Το νέο Fiat Tipo είναι έτοιμο για τη μεγάλη επιστροφή στην αγορά μετά από 30 χρόνια.
Η Fiat επιστρέφει
Το Tipo επιστρέφει και μάλιστα σε τρία αμαξώματα, σεντάν, χάτσμπακ και στέισον. Μπορεί όμως να κυριαρχήσει στην αγορά όπως έκανε ο προκάτοχός του στις αρχές του 90; Τι λέτε;
Το Tipo ήταν το πιο επιτυχημένο μικρομεσαίο της Fiat. Ήταν ευρύχωρο, μοντέρνο, σχεδιαστικά προχωρημένο, με προηγμένη τεχνολογία και ιταλική καρδιά. Ούτε το Bravo/Brava, ούτε το Stilo και οι επόμενες γενιές κατάφεραν να κερδίσουν το κοινό ξανά, ενώ η γερμανική επέλαση άφησε λίγα περιθώρια στη Fiat να ξανακυριαρχήσει.Το νέο Tipo έρχεται να προσπαθήσει σχεδόν τριάντα χρόνια μετά το προηγούμενο σε μία αγορά που έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν. Η αγορά του μικρομεσαίο σήμερα έχει χωριστεί σε δύο υποκατηγορίες. Από τη μία τα χάτσμπακ κυριαρχούν έχοντας αποκτήσει και έναν premium αέρα, από την άλλη όμως η αγορά γεμίζει με πιο οικονομικά μικρομεσαία, κυρίως σεντάν που προσφέρουν χώρους, άνεση, ποιότητα και χαμηλό κόστος κτήσης.Αυτοκίνητα όπως το Skoda Rapid και το αδελφό Seat Toledo έχουν κατακλύσει την υποκατηγορία αυτή και ουσιαστικά παίζουν χωρίς αντίπαλο. Η πρώτη εκδοχή του Tipo, η σεντάν, έρχεται ακριβώς σε αυτή την κατηγορία με ακριβώς τα ίδια όπλα. Η Fiat έχει επενδύσει σημαντικά στην ποιότητα κατασκευής με το νέο Tipo να αποσπά ήδη τα καλύτερα σχόλια για την κατασκευή του και την επιλογή των υλικών.
Αν και τιμές ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, η Fiat ξέρει ότι το Tipo θα μπορεί να σταθεί ποιοτικά ένα κλικ πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, χάρη και στη χρήση μερικών από τους καλύτερους κινητήρες της αγοράς, όπως ο 1.300άρης και ο 1.600άρης ντίζελ του ομίλου αλλά και μοτέρ βενζίνης από τον δικύλινδρο twinair, που ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί για το Tipo αλλά είναι πιθανός για το κάτω άκρο της γκάμας, μέχρι τον τούρμπο 1,4 στο πάνω άκρο.Με τις χάτσμπακ εκδόσεις να αναμένονται την άνοιξη στη Γενεύη, το Tipo είναι το μοντέλο με το οποίο η Fiat θέλει να ξαναγίνει το βασικό αυτοκίνητο των περισσοτέρων οικογενειών, ειδικά στις χώρες του Ευρωπαϊκού νότου όπως η Ελλάδα στις οποίες το κοινό παραδοσιακά θέλει ιταλικά αυτοκίνητα.Εσείς όμως τι λέτε; Τι περιμένετε από το νέο Tipo, τι θέλετε να δείτε από πλευράς τιμής και ποιος κινητήρας είναι αυτός που σας ανοίγει περισσότερο την όρεξη;
Πρόκειται για προνομιακό πεδίο ανταγωνισμού για τους Ιταλούς, γιατί τα φθηνά τους αυτοκίνητα πάντα φρόντιζαν να μη σου θυμίζουν κάθε λεπτό ότι είσαι απένταρος (όπως έκαναν λ.χ. τα ιαπωνικά και τα γερμανικά). Οι αγγλοσάξονες ονόμαζαν αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων "cheap and cheerful". Αρκεί να βάλει κανείς δίπλα δίπλα τις φωτό του Tipo με τα Rapid/Toledo και τα 301/C-elysee, για να καταλάβει τι εννοώ (για να μην πιάσουμε τα εκτρώματα τύπου Mitsubishi Mirage, που απειλεί να το φέρει και στην Ευρώπη). Όσο για την αξιοπιστία, έχω παραδείγματα από τον κύκλο μου που δείχνουν ότι είναι ανώτερη από του Group VW.
