ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
GP Μεξικό: Ιστορική 14η νίκη-ρεκόρ για τον Verstappen
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

GP Μεξικό: Ιστορική 14η νίκη-ρεκόρ για τον Verstappen

5.245 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2022)

O Verstappen πήρε την 14η φετινή του νίκη στο Μεξικό και έγινε ο οδηγός της Formula 1 που ανεβαίνει τις περισσότερες φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου μέσα σε μία σεζόν.

Τα «θαλάσσωσε» η Mercedes

Την 14η φετινή νίκη του -νούμερο ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1- πέτυχε ο Max Verstappen στο Μεξικό, αφήνοντας δεύτερο τον Lewis Hamilton και τρίτο τον λαϊκό ήρωα της χώρας Sergio Perez. 

O Verstappen δεν δυσκολεύτηκε να στρίψει πρώτος στο ξεκίνημα του αγώνα και να πάρει μια μικρή διαφορά από τον Hamilton, ο οποίος κατάφερε να αρπάξει τη θέση του ομόσταυλού του Russell μετά τις πρώτες στροφές. Ο νεαρός Βρετανός έπεσε μάλιστα στην τέταρτη θέση, αφού ο Perez κατάφερε να τον προσπεράσει επίσης.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η σκληρή γόμα κόστισε στη Mercedes

Ο Verstappen στην συνέχεια ανέβασε ρυθμό όμως ο Hamilton κατάφερνε να τον ακολουθήσει και να φτάσει έως και 1,6 δλ. Πίσω του, μέχρι την στιγμή που ο Ολλανδός μπήκε στα pits και άλλαξε τα μαλακά του ελαστικά με τα medium. Ο Βρετανός δεν τον ακολούθησε αμέσως, έμεινε για παραπάνω γύρους στην πίστα και τελικά, η Mercedes έκανε την έκπληξη και του τοποθέτησε τα σκληρά ελαστικά, ώστε ο Hamilton να έχει το πλεονέκτημα σε περίπτωση που τα μεσαίας σκληρότητας ελαστικά του Verstappen «έπεφταν» σε απόδοση προς το τέλος του αγώνα. Αυτό που ήλπιζε η Mercedes δεν συνέβη ποτέ, αφού ο Verstappen κατάφερε να διατηρήσει μια μεγάλη διαφορά 12-14 δευτερολέπτων μέχρι το τέλος. 

Perez, Russell και Ferrari ακολούθησαν

Την ίδια μορφή πήρε και η κόντρα μεταξύ Perez και Russell, αφού και σε αυτή την περίπτωση η Red Bull έβαλε στα medium ελαστικά στον Μεξικανό και η Mercedes την σκληρή γόμα στον Βρετανό. Αυτή η επιλογή της Mercedes φάνηκε πως δεν απέδωσε αφού και οι δύο οδηγοί της εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για αυτή την επιλογή αρκετές φορές μέσω του team radio. 

Πιο χαμηλά και αρκετά μακριά από την πρώτη τετράδα ακολούθησαν τα μονοθέσια των Sainz και Leclerc, έβδομος ήταν ο Ricciardo χάρη στην σωστή επιλογή του να μην βάλει τα σκληρά ελαστικά, όγδοος κατετάγη ο Ocon και την δεκάδα έκλεισαν οι Norris με McLaren και Bottas με Alfa Romeo

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
VW YPHRESIES