Μικρότερο από το Yaris, αλλά θα βασίζεται στο ίδιο δάπεδο
Εξετάζεται συμμετοχή της Toyota στα Rally 4 με το Starlet
Φήμες για 1,3 λτ. turbo κινητήρα με 150 άλογα, θυμίζοντας εν πολλοίς εκείνο του Starlet GT (4E-FTE)
Προσθιοκίνητο με βάρος γύρω στα 980 κιλά, ήτοι 300 κιλά πιο ελαφρύ από το τετρακίνητο GR Yaris
Μικρότερο από το Yaris, αλλά θα βασίζεται στο ίδιο δάπεδο
Οι επιτυχίες της Toyota Gazoo Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally - WRC (σ.σ. τα 4 τελευταία χρόνια είναι πρωταθλητές στο κατασκευαστών) φαίνεται πως έχουν ανοίξει την όρεξη τόσο των ανθρώπων της Toyota, όσο και των ανεξάρτητων σχεδιαστών. Οι φήμες για την επιστροφή ενός γρήγορου Starlet υπήρχαν ήδη, ωστόσο μετά την επίσημη επιβεβαίωση για επιστροφή της Celica αναζωπυρώθηκαν, παράλληλα με το γεγονός πως η αγωνιστική ομάδα φαίνεται πως θέλει να δημιουργήσει ένα μικρό «πυραυλάκι» για την κατηγορία Rally 4. Τι πιο κατάλληλο γι΄ αυτό το πρότζεκτ από το Starlet, ένα όνομα με μεγάλη ιστορία που στο παρελθόν είχε γρήγορες εκδόσεις (σ.σ. Starlet Turbo S στην 3η γενιά με κωδικό «EP71», Starlet GT με κωδική ονομασία «EP82» και το Glanza με αναγνωριστικό «EP91»).
Κύκλοι από τον χώρο της αυτοκίνησης θέλουν ένα compact μοντέλο, μικρότερο από το Yaris αλλά βασισμένο στην ίδια TNGA-Β (Toyota New Global Architecture) πλατφόρμα με αυτό, να παρουσιάζεται μέσα στο 2026. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το νέο Toyota Starlet αναμένεται να έχει μήκος 3,85 μέτρα, ήτοι 15 πόντους μεγαλύτερο από το ευρωπαϊκό Toyota Aygo X και 9 εκατοστά μικρότερο από το Yaris.
Εξετάζεται συμμετοχή της Toyota στα Rally 4 με το Starlet
Μεγάλες πιθανότητες συγκεντρώνει το σενάριο μιας παράλληλης αποκάλυψης της αγωνιστικής εκδοχής Rally 4 και της σβέλτης έκδοσης για κυκλοφορία στο δρόμο με τα διακριτικά της Gazoo Racing, ούτως ώστε να εμπλουτιστεί η γκάμα δίπλα στο GR Yaris, την GR Corolla, το GR86 και την GR Supra.
Επιστροφή του Starlet με ρετρό στοιχεία, έχοντας ως βάση τη δεύτερη, πισωκίνητη γενιά (KP60) θέλησε να αποτυπώσει ανεξάρτητος σχεδιαστής.
Φήμες για 1,3 λτ. turbo κινητήρα με 150 άλογα, θυμίζοντας εν πολλοίς εκείνον του Starlet GT (4E-FTE)
Σύμφωνα με πληροφορίες από ιαπωνικά Μέσα, η αναβίωση του Starlet ως ενός 100% δικού της μοντέλου (σ.σ. το Starlet κυκλοφόρησε σε αγορές της Ασίας και της Αφρικής ως Suzuki Baleno με τα σήματα της Toyota) θα κάνει αναφορές στο παρελθόν του μοντέλου. Κάτω από το καπό του επερχόμενου Starlet δεν αποκλείεται να βρεθεί ένας turbo κινητήρας βενζίνης 1,3 λτ. με ισχύ περί τα 150 άλογα, θυμίζοντας εν πολλοίς τον τετρακύλινδρο 1.300άρη με κωδική ονομασία 4-EFTE των Starlet GT και Glanza. Το νέο μοτέρ αναμένεται να είναι μια υποκυβισμένη εκδοχή του τρικύλινδρου 1.600άρη ως δάνειο από το GR Yaris.
Προσθιοκίνητο με βάρος γύρω στα 980 κιλά, ήτοι 300 κιλά πιο ελαφρύ από το τετρακίνητο GR Yaris
Όπως και στο GR Yaris, έτσι και στο GR Starlet, υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης θα είναι ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ωστόσο, η ισχύς θα περνά στον εμπρός άξονα, εν αντιθέσει με το ισχυρό, τετρακίνητο Yaris. Η απουσία του συστήματος τετρακίνησης GR-Four σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις του επερχόμενου Starlet αναφέρεται ότι θα ρίξουν κάτω από τα 1.000 κιλά το βάρος του, καθιστώντας το ένα πανάλαφρο GTi.
Κλείνοντας, οι πληροφορίες που έρχονται από ιαπωνικά Μέσα θέλουν το επίσημο λανσάρισμα του νέου Toyota Starlet μέσα στο 2026, ενώ το αγωνιστικό μοντέλο δεν θα είναι έτοιμο πριν το 2027.