Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Daimler: Eξαγόρασε εταιρεία που φτιάχνει καλύτερα ηλεκτρικά μοτέρ

Daimler: Eξαγόρασε εταιρεία που φτιάχνει καλύτερα ηλεκτρικά μοτέρ

2.352 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2021)

Όσοι αρχίζουν να κατασκευάζουν ηλεκτρικά, στρέφονται προς μικρές προμηθευτικές που ειδικεύονται πάνω στα ηλεκτρικά μοτέρ, ώστε να μειώσουν το βάρος των οχημάτων τους και να τα κάνουν πιο αποδοτικά.

Η εποχή των αμιγώς ηλεκτρικών supercars και hypercars έχει φτάσει και για αυτό ολοένα και περισσότερες εταιρείες ψάχνουν να βρουν τρόπους ώστε να κατασκευάσουν πιο γρήγορα και αποδοτικά ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Επειδή όμως, οι «παραδοσιακές» εταιρείες δεν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία με τους ηλεκτροκινητήρες, φαίνεται πως έχουν στρέψει την προσοχή τους σε μικρές φίρμες που ειδικεύονται πάνω στο κομμάτι αυτό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Με τα αποδοτικά μοτέρ της YASA τα μοντέλα της AMG

Μια από αυτές τις μικρές εταιρείες είναι η βρετανική ΥΑSA που πρόσφατα εξαγοράστηκε από την Daimler. Η ΥΑSA προμηθεύει τις Ferrari και Κοenigsegg με ηλεκτρικά μοτέρ και σύντομα θα κάνει το ίδιο για τα μοντέλα της Mercedes-AMG. Ο ηλεκτροκινητήρας της YASA είναι παρόμοιος σε μέγεθος με ένα τιμόνι, είναι επίπεδος, πιο ελαφρύς και πιο αποδοτικός σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά μοτέρ της αγοράς.
 

Oι φίρμες δεν γνωρίζουν από ηλεκτροκινητήρες

Ο Graham Lenden, εμπορικός διευθυντής της επίσης βρετανικής Saietta που παράγει επίσης τα δικά της υδρόψυκτα ηλεκτρικά μοτέρ για δίκυκλα που προσφέρονται στην Ασία δήλωσε στο Reuters: «Οι μάρκες γνωρίζουν τα πάντα για τα θερμικά μοτέρ αλλά δεν ξέρουν πως λειτουργούν τα ηλεκτρικά μοτέρ και για αυτό ψάχνουν κάποιον για να τους κρατά το χέρι».
 

Εχθρός των ηλεκτρικών το βάρος

Οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων γνωρίζουν πως το βάρος είναι ο απόλυτος εχθρός τους και για αυτό ψάχνουν τρόπους να εγκαταστήσουν πιο ελαφριές μπαταρίες ή τουλάχιστον, να μειώσουν το βάρος των ηλεκτρικών με άλλους τρόπους. Για παράδειγμα, το Rimac Nevera έχει αμάξωμα και σασί από ανθρακόνημα, ενώ στην  πλατφόρμα της Lotus Evija γίνεται εκτενής χρήση αλουμινίου.

Έχει ανάγκη την τεχνογνωσία της!
- Η YASA έχει αναπτύξει αποδοτικά και πιο ελαφριά μοτέρ
- Οι «παραδοσιακές» φίρμες δεν γνωρίζουν καλά τους ηλεκτροκινητήρες
- Μεγάλος εχθρός των ηλεκτρικών το βάρος
Θα πάρει κεφάλι η Mercedes στα ηλεκτρικά μετά από αυτή την εξέλιξη; Εσύ ποια μάρκα θα εμπιστευόσασταν, αν αποφασίζατε να πάρετε ηλεκτρικό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
CUSTOM VS MAXUS