Η «φρενίτιδα» που έχει προκαλέσει ο Covid-19 και η κόντρα Σαουδικής Αραβίας-Ρωσίας για την παραγωγή και την τιμή του πετρελαίου έχει προκαλέσει την κατρακύλα της διεθνούς τιμής της βενζίνης. Θα δούμε όμως μειωμένες τιμές στα πρατήρια;
Εκτενείς ελέγχους στα πρατήρια καυσίμων για να διαπιστωθεί εάν αισχροκερδούν εκμεταλλευόμενα την ραγδαία μείωση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου προανήγγειλε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Αδωνις Γεωργιάδης.
Στην ανάρτησή του, ο υπουργός σημείωσε συγκεκριμένα: «Η ραγδαία μείωση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου επιβάλει και την προοδευτική μείωση στις λιανικές τιμές πώλησης καυσίμων στα πρατήρια. Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ξεκίνησε ήδη -μέσω της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή- άμεσο έλεγχο στα τιμολόγια αγοράς και θα επιβάλει πρόστιμα όπου υπάρχει παράβαση».
O αρμόδιος υφυπουργός για τη Βιομηχανία και το Εμπόριο, Νίκος Παπαθανάσης, σχολίασε επίσης από την πλευρά του: «Παρακολουθούμε με όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων την εξέλιξη των καυσίμων στα πρατήρια της χώρας. Στόχος μας να δούμε περαιτέρω μείωση της τιμής στην αντλία, όπως αυτή αντιστοιχεί στο ποσοστό που επιβαρύνει το καύσιμο».
Σύμφωνα με την χθεσινή ανακοίνωση του Παρατηρητηρίου Τιμών Υγρών Καυσίμων, η μέση τιμή της αμόλυβδης 95 οκτανίων στην Ελλάδα είναι 1,562 ευρώ/λίτρο, αυτή των 100 οκτανίων 1,795 ευρώ/λίτρο ενώ αυτή του diesel φτάνει σε μέση τιμή το 1,311 ευρώ/λίτρο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
το 2015, όταν είχε πάρει 5 και 10$ το βαρέλι την επόμενη μέρα όλα τα βενζινάδικα αύξαναν τις τιμές 5 και 10 λεπτά το λίτρο, τώρα που έχει πέσει 30 $ το βαρέλι εδώ και ένα μήνα, ούτε 3 λεπτά δεν είναι η μείωση. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στην αγορά των καυσίμων, το καρτέλ των εταιριών καλά κρατεί, το κράτος είναι απών τα τελευταία 10 χρόνια και η όποια δικαιολογία ότι δεν υπάρχει προσωπικό για ελέγχους στα πρατήρια είναι απλά μια κακή διακιολογία. Ειδικά εμάς που κάνουμε πολλά χλμ την ημέρα για να πάμε στη δουλειά μας, ΜΑΣ ΡΟΥΦΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!! Το 20% του μισθού πάει στα καύσιμα. Θα φάτε μαύρο δαγκωτό!!!, όπως έφαγαν και οι προηγούμενοι! Απόλυτη εξαθλίωση να κηνυγάμε στα σουπερμαρκετ τις προσφορές για να κάνουμε οικονομία και να τα ακουμπάμε στα βενζινάδικα! Αυτό ήταν που θα βοηθούσαν τη μεσαία τάξη?!?!?
ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ;;; ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΕΛΙΚΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑΠΟ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ, ΜΕΤΑΠΡΑΤΕΣ, ΚΡΑΤΟΣ=ΦΟΡΟΙ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΚΑΥΣΙΜΑ.-
το 2015, όταν είχε πάρει 5 και 10$ το βαρέλι την επόμενη μέρα όλα τα βενζινάδικα αύξαναν τις τιμές 5 και 10 λεπτά το λίτρο, τώρα που έχει πέσει 30 $ το βαρέλι εδώ και ένα μήνα, ούτε 3 λεπτά δεν είναι η μείωση. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στην αγορά των καυσίμων, το καρτέλ των εταιριών καλά κρατεί, το κράτος είναι απών τα τελευταία 10 χρόνια και η όποια δικαιολογία ότι δεν υπάρχει προσωπικό για ελέγχους στα πρατήρια είναι απλά μια κακή διακιολογία. Ειδικά εμάς που κάνουμε πολλά χλμ την ημέρα για να πάμε στη δουλειά μας, ΜΑΣ ΡΟΥΦΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!! Το 20% του μισθού πάει στα καύσιμα. Θα φάτε μαύρο δαγκωτό!!!, όπως έφαγαν και οι προηγούμενοι! Απόλυτη εξαθλίωση να κηνυγάμε στα σουπερμαρκετ τις προσφορές για να κάνουμε οικονομία και να τα ακουμπάμε στα βενζινάδικα! Αυτό ήταν που θα βοηθούσαν τη μεσαία τάξη?!?!?
ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ;;; ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΕΛΙΚΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΑΠΟ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ, ΜΕΤΑΠΡΑΤΕΣ, ΚΡΑΤΟΣ=ΦΟΡΟΙ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΚΑΥΣΙΜΑ.-