ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί οι Ιταλοί κέρδισαν που «συμπεθέριασαν» με τους Γάλλους;

8.243 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2021)

Οι Ιταλοί γίνονται «ένα» με τον όμιλο Peugeot και οι καλύτερες μέρες έρχονται. Εσείς όμως τι πιστεύετε, θα κερδίσουν ή θα χάσουν;

 


Τι είναι το χειρότερο που μπορεί να πάθει η Fiat και η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία; Να κλείσει. Αν είναι έτσι, το χειρότερο αποφεύχθηκε, και η ένωση με τον όμιλο Peugeot θα έχει μόνο θετικά για όλους. Ή όχι; Εσείς τι φοβάστε ότι θα πάθουν οι Ιταλοί;

Η ένωση των δύο ομίλων είναι πλέον γεγονός αφού εγκρίθηκε λίγο πριν τα Χριστούγεννα, και οι δύο κολοσσοί γίνονται ένα με το όνομα Stellantis. Φυσικά οι μάρκες θα κρατήσουν τα ονόματά τους, και το νεό αυτό όνομα θα υπάρχει μόνο ως εταιρική ταυτότητα όλων των μαρκών, Γαλλικών, Ιταλικών, Γερμανικών και Αμερικανικών, που ανήκουν πλέον στην Stellantis.

Όμως η σκοτούρα των ιταλόφιλων δεν είναι στο όνομα. Είναι στην τύχη που θα έχουν οι ιταλικές μάρκες μέσα στον όμιλο αυτόν. Η κλασσική ανησυχία είναι φυσικά η «ταυτότητα», το «ταμπεραμέντο» και ο «χαρακτήρας». Όμως πριν απαντήσει κανείς αν η ένωση αυτή θα κάνει καλό ή κακό στους Ιταλούς, ας δει που είναι τα πράγματα σήμερα.

Η Lancia είναι κλινικά νεκρή, και ακόμη και το ότι το όνομά της αναφέρεται στην ένωση ως «μπράντα» του νέου ομίλου, μόνο θάρρος δίνει. Ακόμη και αν πρόκειται για φρούδες ελπίδες, δεν έχει κάτι χειρότερο να πάθει από το να μείνει χωρίς μοντέλα.

Η Alfa Romeo έχει «κολλήσει» στις «επιτυχίες» της Giulia και Stelvio, που όμως είναι πλέον «περσινά ξινά σταφύλια» και με τον ανταγωνισμό να είναι ήδη στην επόμενη γενιά του, αν δεν αλλάξει κάτι, πάμε σε νέα «χειμερία νάρκη» της μάρκας. Μόνη ελπίδα η μικρότερη Tonale, που θα ντεμπουτάρει το Σεπτέμβριο.

Και η Fiat; Η Fiat έχει τον θησαυρό που δίνει ζωή στα πάντα, με το όνομα 500. Το μοντέλο που κράτησε όλο τον όμιλο ζωντανό και του έδωσε αξία. Και το 500, ηλεκτρικό ή όχι, δεν κινδυνεύει. Ούτε φυσικά το Panda, πολύ περισσότερο με δεδομένο ότι ο νέος όμιλος δεν έχει πλέον μίνι μοντέλο, και ότι «χτίσει» θα είναι πάνω στο Panda. Για το Tipo, μόνο καλύτερα μπορεί να πάει το πράγμα, αφού στην επόμενη γενιά του θα μεταπηδήσει στα μηχανικά του ομίλου Peugeot και θα ξεφύγει από την «μπάτζετ» κατηγορία.

Οπότε τι χειρότερο να πάθουν οι Ιταλοί από εδώ που είναι σήμερα; Ότι και να γίνει, θα έχει μόνο θετικό αποτέλεσμα για τις ιταλικές μάρκες, αφού θα βρουν το ρόλο που μπορούν να παίξουν στο νέο όμιλο, θα βρουν ένα σκασμό τεχνολογία και γραμμές παραγωγής, και θα βρουν νέα κεφάλαια επενδύσεις σε νέα μοντέλα.

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ανησυχείτε για τους Ιταλούς, ή μήπως τώρα ησυχάσατε; Έχετε ακόμη αγωνία για το «χαρακτήρα» τους, ή τουλάχιστον έληξε το «υπαρξιακό» και πάμε για καλύτερες μέρες; Τι λέτε;

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH