Είναι ένα από τα μοντέλα που μας έκαναν την περισσότερη εντύπωση τελευταία. Το Ford Fiesta με τους 140 ίππους είναι 1.000άρι turbo και είναι το μόνο με αυτή την απόδοση ίππων/λίτρο σε τόσο προσιτή τιμή. Οπότε με 16.500 – 17.000 ευρώ παίρνεις κορυφαία τεχνολογία, απόδοση και αίσθηση που δεν την βρίσκεις αν δεν ξηλωθείς κανονικά.Τι εννοούμε; Μερικά από τα παραδείγματα στης αυτοκίνησης με αντίστοιχη απόδοση ίππων / λίτρο περιλαμβάνουν μοντέλα όπως τα 2λιτρα SEAT Cupra των 280 αλόγων, την Mercedes A45 AMG των 360 αλόγων ή το Audi S3 των 300 αλόγων. Μια ματιά στα τεχνικά, και τη λίστα συμπληρώνουν και οι 3λιτρες, σχεδόν αγωνιστικές, BMW M3 και M4 με 431 άλογα. Αλλά ρίξτε και μια ματιά στους πίνακες τιμών. Αυτά ξεκινούν από τα 27.000 και ξεπερνάνε τις 100.000 ευρώ. Οπότε πώς μπορεί να φαντάζει τώρα ένα μοντέλο με ανάλογη ειδική απόδοση, αλλά τιμή που δεν ξεπερνάει καν τις 17.000 ευρώ; Δηλαδή κοστίζει όσο ένα καλό μικρό και μπορείς να το βλέπεις κάθε μέρα στο γκαράζ σου.Οι επιδόσεις του, με 8,7 δλ. που χρειάζεται για το 0-100, αλλά και η κατανάλωσή του, με 4,5 λτ./100 χλμ., το κάνουν μάνι-μάνι πολύ ελκυστικό. Αλλά αυτά λίγη σημασία έχουν στην ουσία.Εκείνο που σε κάνει να γουστάρεις είναι η κλωτσιά που τρως όταν πατάς το γκάζι και σε συνοδεύει μέχρι την τελική των 210 χλμ./ώρα. Και είναι και ο ήχος που από αστικός γίνεται «αγωνιάρικος» με το πάτημα του γκαζιού και σου θυμίζει ότι η τουρμπίνα γυρίζει στις 248.000 στροφές ανά λεπτό, δηλαδή με τη διπλάσια ταχύτητα περιστροφής ενός τούρμπο της F1, που ισοδυναμεί με 1,5 φορά την ταχύτητα του ήχου!Για να είμαστε δίκαιοι, στην κατηγορία υπάρχουν και πιο γρήγορα και πιο φθηνά μοντέλα. Για παράδειγμα το SEAT Ibiza FR έχει τον φοβερό 1.400άρη turbo κινητήρα με 150 ίππους της VW, με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (που φροντίζει για την κατανάλωση), που του χαρίζει καλύτερες επιδόσεις και κοστίζει φθηνότερα. Το ίδιο και το VW Polo Blue GT, που κάνει λίγο πιο ακριβά, αλλά φοράει και αυτό το καλό 1.400άρι turbo μοτέρ του ομίλου, με αποτελέσματα ανάλογα του Ibiza. Αλλά εδώ το Fiesta παίρνει το αίμα του πίσω, όχι γιατί είναι 1.000άρι (ποιος νοιάζεται άλλωστε), αλλά γιατί είναι καλύτερα στημένο. Κορυφώνοντας έτσι την παράδοση που έχει τόσο το μοντέλο, όσο και η Ford στην κατασκευή των πιο οδηγοκεντρικών προσιτών μοντέλων της αγοράς.Και ο ψαγμένος θα ρωτήσει; Γιατί να μην πάρω το κορυφαίο 1.600άρι turbo FiestaST με 2.000 ευρώ πάνω, και να έχω και καλύτερες επιδόσεις από τους 182 ίππους του και πιο ψαγμένη οδική συμπεριφορά. Η απάντηση είναι γιατί το ST κάνει το αυτονόητο, αυτό που περιμένεις να σου δώσει. Το άλλο, το 140άρι, σε πιάνει απροετοίμαστο με το πώς ξεσπάει, πώς στέκεται στο δρόμο και με το πώς είναι φιλικό καθημερινά, αφού δεν πάει για τα απόλυτα δεδομένα, για τα οποία είναι φτιαγμένο το ST.Είναι αυτοί αρκετοί λόγοι για να χρήσουν το Fiesta των 140 ίππων ό,τι πιο hot κυκλοφορεί στους δρόμους μας σήμερα; Εσείς τι λέτε;
