Η μεγάλη μάχη ανάμεσα στο Ford Focus RS και το Honda Civic Type R θα κριθεί από την ψήφο σας.
Focus RS vs Type R
12.155 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2015)
Η Ford «χώρεσε» στο Focus RS μοτέρ 2,3 λτ. και τετρακίνηση. Η Honda πήγε πρώτη φορά στο τούρμπο και ψάχτηκε πολύ με το στήσιμο του Civic Type R. Ποιος θα κερδίσει αυτή μαχη;
Προσφάτως η Ford και η Honda παρουσίασαν τις κορυφαίες εκδόσεις των μικρομεσαίων τους. Η Ford έκανε την έκπληξη καταφέρνοντας να… χωρέσει στο Focus προηγμένη τετρακίνηση και 2,3 λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα Ecoboost με περισσότερους από 320 ίππους, όπως λέει η ίδια η Ford -σύμφωνα με πληροφορίες μας θα αποδίδει 350 ίππους. Ενδεικτικό είναι πως το μοτέρ αυτό είναι καλύτερο και από το αντίστοιχο που τοποθετεί η Ford στο Mustang. Δυστυχώς όμως προς το παρόν η αμερικάνικη μάρκα εκτός από τις τιμές απόδοσης του μοτέρ, δεν έχει ανακοινώσει επισήμως και τα νούμερα επιδόσεων του αυτοκινήτου.Από την πλευρά τους οι Ιάπωνες καθυστέρησαν αρκετά την παραγωγή του μοντέλου τους, καθώς η εξέλιξη διήρκησε περισσότερο από το αναμενόμενο. Έφτιαξαν ένα αυτοκίνητο χωρίς εκπλήξεις, πέραν του τούρμπο, το οποίο πρώτη φορά συναντάμε σε Type R. Αυτό είναι και πάλι προσθιοκίνητο και επιμένει στο 2λιτρο μοτέρ, το οποίο όμως πλέον αποδίδει 310 ίππους. Πλέον αποχαιρετά τους κόφτες στις 9.000 σ.α.λ. αλλά καλωσορίζει 0-100 σε 5,7 δλ. και τελική ταχύτητα 270 χλμ./ωρα. Όμως δεν είναι μόνο οι ψυχροί αριθμοί των επιδόσεων που δίνουν το στίγμα του αυτοκινήτου. Είναι το ρεκόρ για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα που πέτυχε το ιαπωνικό αυτοκίνητο μέσα στη Γερμανία με χρόνο 7.50:63 διαλύοντας τον ανταγωνισμό.Πέραν των επιδόσεων όμως, τα καυτά μικρομεσαία οφείλουν να δείχνουν τις διαθέσεις τους. Και αν μη τι άλλο και στις δύο περιπτώσεις το κάνουν και με το παραπάνω και διαφοροποιούνται από τις ταπεινές εκδόσεις τους αμφότερα.Συγκεκριμένα το Ford Focus RS έχει νέα μάσκα με θηριώδη εισαγωγή αέρα, νέο προφυλακτήρα εμπρός, νευρώδες καπό, σπόιλερ πλευρικά, μεγάλη αεροτομή (σήμα κατατεθέν των Focus RS), νέο προφυλακτήρα με αεροδυναμικό διαχύτη, δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης και πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου.Στην αντίπερα όχθη το Honda Civic Type R αν και έχασε αρκετό από τον σχεδιαστικό τσαμπουκά του πρωτότυπου, καταφέρνει να διαφοροποιείται αισθητά από τα ταπεινά Civic. Στο εμπρός μέρος, ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος όπως άλλωστε και τα φώτα με LED, ενώ στα εμπρός φτερά υπάρχουν ειδικές οπές εξαερισμού. Και στο πίσω μέρος υπάρχουν αρκετές αλλαγές όμως με τη μεγάλη αεροτομή να προκαλεί και να συμπληρώνεται από τον αεροδυναμικό διαχύτη του πίσω προφυλακτήρα με τις δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης. Οι κόκκινες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες με το μαύρο γυαλιστερό τελείωμα και στις μαύρες ζάντες είναι ευπρόσδεκτες.Εσείς τι πιστεύετε; Θα μπορέσει τη ιαπωνική σχολή να κυριαρχήσει της αμερικάνικης; Μπορεί το Honda Civic Type R να κοιτάξει στα μάτια το νέο Ford Focus RS ή μήπως είναι καταδικασμένο λόγω μετάδοσης (δικίνητο με τετρακίνητο) και μικρότερου μοτέρ;Ποιο είναι το μοντέλο που θα θέλατε να έχετε στο γκαράζ σας και να βρίσκεστε πίσω από το τιμόνι του; Το Ford Focus RS ή το Honda Civic Type R.
