Η ένωση των δύο ομίλων είναι πλέον γεγονός αφού εγκρίθηκε λίγο πριν τα Χριστούγεννα, και οι δύο κολοσσοί γίνονται ένα με το όνομα Stellantis. Φυσικά οι μάρκες θα κρατήσουν τα ονόματά τους, και το νεό αυτό όνομα θα υπάρχει μόνο ως εταιρική ταυτότητα όλων των μαρκών, Γαλλικών, Ιταλικών, Γερμανικών και Αμερικανικών, που ανήκουν πλέον στην Stellantis.
Όμως η σκοτούρα των ιταλόφιλων δεν είναι στο όνομα. Είναι στην τύχη που θα έχουν οι ιταλικές μάρκες μέσα στον όμιλο αυτόν. Η κλασσική ανησυχία είναι φυσικά η «ταυτότητα», το «ταμπεραμέντο» και ο «χαρακτήρας». Όμως πριν απαντήσει κανείς αν η ένωση αυτή θα κάνει καλό ή κακό στους Ιταλούς, ας δει που είναι τα πράγματα σήμερα.
Η Lancia είναι κλινικά νεκρή, και ακόμη και το ότι το όνομά της αναφέρεται στην ένωση ως «μπράντα» του νέου ομίλου, μόνο θάρρος δίνει. Ακόμη και αν πρόκειται για φρούδες ελπίδες, δεν έχει κάτι χειρότερο να πάθει από το να μείνει χωρίς μοντέλα.
Η Alfa Romeo έχει «κολλήσει» στις «επιτυχίες» της Giulia και Stelvio, που όμως είναι πλέον «περσινά ξινά σταφύλια» και με τον ανταγωνισμό να είναι ήδη στην επόμενη γενιά του, αν δεν αλλάξει κάτι, πάμε σε νέα «χειμερία νάρκη» της μάρκας. Μόνη ελπίδα η μικρότερη Tonale, που θα ντεμπουτάρει το Σεπτέμβριο.
Και η Fiat; Η Fiat έχει τον θησαυρό που δίνει ζωή στα πάντα, με το όνομα 500. Το μοντέλο που κράτησε όλο τον όμιλο ζωντανό και του έδωσε αξία. Και το 500, ηλεκτρικό ή όχι, δεν κινδυνεύει. Ούτε φυσικά το Panda, πολύ περισσότερο με δεδομένο ότι ο νέος όμιλος δεν έχει πλέον μίνι μοντέλο, και ότι «χτίσει» θα είναι πάνω στο Panda. Για το Tipo, μόνο καλύτερα μπορεί να πάει το πράγμα, αφού στην επόμενη γενιά του θα μεταπηδήσει στα μηχανικά του ομίλου Peugeot και θα ξεφύγει από την «μπάτζετ» κατηγορία.
Οπότε τι χειρότερο να πάθουν οι Ιταλοί από εδώ που είναι σήμερα; Ότι και να γίνει, θα έχει μόνο θετικό αποτέλεσμα για τις ιταλικές μάρκες, αφού θα βρουν το ρόλο που μπορούν να παίξουν στο νέο όμιλο, θα βρουν ένα σκασμό τεχνολογία και γραμμές παραγωγής, και θα βρουν νέα κεφάλαια επενδύσεις σε νέα μοντέλα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι γλίτωσαν από την λαίλαπα που λέγεται vw group. Ευτυχώς !!! Πιστεύω ότι έρχονται καλύτερες μέρες για τους Ιταλούς.
Τι ΄συμπεθεριά' και χαζομάρες... οι Ιταλοί ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ στους Γάλλους για να μην χρεωκοπήσουν ... όλα τα άλλα είναι για ... αγαπούληδες ρομαντικούς.
Οι Ιταλοί γλιτώνουν την χρεωκοπία, οι Γάλλοι πατάν πόδι στη αγορά της Αμερικής μέσω Chrysler(FCA=Fiat Chrysler Automobiles)
Σίγουρα κερδίζουν οι Ιταλοί, με τις αναγκαίες φυσικά προσαρμογές και το άδειασμα "έρματος". Για τους Γάλλους τώρα, δεν είναι εύκολο να πει κανείς εάν κερδίζουν και τι ακριβώς, θα φανεί στην πορεία.
...ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΣΙΜΟ ΚΕΡΔΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΙΣ 'ΠΛΗΡΩΝΩ, ΧΑΝΩ ΟΜΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΤΟΝ-ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΛΙΑΝΙΖΟΝΤΑΙ'... για πολλά γέλια η fiat!!! Τους Έλληνες λέγαν 'ΠΑΡΤΑΛΙΑ' οι ΠΑΡΤΑΛΑΔΕΣ.-