Όμορφο όχημα το ford, όπως και με τα 100 και 125 άλογα ιπποδύναμη.Να δούμε σε λίγο βάση χιλιομέτρων την όποια αξιοπιστία του, γιατί σε παρόμοιο άρθρο έχω πει την γνώμη μου.Και δεν είναι μόνο στη ford η παραφωνία, αλλά και σε όλες τις μάρκες opel, κ.τ.λ. με τα 1000αρια τους με πολλά άλογα, τελικά το πόσο χαμηλό κόστος χρήσης έχουν.Δηλαδή ότι γλιτώνεις από καύσιμα και τυποποιημένες διαδρομές και ταχύτητες, θα καλεστείς να τα δώσεις στις επισκευές.
Επιτρεψτε μου να έχω κάποιες επιφυλάξεις. Σπορ συμπεριφορά με ταμπούρα απλά δεν υπάρχει, όπως και με πεντάρι σασμάν. Τα ταμπούρα δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν σε παρατεταμένη πίεση ή σε συνεχή φρεναρίσματα απο πολλά στην εθνική. Τα παραπάνω τα αναφέρω ως παράπονα αλλά και ως προτάσεις βελτίωσεις στην εταίρεια. Ακόμη δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το μοτέρ με σωστή συντήρηση μπορεί να ξεπεράσει τα 200000 χλμ; Μακάρι να τα καταφέρνει και η εταιρεία να διορθώσει τα παραπάνω μελανά κατά τη γνώμη μου σημεία στις εκδόσεις με τα 125 και 140 άλογα. Τότε σίγουρα θα μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου από 11/14 και πρώην κάτοχος 1.6 120hp MY09. Στα θετικά του η αμεσότητα στο γκάζι, το στήσιμο και (ελέω κρίσης) το ετήσιο κόστος χρήσης (ασφάλεια,τέλη,τεκμήριο). 5ετή εγγύηση.Κατανάλωση στα 7,2lt αστική και 6lt στην εθνική. Υπερπλούσιος εξοπλισμός αν και θα προτιμούσα το 6άρι κιβώτιο του ST για χαμηλότερη κατανάλωση στην εθνική. Πολύ καλά φρένα παρά την απουσία δίσκων πίσω. Μονόδρομος για όσους θέλουν ένα μικρό ''γρήγορο'' με το ελάχιστα δυνατό κόστος χρήσης. Να υπενθυμίσω ότι νεόφερτος rival με 115hp στοιχίζει 2χιλ λιγότερο στη βασική τιμή αλλά με τον εξοπλισμό του Fiesta (body kit κτλ) σκαρφαλώνει σχεδόν στα 18χιλ!!! Έχει βέβαια δίσκους πίσω και 6άρι αλλά...σε καμία περίπτωση τις επιδόσεις του Fiesta.
ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ !! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ !! ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΙΜΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΕΡΒΙΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΖΗΜΙΕΣ !!! ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ WV ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΣΕ ΡΕΠΡΙΖ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΝΕΙ ΣΤΡΙΦΤΕΡΟΣ ΕΚΕΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΤΟΥ FIESTA TO ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ.( ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ SWIFT SPORT ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ).ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ 1.ΟΟΟCC Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 180HP !!!
Υπέροχο το Fiesta με τα 140 άλογα, πολύ καλό για εμάς τους νέους που θέλουμε γρήγορες επιδόσεις, λίγο φθηνότερο είναι από το πιο καυτό ST αλλά αξίζει, είναι ένα από τα καλύτερα μικρά GT. Βέβαια αν θέλω κάτι παραπάνω σε επιδόσεις και πιο hot παίρνω και το ST!