Πιο κάτω μπορείτε να ψηφίσετε πατώντας «Μου αρέσει» στο μοντέλο που προτιμάτε και φυσικά να αφήσετε το σχόλιό σας.
Ψηφίστε «Μου αρέσει» για το αγαπημένο σας αυτοκίνητο.
Focus RS
Civic Type R
Ανπεχταμπωλ
χαλαρά civic ταπεR....
όταν το φοσκους θα αλλάζει τους κινητήρες όπως γινόταν και με το 2,5λιτρο, τότε θα αναθεωρήσετε οι fordουνακηδες!
Και όσον αφορα το οτι η χονδα τουρμπισε: στα αμαξια δεν υπαρχει κανενας νομος που να λέει οτι τα ατμόσφαιρα ειναι καλυτερα απο τα τουρμπο ή το αντιθετο. Στις αυτοκινητοβιομηχανίες καλύτερο είναι αυτό που πουλάει! Τους έπιασε η συνταγή με το downsizing, ε μαλ@κες ειναι οι υπόλοιποι? φυσικα ακολουθουνε! Όπως ακριβως έγινε με τα suv - crossover: πουλάνε παραπανω? και η κουτση μαρια εβγαλε κροσοβερ...
Autotriti γιατι κανετε συγκρισεις σε ανομοια πραγματα;υποτιθεται ειστε τουλαχιστον επαγγελματιες καθοτι εργαζεστε κ γραφεται σε περιοδικο ειδικου τυπου.Γιατι λοιπον δε συγκρινετε το Ford με τα 4κινητα του Group VAG ας πουμε το S3 για να φανει στην τελικη ποσα απιδια πιανει ο σακος καθε κολοσσου; κ αντιστοιχα καντε την συγκριση του Type-R με το Megane RS,Opel Astra OPC κλπ... k εκει αντιστοιχα να φανει τι κανει η καθε σχολη...
Άμα είναι να πας σε φίλτρο παίρνεις το Mercedes A45 AMG που δεν έχει καμία σχέση με αυτά.
Αν είναι μεταξύ των δύο το RS είναι μακράν πιο άγριο και σπορ. Το Honda δεν το λες / έλεγες φανατικό σπορ σαν σχεδίαση, όπως είχε γράψει κάποιος εύστοχα εδώ έχει αισθητική βγαλμένη από τα χελωνονιτζάκια...
Ποτε αλλαζε η ford μοτερ οπως με τα 2.5 st?πλα κανεις? Ολη η ευρωπη το χει το πιο αξιοπιστο σπορ αμαξι..δε λες για τα honda που τελευταια ολο ανακλησεις ειναι.
Στρατο μιλας για το mazda mps αλλα δε ξερεις οτι ολο το αμαξι σου ειναι ford οπου και να κοίταξεις λεει fomoco ford motor company ο κινητήρας ειναι γνησιος ford και ολο το αμαξι και η πλατφορμα απο φοκους..μαθετε τουλάχιστον τι ειναι το αμαξι σας που οδηγητε..οτι τσαι κερνουσε και το type r το παλιο στο rs mk1 kai st mkii..ασε πρωτα να δουμε πως θα τα παει με τους πρωτους turbo αφου ολο ανακλησεις ειναι τελευταία η honda.
www.mazda.gr/firstnews/4t_122004_mazda6mps.htm
Επισης δεν εισαι δικαιος..πιο κατω αυτο που μου εστειλες απο το βικιπαιδεια λεει και αλλα..γιατι δε τα βαλες ολα? Γιατοσο χαζο με περνάς? Αυτον τον κινητηρα τον εχει η ford 20 χρονια τωρα τον φορουσε το maverick το αμερικανικο..ειμαι μηχανικος εδω και 20 χρονια..εχω δουλεψει σε αμερικη και γερμανια..δε μπορεις να με κοροιδεψεις με ενα κατα το ήμισυ αρθρο της βικιπαιδεια. .
ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΜΩΣ . .FORD FOCUS RS Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ,Ε,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΕ WRC, F1,ΟΠΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑΚΙΑ. .
σε αυτα που παραθετεις φιλε Στρατο ''βαφτιζεται'' mazda ακομη και το 1.6 mz-cd...
Mazda Y6 engine (called 1.6 MZ-CD or 1.6 CiTD) is a rebadged PSA DV6 engine, produced in the PSA engine plant in Trémery or the Ford engine plant in Dagenham.
Πότε το Ford Focus RS δεύτερης γενιάς άλλαζε κινητήρες; Ότι και καλά ο πεντακύλινδρος έσπαγε; Όντως τώρα;... Συμπαθώ και σέβομαι απόλυτα και τα δύο αυτοκίνητα, ωστόσο προσωπικά κλίνω προς το Focus RS.
