Μάλιστα η διαρροή των συγκεκριμένων εικόνων προέρχεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας, και ως ένα μεγάλο ποσοστό υποδεικνύουν την τελική εικόνα που φέρεται ότι θα έχει το νέο Megane.
Η διαρροή των συγκεκριμένων εικόνων προέρχεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
Ο στόχος της γαλλικής μάρκας ήταν να συνδυάσει απλά σχήματα, τα οποία θα συμπληρωθούν με επιθετικά στοιχεία στο σχεδιασμό του. Από κει και πέρα σε ότι αφορά ορισμένες διαφορές μεταξύ του μοντέλου Megane RS από το απλό μοντέλο είναι οι νέες εισόδους αέρα αλλά και ο σπορ προφυλακτήρας στο εμπρόσθιο μέρος. Στα πλάγια μπορούμε να δούμε την ύπαρξη αεραγωγού πίσω από τους μπροστινούς τροχούς αλλά και τις νέες σχεδιασμένες ζάντες.
Στο πίσω μέρος η Renault συνέχισε τις τροποποιήσεις τοποθετώντας μια μεγάλη έξοδο εξάτμισης στο κέντρο με δύο απολήξεις, όπως και ένα διαχύτη, αλλά και ένα ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με ενσωματωμένους αεραγωγούς.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα το νέο μοντέλο θα είναι ισχυρότερο από το απερχόμενο Megane RS των 275 ίππων. Οι πληροφορίες, κάνουν λόγο πως θα έχει απόδοση άνω των 300 αλόγων, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστά τροχούς, έχοντας ως στάνταρ σύστημα τετραδιεύθυνσης. Ο αναβαθμισμένος 2λιτρος turbo κινητήρας θα συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ θα υπάρχει και η επιλογή για το αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC κιβώτιο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το νέο μοντέλο θα πωλείται μόνο ως πεντάθυρο, ενώ αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβρη.