Η Mazda δημιούργησε ένα LED φλας που χτυπά σαν ανθρώπινη καρδιά, προκειμένου να είναι πιο ευχάριστο τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου που το βλέπουν!
Τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα και πιο σύγχρονα όντας εξοπλισμένα με περισσότερες καινοτομίες είτε αυτό αφορά την οδική συμπεριφορά, είτε την ασφάλεια, είτε και την ψυχαγωγία εντός της καμπίνας. Η Mazda στο πλαίσιο αυτό προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, αποκαλύπτοντας πως σχεδίασε έναν νέο τύπο φλας για να μιμείται τους χτύπους της ανθρώπινης καρδιάς, Μάλιστα σημείωσε πώς το όλο εγχείρημα αποδείχθηκε εκπληκτικά δύσκολο να ολοκληρωθεί.
Το απαλά παλλόμενο φλας έκανε το ντεμπούτο του στο Mazda CX-30 και ήταν το πνευματικό τέκνο του Atsushi Yoshida, σχεδιαστή και επικεφαλής ανάπτυξης λαμπτήρων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Yoshida είπε ότι ενώ οι λαμπτήρες LED φέρνουν πολλά πλεονεκτήματα, με τα φλας, η συνήθεια να ανάβουν και να σβήνουν αμέσως τους κάνει να φαίνονται λιγότερο ανθρωποκεντρικοί, στοιχείο στο οποίο η Mazda δίνει μεγάλη σημασία. Έτσι αποφασίστηκε το φλας να αλλάξει τον τρόπο που αναβοσβήνει και να πάλλεται σαν καρδιακός παλμός.
«Μειώνει την ένταση στον οδηγό και τους άλλους χρήστες του δρόμου»
«Μια λάμπα για το φλας πρέπει να επικοινωνεί αποτελεσματικά την πρόθεση του οδηγού και να τραβήξει την προσοχή των πεζών και των άλλων οδηγών», είπε ο Yoshida. «Ήλπιζα ότι η αίσθηση μιας ανθρώπινης καρδιάς, όπου το φλας θα χαμηλώνει σταδιακά θα μπορούσε να μειώσει την ένταση του οδηγού και να δημιουργήσει συναισθήματα ηρεμίας και ασφάλειας σε όσους το βλέπουν απ' έξω».
Δύο χρόνια χρειάστηκαν για να γίνει πράξη
Προκειμένου να πάρει τον σωστό ρυθμό, ο Yoshida λέει ότι κοίταξε ηλεκτροκαρδιογραφήματα, παρακολουθώντας τις κυματομορφές που δημιουργούνται από έναν καρδιακό παλμό. Και ενώ μπορεί να φαίνεται σαν μια αρκετά απλή ιδέα για να εφαρμοστεί, το φλας αποδείχθηκε πολύ δύσκολο. Ο Yoshida είπε ότι χρειάστηκε αυτός και η ομάδα του δύο χρόνια για να δημιουργήσουν ένα φλας που ήταν έτοιμο να τεθεί σε παραγωγή, τόσο πολύ που στην πραγματικότητα έχασε την πρώτη του προθεσμία, αφού το συγκεκριμένο φλας ήταν αρχικά να εγκατασταθεί στο Mazda3.
«Αποδεικνύουμε την προσοχή στη λεπτομέρεια που δίνει η Mazda»
Κλείνοντας, ο Atsushi Yoshida ανέφερε πως μέσω των φλας «Dimming Turn Signals», όπως ονομάζονται, θα δείξουν στους ανθρώπους στο δρόμο πόση προσοχή στη λεπτομέρεια δίνει η Mazda σε κάθε όχημά της.