MZR is the brand name of a generation of Straight-4 engines engineered and built by the Mazda Motor Corporation from 2001 to the present. MZR stands for MaZda Responsive". The MZR generation includes gasoline and diesel powered engines ranging in displacements from 1.3L to 2.5L. All gasoline-powered MZRs feature an all-aluminum block construction with iron cylinder liners. The diesel MZR-CD engines use a cast-iron block (virtually identical to the Mazda F engine) and an aluminum cylinder head. The DISI turbocharged MZR L3-VDT was on the Ward's 10 Best Engines list for 3 consecutive years for 2006, 2007 and 2008.
Εντάξει Γιώργο ή θες να στο μεταφράσω? Συνεργάζονταν σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου αλλά η μηχανή και η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι 100% made in Japan.
Α ρε Mazda πόσο μπροστά είσαι? Έχω το Mazda 3 MPS του 2006. Γράφετε ότι η Ford κατάφερε και χώρεσε 2300 κυβικά μοτέρ. Και μένα είναι 2300 με 260 άλογα και προσθιοκίνητο με μπλοκέ διαφορικό. Το 4κίνητο είναι μεν καλύτερο αλλά πιο βαρύ γι' αυτό πιστεύω ότι το Honda θα κερνάει τσαγάκι το Ford η οποία είναι από τις μόνες αγαπημένες μου μάρκες εκτός Ιαπωνίας.
Symfvnv apolytws me ton archer82...etsi einai kurioi to periodikou, kai stamathste na merolhpthte yper to germanikwn etairiwn kai se varos olwn ton ypoloipwn...eleos pia!!
Sygnomh gia ta greeklish....
Ψηφίστε «Μου αρέσει» για το αγαπημένο σας αυτοκίνητο.
χαλαρά civic ταπεR.... όταν το φοσκους θα αλλάζει τους κινητήρες όπως γινόταν και με το 2,5λιτρο, τότε θα αναθεωρήσετε οι fordουνακηδες! Και όσον αφορα το οτι η χονδα τουρμπισε: στα αμαξια δεν υπαρχει κανενας νομος που να λέει οτι τα ατμόσφαιρα ειναι καλυτερα απο τα τουρμπο ή το αντιθετο. Στις αυτοκινητοβιομηχανίες καλύτερο είναι αυτό που πουλάει! Τους έπιασε η συνταγή με το downsizing, ε μαλ@κες ειναι οι υπόλοιποι? φυσικα ακολουθουνε! Όπως ακριβως έγινε με τα suv - crossover: πουλάνε παραπανω? και η κουτση μαρια εβγαλε κροσοβερ...
Και Fordακιας να μην ημουν, το Focus RS θα επερνα ;)
Autotriti γιατι κανετε συγκρισεις σε ανομοια πραγματα;υποτιθεται ειστε τουλαχιστον επαγγελματιες καθοτι εργαζεστε κ γραφεται σε περιοδικο ειδικου τυπου.Γιατι λοιπον δε συγκρινετε το Ford με τα 4κινητα του Group VAG ας πουμε το S3 για να φανει στην τελικη ποσα απιδια πιανει ο σακος καθε κολοσσου; κ αντιστοιχα καντε την συγκριση του Type-R με το Megane RS,Opel Astra OPC κλπ... k εκει αντιστοιχα να φανει τι κανει η καθε σχολη...
Focus RS... δεν εχει ελπιδες το Honda
Άμα είναι να πας σε φίλτρο παίρνεις το Mercedes A45 AMG που δεν έχει καμία σχέση με αυτά. Αν είναι μεταξύ των δύο το RS είναι μακράν πιο άγριο και σπορ. Το Honda δεν το λες / έλεγες φανατικό σπορ σαν σχεδίαση, όπως είχε γράψει κάποιος εύστοχα εδώ έχει αισθητική βγαλμένη από τα χελωνονιτζάκια...
Ποτε αλλαζε η ford μοτερ οπως με τα 2.5 st?πλα κανεις? Ολη η ευρωπη το χει το πιο αξιοπιστο σπορ αμαξι..δε λες για τα honda που τελευταια ολο ανακλησεις ειναι.
Kala einai kai ta 2, egguisi kai oi 2 markes. i psifos mou paei sto RS
Αυτό με τους φαν της Honda ότι αν πάρεις οτιδήποτε άλλο εκτός από Honda θα κάψει μοτέρ,θα σαπίσει,θα σπάσει κ.τ.λ. με ξεπερνάει.
