ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εκθέματα της Γενεύης είναι το GT Concept, ένα πρωτότυπο που φτιάχτηκε για να γιορταστούν τα 50α γενέθλια της Mercedes-AMG.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εκθέματα της Γενεύης είναι το GT Concept, ένα πρωτότυπο που φτιάχτηκε για να γιορταστούν τα 50α γενέθλια της Mercedes-AMG.

Η Mercedes των 815 ίππων

4.454 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2017)

Μετά τις SLS AMG και AMG GT, η Mercedes-AMG ετοιμάζει το τρίτο αποκλειστικά δικό της μοντέλο. Αυτές τις μέρες στη Γενεύη παίρνουμε μια πρόγευση για το «ποιόν» του 4θέσιου μοντέλου, μέσω του GT Concept των 815 ίππων.

Αναμφισβήτητα, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εκθέματα της Γενεύης είναι το GT Concept, ένα πρωτότυπο που φτιάχτηκε για να γιορταστούν τα 50α γενέθλια της Mercedes-AMG. Στα πρότυπα των ημερών μας, αποτελεί ένα 4θυρο όχημα με αισθητική που θυμίζει coupe.

Ο 4λιτρος biturbo V8 κινητήρας, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται στους 815 ίππους. Το 0-100 πραγματοποιείται σε λιγότερο από 3 δλ.

Ο 4λιτρος biturbo V8 κινητήρας, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται στους 815 ίππους. Το 0-100 πραγματοποιείται σε λιγότερο από 3 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το εν λόγω πρωτότυπο μας δίνει μια πρώτη ιδέα για το πώς θα μοιάζει το μοντέλο παραγωγής, το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του μέσα στο 2019. Ξεχωρίζει από τα λεπτά εμπρός φωτιστικά σώματα (τα πίσω είναι 3D), τις κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέπτες και την τριγωνική κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση.
  
Αφήνουμε όμως το «περιτύλιγμα» και πάμε στην «ουσία» του πράγματος, που δεν είναι άλλη από τον γνωστό 4λιτρο biturbo V8 κινητήρα, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που είναι τοποθετημένο πίσω. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος ανέρχεται στους 815 ίππους, μια τιμή που επιτρέπει στο όχημα να πραγματοποιεί το 0-100 σε λιγότερο από 3 δλ. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει από μόνος του το πρωτότυπο για λίγα χιλιόμετρα.
 
Φημολογείται πως το μοντέλο παραγωγής θα ονομαστεί GT4 και πως θα αντικαταστήσει στη γκάμα της εταιρείας την CLS Shooting Brake. Φυσικοί του «εχθροί» θα είναι η Porsche Panamera, η BMW Σειρά 6 Gran Coupe και το Audi A7. Θα πατήσει πάνω στην αρθρωτή πισωκίνητη πλατφόρμα MRA, την οποία και θα μοιράζεται με τις C 63, E 63 και S 63.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK