3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Fiesta διακρίνεται εκτός από τη μοντέρνα σχεδίασή του και για την πολύ καλή αίσθηση που παρέχει στην οδήγηση.
Fiesta… οικονομίας
14.563 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2011)
To ευχάριστο στην οδήγηση και νεανικό σχεδιαστικά μικρό μοντέλο της Ford, αποκτά «ιδιαίτερο» ενδιαφέρον με τον 1.600άρη ντίζελ κινητήρα των 90 ίππων.
Ελαστικός, πρόθυμος και πολύ οικονομικός είναι ο 1,6 λτ. ντίζελ κινητήρας του Fiesta.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ενδιαφέρον οδηγικά και πολύ σταθερό
Το Fiesta διακρίνεται εκτός από τη μοντέρνα σχεδίασή του και για την πολύ καλή αίσθηση που παρέχει στην οδήγηση, αποτελώντας ένα από τα ευχάριστα οδηγικά μικρά αυτοκίνητα. Το τιμόνι του παρέχει ευκολία στους ελιγμούς, μεταφέρει στα χέρια του οδηγού πολύ καλή πληροφόρηση, έχει σωστό «σφίξιμο» και είναι άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης. Παράλληλα, το αυτοκίνητο παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα σε κάθε είδους διαδρομή καθώς εμπνέει ασφάλεια στις ευθείες ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του και είναι ουδέτερο σε μια διαδρομή με στροφές. Ταυτόχρονα, η κατάλληλη ρύθμιση της ανάρτησής του εξασφαλίζει αρκετά καλή άνεση στους επιβάτες, όταν το αυτοκίνητο διαπερνά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Μοντέρνο εσωτερικό με καλούς χώρους
Ο θάλαμος επιβατών του ντίζελ Fiesta, δε διαφέρει από των υπολοίπων και συγκεντρώνει πρώτα απΆ όλα το ενδιαφέρον με την ξεχωριστή του εικόνα. Το βλέμμα εστιάζει κυρίως στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων με την ιδιόμορφη αισθητική, ωστόσο τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικά. Πολύ καλές εντυπώσεις δημιουργεί το αφρώδες υλικό που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και προσδίδει τον «αέρα» ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Όσον αφορά στους χώρους των επιβατών, ικανοποιεί και κινείται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ αρκετά ικανοποιητικό είναι το πορτ μπαγκάζ των 281 λίτρων.
Κινητήρας: Ροπάτος και ολιγαρκής
Ο ισχυρότερος 4κύλινδρος 8βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος common rail 1.600άρης TDCi κινητήρας που κινεί το Fiesta, παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και έχει περισσότερη δύναμη στις μεσαίες στροφές (η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινά στις 4.500 σ.α.λ.). Στην πόλη, διαθέτει την απαιτούμενη ελαστικότητα και προθυμία στο πάτημα του γκαζιού, ωστόσο κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. παρατηρούνται κραδασμοί και ένας τονισμένος μπάσος ήχος που, ωστόσο, με την πάροδο των χιλιομέτρων συνηθίζονται. Επίσης, το μοτέρ αυτό είναι σε θέση να κινήσει το Fiesta σε σβέλτες ταχύτητες διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση σε πολύ χαμηλά επίπεδα (πραγματικά γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα, το 5τάχυτο κιβώτιο διακρίνεται για την ακρίβειά του, ενώ μία ακόμα ταχύτητα για περισσότερη ησυχία σε γρήγορους ρυθμούς στην εθνική θα ήταν ευπρόσδεκτη.
Οι εκδόσεις 1,4 TDCi 70 PS και 1,6 TDCi 90 PS Trend κοστίζουν με απόσυρση 15.020 και 15.863 ευρώ αντίστοιχα, ενώ για αγορές τοις μετρητοίς υπάρχει όφελος 2.055 ευρώ για το 1,4 TDCi και 1.400 ευρώ για το 1,6 TDCi.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | &&&&|
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&&1.560 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&&90/4.000 | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&&204/1.750 | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&&11,9 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | &&&&175 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | &&&&4,2 | &&&&
Εκπομπές CΟ2 (γρ./χλμ.) | &&&&110 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&&1.025 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&&|
Εξοπλισμός - τιμή | &&&&|
ESP | &&&&σ | &&&&
Αερόσακοι μετωπικοί | &&&&σ | &&&&
Αερόσακοι πλευρικοί | &&&&σ | &&&&
Αερ. γονάτων οδηγού | &&&&σ | &&&&
Ηλ. παράθυρα μπροστά | &&&&σ | &&&&
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | &&&&σ | &&&&
Κεντρικό κλείδωμα | &&&&σ | &&&&
Ηχοσύστημα | &&&&σ | &&&&
Air condition | &&&&σ | &&&&
Ζάντες αλουμινίου | &&&&π | &&&&
Τιμή από (ευρώ) | &&&&16.990 | &&&&
Τιμή με απόσυρση (ευρώ) | &&&&15.863 | &&&&
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται | &&&&