτιότητα ενός ολοκαίνουργιου; Εντάξει τα λάστιχα αλλάζουν για να είναι καινούργια, όλες οι συνδέσεις, το τιμόνι, τα φρένα, πως είμαστε σίγουροι ότι ένα παλιό αυτοκίνητο δεν θα βγάλει κάτι στη μέση του δρόμου την ώρα που το παιδί μας κινείται με ταχύτητα;
Τι λέτε λοιπόν; Μήπως η παράδοση του παλιού αυτοκινήτου για τους νέους οδηγούς είναι τελείως λάθος; Μήπως ένα καινούργιο αυτοκίνητο με μικτή ασφάλιση ή έστω ένα πιο σύγχρονο μεταχειρισμένο θα ήταν καλύτερο; Τι λέτε;
Δεν βλέπω κανένα λόγο να πάρω στο παιδί μου αυτοκίνητο ή μηχανάκι ή οτιδήποτε. Όταν ενηλικιωθεί, ας δουλέψει και ας πάρει ότι θέλει από μόνος του, όπως έκανα κι εγω. Ενήλικας θα είναι, που σημαίνει ότι θα έχει και την πλήρη ευθύνη για ότι επιλέξει. Άλλωστε αν δεν υπάρχει μυαλό, δεν τον σώζει τίποτα. Και ο γιός του Βακακη 200χιλιάδων αμάξι οδηγούσε. Ούτε αυτόν έσωσε, ούτε τον φίλο του, αλλά ούτε και την κακόμοιρη μάνα με το παιδάκι της που είχε την ατυχία να βρεθεί στον δρόμο του....
"Έχουμε σκεφτεί ότι τα αυτοκίνητα 10 ετών δεν έχουν απλά καμία σχέση με την ασφάλεια που προσφέρουν τα σημερινά; "
Yπερβολη.Τα αυτοκινητα δεν εχουν βελτιωθει τοσο.
Μη γράφετε ανακρίβειες, 11 ετών αυτοκίνητο έχω και μια χαρά abs, asr, φρένα και συστήματα ασφαλείας έχει και δεν ανήκει σε αυτοκίνητα υψηλών προδιαγραφών και επιδόσεων και βαλαντίων.
Του Βακακη το παιδί σκοτώθηκε με Πόρσε του άλλου το cayenne πήρε φωτιά και κάηκε η θωρακισμένη mercedes που επέβαινε η Νταϊάνα τράκαρε και σκοτώθηκαν όλοι τα συμπεράσματα δικά σας
Είναι τώρα ερώτηση αυτή; Με τι λεφτά να αγοράσει ο μέσος πολίτης το νέο ασφαλέστερο αυτοκίνητο στο παιδί του; Με το ζόρι κάποιοι καταφέρνουν να αγοράσουν το δεκαετίας. Είπαμε να προμοτάρουμε τις πωλήσεις αλλά όχι έτσι!
Δεν βλέπω κανένα λόγο να πάρω στο παιδί μου αυτοκίνητο ή μηχανάκι ή οτιδήποτε. Όταν ενηλικιωθεί, ας δουλέψει και ας πάρει ότι θέλει από μόνος του, όπως έκανα κι εγω. Ενήλικας θα είναι, που σημαίνει ότι θα έχει και την πλήρη ευθύνη για ότι επιλέξει. Άλλωστε αν δεν υπάρχει μυαλό, δεν τον σώζει τίποτα. Και ο γιός του Βακακη 200χιλιάδων αμάξι οδηγούσε. Ούτε αυτόν έσωσε, ούτε τον φίλο του, αλλά ούτε και την κακόμοιρη μάνα με το παιδάκι της που είχε την ατυχία να βρεθεί στον δρόμο του....
"Έχουμε σκεφτεί ότι τα αυτοκίνητα 10 ετών δεν έχουν απλά καμία σχέση με την ασφάλεια που προσφέρουν τα σημερινά; " Yπερβολη.Τα αυτοκινητα δεν εχουν βελτιωθει τοσο.
Μη γράφετε ανακρίβειες, 11 ετών αυτοκίνητο έχω και μια χαρά abs, asr, φρένα και συστήματα ασφαλείας έχει και δεν ανήκει σε αυτοκίνητα υψηλών προδιαγραφών και επιδόσεων και βαλαντίων.
Του Βακακη το παιδί σκοτώθηκε με Πόρσε του άλλου το cayenne πήρε φωτιά και κάηκε η θωρακισμένη mercedes που επέβαινε η Νταϊάνα τράκαρε και σκοτώθηκαν όλοι τα συμπεράσματα δικά σας
Είναι τώρα ερώτηση αυτή; Με τι λεφτά να αγοράσει ο μέσος πολίτης το νέο ασφαλέστερο αυτοκίνητο στο παιδί του; Με το ζόρι κάποιοι καταφέρνουν να αγοράσουν το δεκαετίας. Είπαμε να προμοτάρουμε τις πωλήσεις αλλά όχι έτσι!