Η Φιατ είναι μεσα στο γονιδιο του Έλληνα, οικονομικα αμαξια και με σπορ χαρακτηριστικα..α με τον ντιζελ κινητηρα βελτιωνει και τα οποια μικροπροβλήματα ειχαν τα φιατ στους βεντζινικινητηρες, μια ζωη Φιατ και για ανταλλακτικα παμε μια βολτα εδώ διπλα στην ιταλια και τα παιρνουμε..δεν περιμενουμε ποτε θα ερθει το καραβι....εγω που υποστηριζω τα γιαπονεζικα..αν είναι πιο οικονομικο το τιπο σε σχεση εμ το κορολλα θα το παρω..γιατι όχι ; θα περιμενω βεβαια και το νέο αστρα να δω την αξιοπιστια του και την τιμη βεβαια..τωρα για το c4 της σιτροεν ..καλη τιμη αλλα δεν μου αρεσει....
ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΕ LEASING ΤΟ BRAVO 1,4 BENZINH KAI AN ΕΞΑΙΡΕΣΕΙς ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΑΝ ΚΑΜΙΑ 20 ΑΛΟΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ SUPER ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙς ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟς (DYNAMIC) ΣΕ ΣΥΝΣΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ BEST VALUE FOR MONEY!!!.A... KAI TO ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΒΛΑΒΕς!!!!???? ΤΟ ΕΙΧΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 110.000χλμ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΔΕ ΠΟΤΕ!!!...ΕΚΤΟς ΤΑ SERVICE TOY ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ!!!
Μακάρι να βγει αυτό το αμάξι και σε 3πορτη hatchback έκδοση, άλλα και να φτιάξει η εταιρία νέους βενζινοκινητήρες με 1600 και 2000 κυβικά αντίστοιχα.
Tο 1ο ΤΙΡΟ ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, στην κατηγορία του. Ηταν το πρώτο με πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα και το πρώτο με αερόσακο οδηγού. Βεβαίως η DGT έκδοση με τα ψηφιακά όργανα σε έβαζε στην θέση το ΚΙΤΤ...Αυτό δεν είναι σε τίποτα πρωτοπόρο, ούτε καν hatchback. Ούτε και TEMPRA να το ονόμαζαν θα ήταν σωστό. Είναι εκμετάλλευση ενός πολύ πετυχημένου ονόματος και τίποτα άλλο. Τώρα αν ειναι καλύτερο από το RAPID και το TOLEDO , ίσως. Αλλά ούτε και αυτά είναι "αυτοκινητάρες"....Μόνο στο μέγεθος. ΤΟ 1ο ΗΤΑΝ ΕΡΩΤΑΣ!!!
Αν και δεν θρεφω συμπαθεια για την συγκεκριμενη φιρμα καθοτι κατοχος 2 μοντελων της (uno-stilo) κ απιστευτα ταλαιπωρημενος απο τις βλαβες τους, η γνωμη μου ειναι οτι το συγκεκριμενο projekt ειναι αποτυχια. Ο λογος ειναι απλος το πρωτο tipo ειχε δυο καινοτομιες η μια ηταν η πολυ ομορφη κ προχω σχεδιαση για την εποχη, κ η δευτερη το digital ταμπλο που ακομα κ σημερα εντυπωσιαζει ποσο μαλλον τοτε, εν ολιγοις η fiat εδειχνε οτι το στο συγκεκριμενο μοντελο ειχε στηριξει πολλα, στο σημερινο tipo δεν εχει καμμια καινοτομια, δειχνει οτι παρηχθη μονο κ μονο ετσι για να προσθεσουμε ακομα ενα μοντελο στην γκαμα μας και αντε να το βοηθησουμε με ενα ονομα απο το παρελθον. Ιδιο σεναριο με το bravo που διαδεχτηκε το stilo, μεσα απο ονοματα προσπαθει η Fiat να ξανακερδισει το κοινο αντι να φτιαξει ενα αμαξι που να κανει το κλικ οπως το 500ρακι (που δεν το συμπαθω γιατι παραγινε)
Άσχημο, στενό (όπως και τα Rapid, toledo, elyse,301), και τούρκικο, εγγυημένη αποτυχία ........
Περιμενω να δω το σχολιο του ΠΗΤΕΡ ΠΑΝ. Να μας πεις ΠΗΤΕΡ για το νεο FIAT. Δωσε μας τα φωτα σου κ.τ.λ.
H αλήθεια είναι ότι ότι η FIAT λείπει από αυτήν την κατηγορία. Νομίζω ότι υπάρχει χώρος για τον νέο Tipo εφόσον προσέξει την ποιότητα κατασκευής, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια και την αξιοπιστία του. Εάν προσφέρει και μία εκδόση με φυσικό αέριο σε προσιτή τιμή τότε νομίζω ότι θα διεκδικήσει ένα σημαντικό μερίδιο στην συγκεκριμένη κατηγορία.