To μοντέλο έχει κερδίσει μια ελάφρυνση βάρους κατά 230 κιλά.

Η αιτία που γλίτωσε 230 κιλά το Polestar 1

1.762 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2018)

Το βασικότερο μυστικό της κατασκευής του νέου υβριδικού Polestar One, έγινε γνωστό. Δείτε ποιο είναι και που αποσκοπεί.

Το ελαφρύ και αρκετά ισχυρό υλικό Carbon fiber reinforced polymer (CFRP), δηλαδή ένα πολυμερές πλαστικό ενισχυμένο από ίνες άνθρακα, είναι το βασικό μυστικό της κατασκευής του νέου υβριδικού μοντέλου Polestar One.
 
Σύμφωνα με τη φίρμα, μέσω του πολυμερούς ενισχυμένου πλαστικού από ίνες άνθρακα, το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί σε βασικά μέρη του αυτοκινήτου όπως είναι το καπό, η πόρτα του χώρου αποσκευών, τα πλαϊνά πάνελ, οι πόρτες αλλά και ολόκληρη η δομή της οροφής, το μοντέλο έχει κερδίσει μια ελάφρυνση βάρους κατά 230 κιλά.
Μάλιστα η φίρμα κάνει λόγο πως ένα επίσης κομμάτι από CFRP έχει τοποθετηθεί μεταξύ του μεσαίου και του πίσω μέρους το πατώματος, το οποί βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό την στρεπτική ακαμψία σε ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της δομής του σώματος.
 
«Οι ίνες άνθρακα είναι ζωτικής σημασίας για την εκπλήρωση των στόχων σχεδιασμού, μηχανικής και απόδοσης για το Polestar 1» τόνισε ο Thomas Ingenlath, Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar και συνέχισε «Το αποτέλεσμα είναι ένα όμορφο, τεχνολογικό πακέτο που παραμένει πιστό στο αρχικό σχέδιο με την κομψή και χαμηλή σιλουέτα του», κατέληξε.
 
Να θυμίσουμε πως το Polestar One θα τροφοδοτείται από ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο twin-turbo κινητήρα 2.0 λίτρων και ένα ζευγάρι ηλεκτρικών μοτέρ, με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στους 600 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής, με την Polestar να ισχυρίζεται πως μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια το αυτοκίνητο είναι σε θέση να διανύσει 150 χιλιόμετρα.

Mercedes
test center