Την κορυφαία σε ισχύ έκδοση του Renault Megane αποκάλυψε η γαλλική μάρκα φτάνοντας την ιπποδύναμη του 1.800άρη turbo κινητήρα στους 300 ίππους. Δείτε το αναλυτικά.
Μετά την αποκάλυψη της RS έκδοσης για το τελευταίας γενιάς Μegane, η Renault αποκάλυψε και την Trophy έκδοση του μοντέλου που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον οδηγό της γαλλικής ομάδας στην F1, Nico Hulkenberg.
To μοντέλο στην RS Trophy έκδοση βασίζεται στο Cup σασί και εξοπλίζεται με τον ίδιο 4κύλινδρο 1.800άρη κινητήρα του RS, ωστόσο η ιπποδύναμη του φτάνει τώρα τα 300 άλογα και τα 400 Νm ροπής (με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) ή τα 420 Νm ροπής (με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων), χάρη σε μια σειρά αναβαθμίσεων που έγιναν στο turbo και στο σύστημα εξάτμισης. Η Renault μάλιστα ανακοινώνει ακόμα πως τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται πλέον σε 5,7 δλ, ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορα από το Megane RS.
Aλλες αλλαγές στα μηχανικά μέρη περιλαμβάνουν το Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που έρχεται πλέον ως στάνταρ, πιο σφικτή ανάρτηση, ισχυρότερα φρένα μικτού κράματος, 19άρες ζάντες με ελαστικά Bridgestone και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control στο οποίο οι πίσω τροχοί κλίνουν αντίστροφα από τους εμπρός σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα και έως 2,7 μοίρες, ευνοώντας την ευελιξία σε κλειστά κομμάτια. Αντίστοιχα, σε πιο υψηλές ταχύτητες, 60+ χλμ./ώρα, στρίβουν παράλληλα με τους εμπρός και με μέγιστο περιθώριο τη μία μοίρα, ευνοώντας τη σταθεροτητα και την κατευθυντικότητα.
Εμφανισιακά, το Renault Megane RS Troply θα ξεχωρίζει μέσω της νέας Liquid Yellow βαφής και του εμπνευσμένου από την F1 μπροστινού διαχύτη ενώ στην καμπίνα, θα προσφέρονται προαιρετικά Recaro bucket καθίσματα με επένδυση από δέρμα Alcantara.
Η γαλλική μάρκα θα αρχίσει να παίρνει παραγγελίες αυτό το φθινόπωρο με τις πρώτες παραδόσεις να αρχίζουν τον χειμώνα. Μάλιστα, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες από την Γαλλία κάνουν λόγο ότι το νέο Megane RS Trophy θα δοκιμάσει να πάρει το ρεκόρ του πιο γρήγορου εμπροσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής από το Civic Type R που είχε ολοκληρώσει τον γύρο στην πίστα του Nurburgring σε 7 λεπτά και 43,8 δευτερόλεπτα.