Οι εκπομπές CO2 του Navara με τον Euro 6 κινητήρα 2.3 dCi, ξεκινούν από τα 159 γρ./χλμ., μία επίδοση που σύμφωνα με τη Nissan καθιστά το Navara το καλύτερο της κλάσης του.
Euro 6 το Nissan Navara
5.993 Επισκέψεις στο άρθρο (16/8/2016)
Το νέο Nissan Navara εντάσσει στην παλέτα των κινητήρων του, το 2.3 dCi turbodiesel σύνολο προδιαγραφών Euro 6. Δείτε τι αλλάζει σε κατανάλωση και ρύπους στο ιαπωνικό pick-up των 160 και 190 ίππων.
Αφού κέρδισε το βραβείο International Pick-up Award για το 2016, το νέο Nissan Navara αποκτά πλέον στη γκάμα του ένα πιο αποδοτικό turbodiesel σύνολο προδιαγραφών Euro 6.Λόγος γίνεται για τον dCi κινητήρα των 2,3 λίτρων, η αναβάθμιση του οποίου αφορά τόσο στην twin-turbo έκδοση των 190 ίππων, όσο και στην μονής υπερτροφοδότησης των 160 αλόγων. Πλέον οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από τα 159 γρ./χλμ., οκτώ λιγότερα από ότι στο παλαιότερο Euro 5 σύνολο, μία επίδοση που σύμφωνα με τη Nissan καθιστά το Navara το καλύτερο της κλάσης του.Βελτιωμένη σε μέσο όρο κατά 0,2 λτ./100 χλμ. εμφανίζεται και η κατανάλωση του Euro 6 μοντέλου, με τη μέση τιμή της να βρίσκεται πλέον στα 6,1 λτ./100 χλμ. Μειωμένες είναι και οι εκπομπές NOx (οξείδια του αζώτου) χάρη στο νέο σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR).Ένα ντεπόζιτο 17 λίτρων για το πρόσθετο ΑdBlue προστέθηκε στο Navara, με το υγρό να διαρκεί για 11.500 χλμ. Οι σχετικές ενδείξεις για τη στάθμη του, μπήκαν στην LCD οθόνη πληροφοριών του οχήματος.Όλα τα χειροκίνητα Navara διαθέτουν πλέον ως στάνταρ το σύστημα start-stop Idle-Stop System (ISS). Επιπλέον, από τα Juke, Qashqai και X-Trail προέρχονται τα συστήματα Around View Monitor και Forward Emergency Braking.
Βελτιωμένη σε μέσο όρο κατά 0,2 λτ./100 χλμ. εμφανίζεται και η κατανάλωση του Euro 6 μοντέλου, με τη μέση τιμή της να βρίσκεται πλέον στα 6,1 λτ./100 χλμ.
Ερώτηση 1 : τι άδεια χρήσης απαιτείται για το hardtop; Ερώτηση 2 : Γιατί στο εξωτερικό κοστίζει (το hardtop) περίπου 3500 Euro και εδώ 6000+ ; Ερώτηση 3 : Γιατί τα accessories που είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα, δεν περιλαμβάνουν Bullbars και πιο off road βοηθήματα; Έτσι μερικές απλές ερωτήσεις, για τις οποίες ίσως να γνωρίζουμε τις απαντήσεις...και μην ξεχάσω, ας περιμένουμε το αυτόματο με το κλείδωμα διαφορικού να τον κάνουν αξιόπιστο με start-stop, οπότε τότε τους βγάζω το καπέλο!
Βασιλιας το navara στην κατηγορια μαζι με το hilux...δυσκολη η μεταξυ τους επιλογη.
MITSUBISHI όμως δεν είναι ούτε θα γίνει ποτέ.Καλό το nissan και το toyota, ΟΜΩΣ ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ...
Ερώτηση 1 : τι άδεια χρήσης απαιτείται για το hardtop; Ερώτηση 2 : Γιατί στο εξωτερικό κοστίζει (το hardtop) περίπου 3500 Euro και εδώ 6000+ ; Ερώτηση 3 : Γιατί τα accessories που είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα, δεν περιλαμβάνουν Bullbars και πιο off road βοηθήματα; Έτσι μερικές απλές ερωτήσεις, για τις οποίες ίσως να γνωρίζουμε τις απαντήσεις...και μην ξεχάσω, ας περιμένουμε το αυτόματο με το κλείδωμα διαφορικού να τον κάνουν αξιόπιστο με start-stop, οπότε τότε τους βγάζω το καπέλο!