ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
GP Ιταλίας: Ο Verstappen «σώπασε» τους tifosi με σύμμαχο το Safety Car
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

GP Ιταλίας: Ο Verstappen «σώπασε» τους tifosi με σύμμαχο το Safety Car

3.857 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2022)

Ένα ακόμη βήμα για το δεύτερο πρωτάθλημα της καριέρας του έκανε στη Monza ο Verstappen. Απογοητευμένος με την τροπή που πήρε ο αγώνας ο Leclerc.

Nίκη μέσα στη Monza για τον Verstappen

Την πέμπτη του σερί νίκη πήρε ο Max Verstappen αυτή την φορά μέσα στην έδρα της Ferrari, την πίστα της Monza. Το τέλος ήρθε υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας και ήδη έχουν ξεκινήσει οι συγκρίσεις με το τελευταίο Grand Prix της περσινής χρονιάς στο Αμπου Ντάμπι…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δεν απέδωσε η στρατηγική της Ferrari στον Leclerc

 Ο Leclerc ήταν αυτός που είχε την πρωτοπορία του αγώνα μετά την πρώτη στροφή της πίστας με τον Russell να προσπαθεί να τον ακολουθήσει. Την ίδια στιγμή ο Verstappen άρχισε να προσπερνάει τον ένα οδηγό μετά τον άλλο και ;έφτασε γρήγορα στην δεύτερη θέση, πίσω από το Μονεγάσκο και μπροστά από τον Russell, τον οποίο προσπέρασε αρκετά εύκολα, δείχνοντας τις δυνατότητες του μονοθεσίου από νωρίς.

Τα πράγματα διαφοροποιήθηκαν όταν ο Vettel εγκατέλειψε και ενεργοποιήθηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό που επέτρεψε στον Leclerc να μπει νωρίς στα pits για την πρώτη του αλλαγή ελαστικών, την ίδια στιγμή που Verstappen και Russell δεν πρόλαβαν να κάνουν το ίδιο και παρέμειναν στην πίστα θέλοντας να επιμηκύνουν την παραμονή τους με το πρώτο τους σετ ελαστικών.

Όταν τελικά μπήκαν στα pits ο Leclerc όχι μόνο ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα αλλά κατάφερε να αυξήσει το προβάδισμά του στα 10 δευτερόλεπτα έναντι του Verstappen. O Ολλανδός ωστόσο με το καινούριο σετ ελαστικών σημείωνε πολύ ταχύτερους χρόνους από τον Leclerc και αυτό οδήγησε την Ferrari να καλέσει τον Leclerc στα pits, με την προοπτική να καταδιώξει τον Verstappen στους σχεδόν 20 γύρους που απέμειναν. Το πλάνο αυτό δεν απέδωσε καρπούς, αφού, αν και ο Μονεγάσκος σημείωνε καλύτερους χρόνους από τον Verstappen, ο ρυθμός του δεν ήταν σε καμία περίπτωση τέτοιος που θα του επέτρεπε να φτάσει κοντά στον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Η εγκατάλειψη του Ricciardo αναπτέρωσε τις ελπίδες της Ferrari

Η τελευταία ελπίδα για την Ferrari ήρθε όταν 5 γύρους πριν από το τέλος, ο Ricciardo εγκατέλειψε και μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών μπήκε στα pits για να βάλουν την πιο μαλακή γόμα, έτσι ώστε να κινηθούν γρήγορα όταν το safety car μπει στα pits αλλά εις μάτην. Οι άνθρωποι της πίστας αδυνατούσαν να μετακινήσουν τη McLaren του Ricciardo σε ασφαλές σημείο, ο γερανός ήρθε με καθυστέρηση και έτσι το τέλος του αγώνα ήρθε υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έρθει στο μυαλό πολλών ο περσινός τελευταίος αγώνας στο Άμπου Ντάμπι, όταν είχε δοθεί επανεκκίνηση του αγώνα παράτυπα με την δικαιολογία πως «οι αγώνες δεν πρέπει να τελειώνουν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας». Οι δύο περιπτώσεις φυσικά δεν ήταν ίδιες και δεν μπορούν να συγκριθούν.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
EGYHSH ELASTIKON