Το μονοκύλινδρο G650GS είναι το μικρότερο σε κυβισμό on off της BMW και το νέο μοντέλο αναμένεται να τοποθετηθεί πιο κάτω βάση χωρητικότητας.
Eτοιμάζει μικρομεσαίο On-Off η BMW
2.550 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2015)
Πραγματικότητα γίνονται τα σχέδια της BMW, για την επέκταση της γκάμας της στους μικρούς και μεσαίους κυβισμούς. Μετά από το G310R, όλα δείχνουν πως ακολουθεί ένα μεσαίου κυβισμού On-Off.
Το πρόσφατα παρουσιασμένο BMW G310R, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού του σχεδιασμού στην πράξη, όντας μια μικρή commuter μοτοσικλέτα , με τα ποιοτικά standards της γερμανικής εταιρείας.
Βάση αυτής της λογικής και σύμφωνα με πληροφορίες που μας έρχονται από το εξωτερικό, η BMW εξελίσσει ένα μεσαίου κυβισμού On-Off, στα 500 κ.εκ., με δικύλινδρο κινητήρα.
Η χωρητικότητα αυτή το τοποθετεί στο κάτω όριo της γκάμας της BMW βάση κυβισμού, θέλοντας προφανώς να αποτελέσει ένα οικονομικό εισαγωγικό δίκυκλο για τον Βαυαρικό οίκο.
Κρίνοντας από το πρόσφατο G310R, φαίνεται ότι η συνεργασία BMW και TVS, μπορεί να δώσει πολύ καλούς καρπούς.
Άντε τα απανταχού ελληνικά βλήματα να τρέξουν να πάρουν δάνειο 500δόσεων για να πάρουν το γερμανικό σκουπίδι μαζί με ένα βυτίο λάδι που θα καίει, αφού δεν μπορούν λόγω κρίσης να πάρουν το 1200 που καίει όλο το κουβέιτ σε λάδι.
Άντε τα απανταχού ελληνικά βλήματα να τρέξουν να πάρουν δάνειο 500δόσεων για να πάρουν το γερμανικό σκουπίδι μαζί με ένα βυτίο λάδι που θα καίει, αφού δεν μπορούν λόγω κρίσης να πάρουν το 1200 που καίει όλο το κουβέιτ σε λάδι.