Όμορφο όχημα το ford, όπως και με τα 100 και 125 άλογα ιπποδύναμη.Να δούμε σε λίγο βάση χιλιομέτρων την όποια αξιοπιστία του, γιατί σε παρόμοιο άρθρο έχω πει την γνώμη μου.Και δεν είναι μόνο στη ford η παραφωνία, αλλά και σε όλες τις μάρκες opel, κ.τ.λ. με τα 1000αρια τους με πολλά άλογα, τελικά το πόσο χαμηλό κόστος χρήσης έχουν.Δηλαδή ότι γλιτώνεις από καύσιμα και τυποποιημένες διαδρομές και ταχύτητες, θα καλεστείς να τα δώσεις στις επισκευές.
Επειδή δεν υπάρχουν λεφτά,δε χρειάζεται να θεοποιήσετε το fiesta με το "ζόρι". Τίποτα το ιδιαίτερο.
Επιτρεψτε μου να έχω κάποιες επιφυλάξεις. Σπορ συμπεριφορά με ταμπούρα απλά δεν υπάρχει, όπως και με πεντάρι σασμάν. Τα ταμπούρα δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν σε παρατεταμένη πίεση ή σε συνεχή φρεναρίσματα απο πολλά στην εθνική. Τα παραπάνω τα αναφέρω ως παράπονα αλλά και ως προτάσεις βελτίωσεις στην εταίρεια. Ακόμη δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το μοτέρ με σωστή συντήρηση μπορεί να ξεπεράσει τα 200000 χλμ; Μακάρι να τα καταφέρνει και η εταιρεία να διορθώσει τα παραπάνω μελανά κατά τη γνώμη μου σημεία στις εκδόσεις με τα 125 και 140 άλογα. Τότε σίγουρα θα μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Ρε κεραυνε δε χρειάζεται να ΦΩΝΑΖΕΙΣ σε πιστευουμε ενταξει?
Κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου από 11/14 και πρώην κάτοχος 1.6 120hp MY09. Στα θετικά του η αμεσότητα στο γκάζι, το στήσιμο και (ελέω κρίσης) το ετήσιο κόστος χρήσης (ασφάλεια,τέλη,τεκμήριο). 5ετή εγγύηση.Κατανάλωση στα 7,2lt αστική και 6lt στην εθνική. Υπερπλούσιος εξοπλισμός αν και θα προτιμούσα το 6άρι κιβώτιο του ST για χαμηλότερη κατανάλωση στην εθνική. Πολύ καλά φρένα παρά την απουσία δίσκων πίσω. Μονόδρομος για όσους θέλουν ένα μικρό ''γρήγορο'' με το ελάχιστα δυνατό κόστος χρήσης. Να υπενθυμίσω ότι νεόφερτος rival με 115hp στοιχίζει 2χιλ λιγότερο στη βασική τιμή αλλά με τον εξοπλισμό του Fiesta (body kit κτλ) σκαρφαλώνει σχεδόν στα 18χιλ!!! Έχει βέβαια δίσκους πίσω και 6άρι αλλά...σε καμία περίπτωση τις επιδόσεις του Fiesta.
ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ !! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ !! ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΙΜΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΕΡΒΙΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΖΗΜΙΕΣ !!! ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ WV ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΣΕ ΡΕΠΡΙΖ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΝΕΙ ΣΤΡΙΦΤΕΡΟΣ ΕΚΕΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΤΟΥ FIESTA TO ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ.( ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ SWIFT SPORT ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ).ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ 1.ΟΟΟCC Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 180HP !!!
Υπέροχο το Fiesta με τα 140 άλογα, πολύ καλό για εμάς τους νέους που θέλουμε γρήγορες επιδόσεις, λίγο φθηνότερο είναι από το πιο καυτό ST αλλά αξίζει, είναι ένα από τα καλύτερα μικρά GT. Βέβαια αν θέλω κάτι παραπάνω σε επιδόσεις και πιο hot παίρνω και το ST!