Στρατο μιλας για το mazda mps αλλα δε ξερεις οτι ολο το αμαξι σου ειναι ford οπου και να κοίταξεις λεει fomoco ford motor company ο κινητήρας ειναι γνησιος ford και ολο το αμαξι και η πλατφορμα απο φοκους..μαθετε τουλάχιστον τι ειναι το αμαξι σας που οδηγητε..οτι τσαι κερνουσε και το type r το παλιο στο rs mk1 kai st mkii..ασε πρωτα να δουμε πως θα τα παει με τους πρωτους turbo αφου ολο ανακλησεις ειναι τελευταία η honda.
Περιμένω να δω το πυροτέχνημα group τι θα βγάλει απέναντι στις δυο πολεμικές μηχανές.
www.mazda.gr/firstnews/4t_122004_mazda6mps.htm Επισης δεν εισαι δικαιος..πιο κατω αυτο που μου εστειλες απο το βικιπαιδεια λεει και αλλα..γιατι δε τα βαλες ολα? Γιατοσο χαζο με περνάς? Αυτον τον κινητηρα τον εχει η ford 20 χρονια τωρα τον φορουσε το maverick το αμερικανικο..ειμαι μηχανικος εδω και 20 χρονια..εχω δουλεψει σε αμερικη και γερμανια..δε μπορεις να με κοροιδεψεις με ενα κατα το ήμισυ αρθρο της βικιπαιδεια. .
ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΜΩΣ . .FORD FOCUS RS Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ,Ε,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΕ WRC, F1,ΟΠΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑΚΙΑ. .
το rs θεωρω πως αφου εχει πιο δυνατο κινητηρα κ απο την ιδια του (την μικρη) αδερφη το mustang,θα εχει καλυτερο χρονο απο το honda.
Focus rs ...δν συγκρινεται με το hinda και πιστευω πως θα ειναι και καλυτερο απο lancer-imbreza
Σιγά τα αυτοκίνητα. Αγαπημένο Autotriti είναι δυνατό να παρουσιάζουμε αυτοκίνητα που δεν ανήκουν στον τιτανοτεράστιο όμιλο VAG;;;
Με σεβασμό στο πολυ καλο σιβίκ (επιτέλους τουρμπισμένο!), θα επέλεγα RS. α) 4κίνητο και β) σχεδιαστικά πιο νορμαλ για τα δικά μου γουστα.
σε αυτα που παραθετεις φιλε Στρατο ''βαφτιζεται'' mazda ακομη και το 1.6 mz-cd... Mazda Y6 engine (called 1.6 MZ-CD or 1.6 CiTD) is a rebadged PSA DV6 engine, produced in the PSA engine plant in Trémery or the Ford engine plant in Dagenham.
Πότε το Ford Focus RS δεύτερης γενιάς άλλαζε κινητήρες; Ότι και καλά ο πεντακύλινδρος έσπαγε; Όντως τώρα;... Συμπαθώ και σέβομαι απόλυτα και τα δύο αυτοκίνητα, ωστόσο προσωπικά κλίνω προς το Focus RS.
Τραγικη ειρωνεία για την Honda εκει που υποτιμουσε τα turbo τωρα τα τοποθετεί στα αυτοκίνητα της για πρώτη φορά...
MZR is the brand name of a generation of Straight-4 engines engineered and built by the Mazda Motor Corporation from 2001 to the present. MZR stands for MaZda Responsive". The MZR generation includes gasoline and diesel powered engines ranging in displacements from 1.3L to 2.5L. All gasoline-powered MZRs feature an all-aluminum block construction with iron cylinder liners. The diesel MZR-CD engines use a cast-iron block (virtually identical to the Mazda F engine) and an aluminum cylinder head. The DISI turbocharged MZR L3-VDT was on the Ward's 10 Best Engines list for 3 consecutive years for 2006, 2007 and 2008. Εντάξει Γιώργο ή θες να στο μεταφράσω? Συνεργάζονταν σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου αλλά η μηχανή και η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι 100% made in Japan.
Α ρε Mazda πόσο μπροστά είσαι? Έχω το Mazda 3 MPS του 2006. Γράφετε ότι η Ford κατάφερε και χώρεσε 2300 κυβικά μοτέρ. Και μένα είναι 2300 με 260 άλογα και προσθιοκίνητο με μπλοκέ διαφορικό. Το 4κίνητο είναι μεν καλύτερο αλλά πιο βαρύ γι' αυτό πιστεύω ότι το Honda θα κερνάει τσαγάκι το Ford η οποία είναι από τις μόνες αγαπημένες μου μάρκες εκτός Ιαπωνίας.
Symfvnv apolytws me ton archer82...etsi einai kurioi to periodikou, kai stamathste na merolhpthte yper to germanikwn etairiwn kai se varos olwn ton ypoloipwn...eleos pia!! Sygnomh gia ta greeklish....